• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Savannah

    'Thanks' glimlach ik.
    'Dus, zullen we naar Starbucks ofzo gaan?' vraag ik, ik ga altijd naar Starbucks in de ochtend...


    El Diablo.

    Alexandra R.Jozephs
    Ik had blijkbaar iets omver gegooid,maar veel aandach haf ik er niet aan.We raakten weer verstrikt in een stongzoen,maar ik schok lichtjes toen het slotje van mijn bh werd open gedaan.Ik vond niet bepaald dat ik een mooi lichaam had.Lou gooide mijn bh ook ergens.Ik begon te blozen.Eingelijk had ik dit oook nog nooit gedaan en was ik maagd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Langzaam begon ze te blozen. 'Don't, you're beautiful.' Ik streek even met mijn vinger over haar wang, en drukte er een zacht kusje op. 'Weet je zeker dat je verder wilt gaan? Het is niet erg als je niet wilt, hoor.' Ik glimlache lief naar haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik glimlachte lich en knikte dan."Het zou ooit toch eens moeten gebeuren en dat word vandaag."zeg ik dan en druk een kusje op Louis' lippen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Heel zeker? Ik bedoel, je kent me pas net.' Ik wilde niet dat ze er uiteindelijk spijt van zou krijgen. 'Het moet namelijk wel met iemand zijn die je heel speciaal vind...' Ik wist zeker dat mijn wangen nu wat rood waren gekleurd.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik knikte."Heel zeker Lou en ik vind je echt super speciaal als ik het ga doen is dat met jou."zeg ik zeker.Het was net alsof ik hem al jaren kende.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Echt?' Ik glimlachte naar haar. 'Jij bent ook al heel speciaal voor mij, ook al ken ik je pas sinds gister avond.' Zachtjes drukte ik mijn lippen weer op die van haar en begon met mijn vinger wat te bewegen op haar buik. Ik wou haar niet opdringen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Scientia schreef:
    (...)

    Harry Styles
    Ons gehijg en gekreun vult de kamer. Ik druk kusjes op haar borsten, terwijl m'n handen naar beneden zakken en de rand van haar pyjama broek naderen. Die trek ik rustig naar beneden, terwijl ik m'n lippen op de hare druk om m'n kreunen te dempen.


    Brianna
    Ik hou het bijna niet meer, en moet moeite doen om zijn broek en boxer voorzichtig naar beneden te trekken. Met een twinkeling in mijn ogen kijk ik Harry aan. ,,Love you.,,


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alexandra R.Jozephs
    Ik glimlachte en kuste hem terug .Mijn handen legde ik op zijn rug en wreef er rustig over .Mijn tong streek tegen zijn onderlip.Het ergste wat er nu op dit moment kon gebeuren is dat zijn moeder of zusje plots binnenkomt.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik opende langzaam mijn mond, en onze tongen vonden elkaar weer. Ik wist zeker dat dit geweldig ging worden. Voorzichtig kneedde ik even in haar borsten, waarna ik met mijn mond even aan haar tepel zoog. Ik hoopte zo dat mijn zusje nog lang weg zo blijven met zwemmen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik kreunde toen hij aan mijn tepel zoog.Ik werd er opgewongen van.Ik nestelde mijnn vingers in zijn haren en kreunde nog eens.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn

    'Ja, is goed!' glimlachte ik. 'Rijd jij of ik?'


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Louis Tomlinson.
    Ik grijnsde kleintjes. Waarna ik met mijn lippen de weg naar beneden afmaakte, waar ik voorzichtig haar broek los knoopte, zelf schopte ze 'm verder uit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik voelde hem grijnzen tegen mijn huid aan ,verder voelde ik zijn lippen een weg maken naar beneden en doet hij de knoop van mijn broek open.Zelf deed ik hem verder uit en begon ook te prutsen aan zijn broeksknoop.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Savannah

    'Jij?' zeg ik.
    Ik sta op en pak mijn tasje waar ik mijn spullen in doe..


    El Diablo.