• Helleuw,

    Weten jullie toevallig een paar leuke films voor jongens én meiden van 15-16 jaar?
    Liefst geen HP, LOTR of Starwars opperen, die zijn al afgekeurd -.-
    Dankje (:


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Pirates! (pirate)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ted, Limitless, The Hangover 1 & 2, Project X.
    Ik raad Limitless en The Hangover aan vanwege Bradley Cooper.
    Stoere vent voor de jongens, lekker ding voor de meisjes. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nijntje naar het strand? Nah, geen idee.. Roep me maar als je horrors wilt zien:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Save the last dance! Dat is een van mijn favoriete films!
    Laws of attraction is ook een erg leuke film om te zien.
    En verder... A Cinderella Story: Once Upon a Song
    Colombiana is een actiefilm met een stoere dame als hoofdpersonage. Ook heel erg awesome om te zien, zowel voor jongens als meisjes.

    De vier bovengenoemde films heb ik dus ook samen met m'n vriend gekeken en hij vond ze echt wel tof om te zien, zodoende dat ik ze aanhaal (:
    Ik heb nog een heleboel films want ik en m'n vriend kijken graag samen film en het is goedkoper dan de bios :'D , maar helaas ben ik slecht in titels onthouden. Van zodra ik me er eentje herinner kom ik terug.

    Scary movie serie is epic, net als de final destination reeks en natuurlijk american pie en al die films die erop gevolgd zijn, evenals de spin-offs ervan :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Pirates of the Caribean, 21 Jump Street, Snow White and the Huntsman, Iron Sky.


    Your make-up is terrible

    Merrow schreef:
    Save the last dance! Dat is een van mijn favoriete films!
    Laws of attraction is ook een erg leuke film om te zien.
    En verder... A Cinderella Story: Once Upon a Song
    Colombiana is een actiefilm met een stoere dame als hoofdpersonage. Ook heel erg awesome om te zien, zowel voor jongens als meisjes.

    De vier bovengenoemde films heb ik dus ook samen met m'n vriend gekeken en hij vond ze echt wel tof om te zien, zodoende dat ik ze aanhaal (:
    Ik heb nog een heleboel films want ik en m'n vriend kijken graag samen film en het is goedkoper dan de bios :'D , maar helaas ben ik slecht in titels onthouden. Van zodra ik me er eentje herinner kom ik terug.

    Scary movie serie is epic, net als de final destination reeks en natuurlijk american pie en al die films die erop gevolgd zijn, evenals de spin-offs ervan :'D

    Final destination niet! D: Veel te eng. :')


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Tja, een meisje vind Scary Movie al te eng -zonder 'm gezien te hebben- maar goed, daar proberen we wel rekening mee te houden (:
    Dus liever geen horrors -mag wel, kan ik ze zelf kijken (:-


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Euuhhmmm...
    Ice age! : D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Fight Club.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gewoon, om LOTR te verdedigen: LOTR :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Marvel films en de Batman trilogie:Y)


    Shoganai i ne~

    Dark Shadows, 21 Jumpstreet.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ocean's 11, 12 & 13 en Mr. & Mrs Smith (:

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 18:56 ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ted :Y)


    To infinity and beyond •

    Limitless is inderdaad een ABSOLUTE aanrader!
    Taken (de 2 is ent uit denk ik!), Gran Torino, Unknown, Shutter Island, Law Abiding Citizen, Source Code.
    Allemaal films die ik van mijn broer heb (een jongen dus) en ik ben een meisje ;p


    effort never betrays you