• Lalala... Ik moest deze alvast maken.(A) Ik ben te lazy om hier iets nuttigs te typen...

    HELLO!
    GOODBYE!

    Sorry.:$


    Reading a good book is like taking a journey.

    [lalalalala]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Halleeeuw]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Niall James Horan

    'Ja goed hè, waarover wil je praten? Ik heb jullie niet gestoord hè, met jullie bezigheden?. Ik was naast Elena gaan zitten, maar sta nu weer op. Ik pak het stuk chocola uit mijn kontzak, en ik zie ze kijken. 'Ik ben in een vreemde bij nu want ik ben bereid om mijn voedsel te delen, dit komt eenmalig voor dus grijp je kans' zeg ik maak het "Ik-Houd-Je-In-De-Gaten" gebaar naar allebei ook al is dit niet een juiste situatie.




    [De laatste reactie van Nialler :)]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [helloooowwww! xD]

    (Hola, bonjour, hello en hoi.xD:P)

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 15:22 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [En over naar topic 10! xd]

    (Trouwens, ik ben straks uit eten... Dus vanaf half zeven reageer ik niet meer... Tot 23.00 denk ik.:S)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Veel plezier)

    Louis William Tomlinson

    'Nu je het zegt heb je eigenlijk wel gelijk' zeg ik en grijns als hij me een kus geeft. 'Daar kan ik meeleven en de rest moet daar ook maar mee leren leven, want als ze dat niet kunnen hebben ze een probleem en gewoon pech' zeg ik en knik dan. 'Dat is dus wat ik ook bedoelde en het maak dus niets uit' zeg ik glimlachend. 'Dus beter gezegd hoeven ze zich nergens zorgen om te maken, want zoals gewoonlijk ben ik het weer met je eens.' Ik kijk hem aan en haal mijn schouders op. 'Daar ga ik geen antwoord op geven aangezien jij het dan ook weet en dat is niet de bedoeling' antwoord ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Ik heb toch altijd gelijk' zeg ik met een knipoog en grijns even. 'Ach, dat lukt ze heust wel en anders hebben ze zoals jij al zei lekker pech' grijns ik en kijk hem lachend aan. 'Daar zijn we het gewoon over eens'zeg ik met een glimlach. 'Nee, geen zorgen'zeg ik lachend en kijk naar hoe hij blijft lachen door mijn gekietel. 'Nou misschien moet boobear dan maar is in actie komen want ik stop lekker niet'zeg ik lachend en steek even plagend mijn tong even uit. Ik grijns en kietel op de plekken waar hij helemaal niet tegen kan. Ik kijk hem even uitdagend aan en grinnik dan weer. Zijn lach vulde de kamer en ik vindt dat helemaal niet erg, zijn lach was zo leuk en hoe hij eruit zag als die lachte was ook heel leuk! Hij was gewoon leuk! Alles was leuk aan hem. Louis was gewoon perfect in mijn ogen.

    [ben even eten]

    Louis William Tomlinson

    'Dat kan ik niet ontkennen' zeg ik met een grijns en knik dan. 'Tuurlijk kunnen ze dat en anders heb ik deze keer ook een keer gelijk' grijns ik. 'Tuurlijk zijn we het daarover eens, want zijn zijn we bijna altijd' zeg ik en kijk hem glimlachend aan. 'Geen zorgen en geen andere woorden' zeg ik en schud lachend mijn hoofd. 'Boobear is te lui om in actie te komen dus dat komt later wel weer en dan moet dit maar gewoon' zeg ik en begin harder te lachend als hij op plekken kietelt waar ik al helemaal niet tegen kan. 'Niet eerlijk Hazza' zeg ik en probeer verdrietig te kijken, maar dat werkt niet als je blijft lachen. 'Bij deze heb je gewoon geluk dat je zo leuk bent en ik nog steeds te lui ben'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Mag een nieuwe username maar heeft iemand ideeën?? Zelf zit ik te denken aan HungryNiall maar weet het gewoon echt niet....maar ga even eten]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [HungryNiall is wel leuk ^_^, ik zou wel even denken voor je]

    [Dankje (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Nou niet leuk boobear' zeg ik met een pruillipje en stop met kietelen. Ik rol van hem af en ga met mijn hoofd naar het plafon liggen. ik stop mijn handen onder mijn hoofd en kijk Louis even aan. 'Niet leuk'zeg ik en kijk even nadenkend. 'Nu krijg je straf!'grijns ik en tik met mijn vinger op zijn neus. 'Geniet maar even van deze kus want hierna ga ik jou lekker niet meer aanraken' zeg ik plagend en geef hem een lange kus. Ik wist dat ik dit zelf niet eens vol ging houden maar dat was gewoon zo leuk om hem zo te plagen. Ach na een paar minuten zou ik hem wel weer bespringen of zo. Ik kon niet heel lang zonder Lou