• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:

Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Louis Tomlinson.
    Langzaam begint ze ook aan mijn broeksknoop te prutsen, waarna ze hem open heeft, schop ik 'm zelf uit, tegelijk met mijn boxer. Ik druk een lange kus op haar mond, waarna we elkaar hijgend aan staren, en ik een vinger onder haar slipje haak en haar aankijk. 'Nog steeds zo zeker als net?'

stay safe because I like being alive at the same time as you

Zayn Malik

Nadat ik ons naar Starbucks heb gereden, liepen we naar binnen. 'En, wat kan ik voor jou bestellen?'

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Alexandra R.Jozephs
    Louis zijn lichaam zag er echt goddelijk uit.Ik knik ."Zeker weten."zeg ik zeker en bijt op mijn lip.Ik wilde echt genieten van mijn eerste keer.

Savannah

Ik glimlach naar hem.
    'bedenk jij maar wat, ik lust alles met cafeïne erin' grinnik ik..

El Diablo.

Louis Tomlinson.
    'Oké.' Ik glimlach lief naar haar. Waarna ik langzaam haar slipje uitrek, zelf spreidde ze haar benen wat, waarna ik voorzichtig bij haar naar binnen stoot.

Alexandra R.Jozephs
    Een pijnelijke kreun verliet mijn mond toen hij in me stootte.Ik klemde mijn nagels in zijn rug en holde mijn rug wat.Ik beet op mijn lip en keek Louis aan.Ik knikte als teken dat hij mocht doorgaan.

Zayn

Ik glimlachte kort en liep naar de bar. 'Twee caramel macciato, please.' Toen ik de twee bekers gekregen had, liep ik terug naar Savannah en gaf haar, haar beker.

Louis Tomlinson.
    'Zeg je me wanneer ik je pijn doe? Dan stop ik, oké?' Ze reageerde niet dus ik ging er vanuit dat het goed was. Voorzichtig stootte ik wat harder, een kleine kreun verliet mijn mond, waarna ik mijn lippen weer op die van haar drukte.

Savannah

Ik pak de beker aan, en glimlach.
    Ik plof op een stoeltje en kijk Zayn glimlachend aan..

El Diablo.

Alexandra R.Jozephs
    Meerdere kreunen velieten mijn mond,van pijnelijke tot erg aangename.De pijn was verdwenen nu.Louis zijn lippen smoorden mijn gekreun.Mijn heupen bewogen mee met zijn ritme.

Louis Tomlinson.
    Ik stoot nog een paar keer, waarna we beide op hetzelfde moment klaar komen. Ik ga langzaam uit haar, en druk een kusje op haar wang. 'I love you.' Prevel ik zachtjes.

Zayn

Ik plofte op een stoel tegenover haar. 'Dus..' zei ik.

Savannah

'Dus..' zeg ik.
    Ik s;uit mijn handen om de beker, en neem een slok..

El Diablo.

Alexandra R. Jozephs
    Ik voelde me klaarkomen samen met Louis.Hij ging langzaam uit me en drukte een kusje op mijn wang."I love you too."hijgde ik.Ik was nu geen maagd meer.Ik ben echt wel blij dat Louis en ik dit ervaren hadden.

Zayn

'Nou, ehm, vertel eens iets,' zei ik dan maar.