• Lalala... Ik moest deze alvast maken.(A) Ik ben te lazy om hier iets nuttigs te typen...

    HELLO!
    GOODBYE!

    Sorry.:$


    Reading a good book is like taking a journey.

    [maar ik moet even stokbrood halen en soep eten]

    ( Soms moet je gewoon slaan en dan ben je ervan af, want dan durven ze niets meer te doen xD Maar je verlaag je niet tot hun niveau, want je laat zien dat je het zat bent en daar is niet mis mee. je verlaagt je tot hun niveau als je ze na gaat doen en ook zo gaat reageren. Viel opzich wel mee, maar het was vervelend omdat ik weer straf kreeg van de directeur omdat ik naar hem toe had moeten gaan, maar zat daar elke middag al. Ach gelukkig zit ik daar niet meer op school maar nog wel met een paar mensen van die school en haha is lief van je]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik ruik voedsel xD ben zo terug)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Yihoe ! ik heb een 7.7 voor scheikunde rep omg fjuuw]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Goed zo!)(H)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 12:35 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Ik meld me ook weer (: en lindsey helemaal blij xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Danku, danku haha Yup, ik heb die brander opdracht helemaal fout geloof ik, ik had een 2 verwacht omg.. heb jij al gekeken??]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( 6.9 terwijl ik de helft fout of niet had ingevuld dus ben ook blij (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Echt alleen wij gaan het over school hebben, hahah xD Maar kan ik nou met Elena reageren?????]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Uh ja waarom niet xD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Okeej dan ik ga zo ff reageren, komt Zayn al binnen?? Ja hea??]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ okeey en ja]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ben er weer, maar ga zo naar me nichtje waarschijnlijk dus weet nie of ik reageer]

    Elena

    Terwijl ik alles netjes aan het opruimen was begon ik mijn kamer stil te vinden. Voor stilte is er natuurlijk maar een oplossing, geluid. Ik pak mijn telefoon van mijn bed en zet muziek op. Ik ben en blijf fan van One Direction dus is het een liedje van hen. Op het moment dat moment dat ik weer verder ga met opruimen staat Zayn ineens in mijn kamer. 'Heb jij mijn sleutel nog?' vraag ik verontwaardigd en gris de sleutel uit Zayn zijn handen. 'Maar leuk dat je er weer bent' zeg ik blij.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    Een grijns speelt rond mijn lippen als het liedje tot me doordringt en zing zacht mee. Als snel heeft Elena doordat ik er weer in haar kamer sta en gris niet veel later de sleutel uit mijn handen. Ik kijk haar aan en trek een pruillip. 'Nu jammer genoeg niet meer' antwoord ik en glimlach al snel weer. 'Ben blij dat je dat vind en ben ook blij om hier weer te zijn'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer