• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Savannah

    Ik glimlach en kus hem terug.
    'Mhm, dan ben jij er zeker ook goed in' grijns ik..


    El Diablo.

    Zayn

    'Ja, hier ben ik ook heel goed in, en jij ook..' grijnsde ik waarna ik haar zoende.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik grijns, en zoen hem ook.
    Ik bijt zacht op zijn onderlip en grinnik zachtjes..


    El Diablo.

    Zayn

    Gewillig opende ik mijn mond en liet haar tong naar binnen. Zonder de zoen te stoppen stond ik op van mijn stoel en trok haar mee omhoog.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik sta op, en loop met hem mee.
    Ik leg mijn handen in zijn nek en streel over zijn wang..


    El Diablo.

    Zayn

    Ik zuchtte diep, maar het was een blije zucht, 'Je bent zo lief he.'


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    RememberYoux schreef:
    Brianna
    Mijn lichaam verstijfde toen ik een stem vlakbij de deur hoorde. ,,Harry, ik ga even boodschappen doen. Ik moet ook nog even naar de bieb, dus ik ben ongeveer twee uurtjes weg.,, Ik hoorde hoe duidelijk de voordeur open ging en dichtgegooid werd. Een onbeschrijvelijk vrolijke grijns stond op mijn gezicht.


    Harry Styles
    Ik had alles gevolgd en ook op mijn gezicht verscheen er een grijns. "Nu hebben we het huis voor ons alleen," fluisterde ik zwoel in haar oor.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 16:30 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Savannah

    Ik kijk hem aan, 'jij dan' grijns ik.
    Ik druk nog een kus op zijn lippen en kijk hem aan...


    El Diablo.

    Scientia schreef:
    (...)

    Harry Styles
    Ik had alles gevolgd en ook op mijn gezicht verscheen er een grijns. "Nu hebben we het huis voor ons alleen," fluisterde ik zwoel in haar oor.


    Brianna Celine Adams
    ,,Daar moesten we maar eens wat mee gaan doen, he?,, Ik drukte mijn lippen vurig op de zijne en haalde mijn hand door zijn haar.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Mijn tong speelde met de hare en ik bracht een vinger bij haar naar binnen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scientia schreef:
    Harry Styles
    Mijn tong speelde met de hare en ik bracht een vinger bij haar naar binnen.

    Bree
    Ik kreun luid en glijd met mijn hand naar beneden. Mijn vingers maken figuurtjes op zijn rug. Ik zoen steeds intiemer.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Als ik merk dat ze er maar geen genoeg van krijgt, breng ik nog een tweede vinger naar binnen en begin steeds sneller rondjes te draaien. "Vind je het lekker?"

    [Ik moet eten. ;$ ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scientia schreef:
    Harry Styles
    Als ik merk dat ze er maar geen genoeg van krijgt, breng ik nog een tweede vinger naar binnen en begin steeds sneller rondjes te draaien. "Vind je het lekker?"

    [Ik moet eten. ;$ ]


    Brianna Adams
    Als hij een tweede vinger naar binnen brengt begint hij steeds sneller te gaan. Ik kreun als bevestiging, maarleg toch mijn hand op de zijne. ,,Nu ik.,, Ik kruip grijnzend onder de dekens en tast met mijn handen zijn lichaam af. Als ik heb gevonden waar ik naar zocht, neem ik hem in mijn mond en ga ritmisch heen en weer.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    "Oh bree." is het enige wat ik kan uitbrengen. Ik kreun van genot en wrijf ondertussen over haar haren. Ik voel dat ik ga komen, maar kan Bree niet op tijd waarschuwen, waardoor m'n goedje in haar mond terecht komt.

    [Nu ga ik leren.]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scientia schreef:
    Harry Styles
    "Oh bree." is het enige wat ik kan uitbrengen. Ik kreun van genot en wrijf ondertussen over haar haren. Ik voel dat ik ga komen, maar kan Bree niet op tijd waarschuwen, waardoor m'n goedje in haar mond terecht komt.

    [Nu ga ik leren.]

    Brianna Adams
    Ik voel dat hij komt en dat het spul in mijn mond komt. Ik kruip het bed half uit en spuug het in de prullebak die ernaast staat. Grijnzend kom ik weer naast hem liggen. ,,Ben jij zo makkelijk?,, Ik kom dichtbij zijn hoofd en lik over zijn lippen, waarna ik hem meteen naar binnen laat glijden en we weer zoenen. Mijn adem begint steeds sneller te gaan en ik kan af en toe een zachte kreun niet onderdrukken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.