• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Malik

    'Hello again, beauty.' grijnsde ik terwijl ik het dienblad op haar schoot neerzette. 'Eetsmakelijk,' zei ik waarna ik een boterham met aardbeienjam pakte.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    'Thanks' zeg ik.
    Ik pak een broodje met chocopasta en neem wat happen..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Mokkend melde ik bij m'n moeder dat ik naar Nando's was en daarna waarschijnlijk zou gaan voetballen met wat vrienden. Moe schoof ik achter het stuur van mijn auto en reed naae Nando's. Daar aangekomen, bestelde ik wat en nam het mee naar het park, waar ik alles op at en vervolgens mee ging doen met vrienden die stonden te voetballen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    Mijn mobiel trilde, ik had weeral een nieuw smsje. Alex. Mijn hart maakte een sprongetje. 'Kom hier heen, ik ben heeeel goed in Frans. (; X' Stuurde ik terug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    RememberYoux schreef:
    Brianna C Adams
    Ik kreun wat luider en bijt even op mijn lip. Zijn moeder was hier in dit huis. Was dit wel slim? Als ik voel dat Harry zacht begint te knabbelen vergeet ik al mijn zorgen. Ik kan me niet meer beheersen, en ik laat mijn hand in zijn broek glijden. Zachtjes en regelmatig begin ik te strelen. Ik hijg.


    Harry Styles
    Ons gehijg en gekreun vult de kamer. Ik druk kusjes op haar borsten, terwijl m'n handen naar beneden zakken en de rand van haar pyjama broek naderen. Die trek ik rustig naar beneden, terwijl ik m'n lippen op de hare druk om m'n kreunen te dempen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mae St. Cloud
    Ik werd wakker door het getril van mijn iPhone en zag dat ik een bericht had van een vriendin. Ze vroeg of ik mee ging naar de stad en ik antwoorde dat ik binnen een kwartiertje bij haar zou zijn. Snel ging ik naar de badkamer en friste me op, ging terug naar mijn kamer en zocht een outfit. Deze trok ik snel aan en controleerde alles nog eens in de spiegel. Toen ik naar beneden ging, schreef ik nog snel een briefje en liet het op de keukentafel liggen. Ik nam nog snel alles wat ik nodig had en ging toen op weg naar het huis van mijn vriendin, ik zou in de stad wel iets halen om te eten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Zayn Malik

    'En, smaakt het een beetje?' vroeg ik grijnzend. Ik nam nog een hap van mijn boterham.

    [Quilzet is veranderd. ;o]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik knik, en kijk hem glimlachend aan.
    'En ik heb ook nog een goed uitzicht' grijns ik..


    El Diablo.

    Zayn Malik

    'Ik ook,' zei ik terwijl ik met mijn hand over haar zachte wang streek. 'Ehm, hoe laat moet je eigenlijk weg? En ik weet ook niet hoe lang je nog van mijn ouders mag blijven...' Ik glimlachte even. 'Niet dat ik je weg wil, ofzo.' zei ik er snel achteraan.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik kijk hem glimlachend aan, 'ik heb mijn broer gesmst dat ik vanmiddag kom' zeg ik.
    Ik neem snel de laatste hap, en pak dan een beker chocomelk..


    El Diablo.

    Alexanda R. Jozeph
    Ik legde mijn balpen neer en kijk niets begrijpend naar de woorden.Toen mijn gsm trilde nam ik hem meteen en las het berichtje.Ik glimlachde en stuurde terug.Oke ben er binnen 10 minuten (; Stuurde ik terug en propte toen alle blaadjes in mijn schooltas."Mam,Pap ik ben naar Louis!"roep ik nog en ga de trap af.Als ik buiten ben neem ik mijn fiets uit het rek en rij naar Louis huis.Gelukkig weet ik de weg nog.Na zo'n 20 minuten rijden kom ik bij het huis toe en zette ik mijn fiets aan de kant.Nog even deed ik mijn haar goed en belde daarna aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Malik

    'Oke dan,' zei ik.
    Toen we beide ons eten en drinken op hadden, vroeg ik: 'En, wat wil je nu doen?' Ik zette het dienblad aan de kant en ging weer liggen. Mijn handen sloeg ik om Savannah heen.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Louis Tomlinson.
    Mijn mobiel trilde opnieuw, en in het smsje stond dat Alex er binnen een paar minuten zou zijn. Ik glimlachte. Ik keek nog even naar het saaie programma, toen de bel me afleidde. Dat moest Alex zijn. Ik rende -letterlijk- naar de deur, en wachtte een paar seconde voor dat ik 'm opende. Uiteindelijk vond ik dat ik lang genoeg had gewacht, en maakte de deur open. Ik grijnsde. 'Hi, babe.' Zachtjes drukte ik een kusje op haar mond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Savannah

    Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas, en pulk aan mijn nagels.
    'Geen idee' zeg ik..


    El Diablo.

    Allexandra R.Jozephs
    Ik glimlachte toen Louis opendeed.Ik voelde zijn lippen op de mijne en ik kuste hem gewillig terug en deed mijn armen in zijn nek."Hey Lou."prevelde ik tegen zijn lippen aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH