• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik sloeg een arm om haar heen en trok haar tegen me aan, en drukte nog een kusje in haar nek. Misschien was het beter als we zometeen naar mijn kamer verhuisde, voordat Melissa echt thuis zou komen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R . Jozephs
    Ik glimlachte en nestelde me dicht tegen hem aan. En leg mijn hoofd in zijn nek ."Dat was geweldig Lou."fluisteer ik zacht en druk een kusje in zijn nek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Helemaal mee eens.' Ik grijnsde licht. 'Misschien is het verstandig als we even naar mijn kamer toe gaan? Je weet maar nooit of mijn zusje zo thuis kan komen?' Vragend keek ik Alex aan.
    [Ik ga slapen. Goodnight. (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Slaapwel)
    Alexandra R.Jozephs
    Ik knik en neem mijn kleren van de grond en doe ze dan aan.Ik wacht tot Louis aangekleed is en ga dan met hem mee naar zijn kamer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MirLiam schreef:
    Zayn

    'Nou, ehm, vertel eens iets,' zei ik dan maar.


    Savannah

    Ik kijk hem aan.
    'Zoals?' grinnik ik..


    El Diablo.

    RememberYoux schreef:
    (...)

    Brianna
    Ik hou het bijna niet meer, en moet moeite doen om zijn broek en boxer voorzichtig naar beneden te trekken. Met een twinkeling in mijn ogen kijk ik Harry aan. ,,Love you.,,


    "Love you too, babe." Ik trek haar broek nu volledig uit en direct daarna ook haar onderbroek. Goedkeurend knik ik, terwijl ik m'n hand tussen haar benen laat glijden en zelf probeer zo weinig mogelijk geluid te maken, wat moeilijk ging doordat Brianna me met de seconde meer opwond.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Louis Tomlinson.
    Ik doe alleen mijn trui en boxer weer aan, waarna ik Alex meeneem naar boven, mijn slaapkamer om precies te zijn. 'Dit is nou mijn fantastische slaap gedeelte.' Zeg ik grinnikend.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn

    'Ehm, tja, iets? Brand maar los,' grijnsde ik. Ik nam nog een slok van mijn caramel macciato.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    'Mhm, even denken' grinnik ik.
    Ik draai onbewust een van mijn lokken om mijn vinger en denk na..


    El Diablo.

    Zayn

    'Denk maar na, ja' zei ik met een lach. Ze draaide een van haar lokken om haar vinger. Damn, dat bleef echt zo sexy. Ik bleef haar aanstaren.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Brianna
    Mijn lichaam verstijfde toen ik een stem vlakbij de deur hoorde. ,,Harry, ik ga even boodschappen doen. Ik moet ook nog even naar de bieb, dus ik ben ongeveer twee uurtjes weg.,, Ik hoorde hoe duidelijk de voordeur open ging en dichtgegooid werd. Een onbeschrijvelijk vrolijke grijns stond op mijn gezicht.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Savannah

    'Mhm, wat zijn je hobby's?' vraag ik.
    Ik kijk hem aan, en laat dan mijn opgemaakte ogen door de ruimte glijden..


    El Diablo.

    Zayn Malik

    'Mhm, gitaar spelen, voetballen en met jou praten. Of andere dingen met jou, natuurlijk.' zei ik lachend. 'En jij?'


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    'Keyboard spelen, met jouw dingen doen, zingen, en in de weer met mijn uiterlijk zijn' grinnik ik.
    Ik neem nog een slok, en kijk hem aan..


    El Diablo.

    Zayn

    'Blijkbaar ben je in dat laatste erg goed, want je bent prachtig.' zei ik glimlachend. Ik leunde over het tafeltje heen om haar een kus te geven.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.