• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik glimlachte tegen haar lippen aan. 'Lekker geslapen?' Ik drukte mijn lippen nog een keer op die van haar een beet zachtjes op haar onderlip.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    'Mhm, wat dacht je van dit?' Ik zoende haar op haar mond en glimlachte lichtjes zonder de zoen te verbreken.

    [Kort stukje.^^]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik grijns lichtjes en zoen hem terug.
    Ik streel over zijn wang en glimlach licht,,


    El Diablo.

    Zayn Malik

    Mijn tong tikte tegen haar lippen en glipte haar mond binnen. Ik trok haar al zoenend boven op me.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Alexandra R.Jozephs
    "Ja best wel goed,maar toen bij het gemakerd bal vond ik het beter ,omdat jij toen bij me lag."antwoord ik en voel zijn lippen weer.Hij beet zachtjes in mijn onderlip en ik opende gewillig mijn mond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    Ik lachte hard om het grapje van Scott en trapte tegen de bal. De bal kwam tegen een meisje aan en ik kon niet stoppen met lachen. In het park was altijd wel wat te doen. Lee lag letterlijk op de grond van het lachen. Hun twee waren altijd wel melig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Savannah

    Ik laat mijn handen over zijn borstkas glijden.
    Ik zoen hem terug, en grijns..


    El Diablo.

    Zayn Malik

    Ze liet haar handen over mijn borstkas glijden. Dat gaf me toestemming om dat ook bij haar te doen, vond ik. Mijn handen gleden onder het shirt dat ze van mij had geleend en streelden haar borsten.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Louis Tomlinson.
    Ik grijnsde tegen haar lippen aan. 'Poor you. Nou moet ik jou zeggen dat ik ook niet echt fantastisch heb geslapen, hoor.' Langzaam opende ze haar mond, en onze tongen begonnen een gevecht aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozeps
    Zijn tong verkende mijn mond rn algauw zaten ze tikkertje te spelen.Ik trok Louis wat dichter tegen me aan en ging met mijn ene hand door zijn haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Haar hand ging door mijn haar, wat waarschijnlijk nog wel nat was omdat ik nog een klein uurtje geleden gedoucht had. Mijn handen kropen onder haar t-shirtje en bleven rustig op haar rug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R Jozephs
    Hij had blijkbaar gedoucht aangezien zijn haar nog wat nat was.Ik kreeg kippevel toen ik zijn warme handen onder mijn shirtje voelde.Hij liet ze rusten op mijn rug waar het nu begon te branden.Ik haaalde mijn llippen van de zijne af en keek hem glimlachend aan."Zullen we naar binnen gaan? Het is nogal koud buiten." stel ik dan voor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Savannah

    Ik kijk hem even aan en grijns lichtjes.
    Ik verplaats mijn lippen naar zijn nek, en zoen hem weer..


    El Diablo.

    AgentP schreef:
    Liam Payne
    ''Ehm.. Ja haha.'' stamel ik een beetje. Ik kijk hoe ze haar nummer op mijn arm zet. Het was niet super net geschreven maar in het tempo dat ze het deed zou ik het nooit zo mooi krijgen. Ik kijk haar nog na. Ik zucht, wat is ze toch knap. Mijn taxi staat er al ik stap ik en niet veel later sta ik voor de huisdeur. Ik pak mijn sleutel en loop naar binnen. Zal ik Mary nu bellen? Ja, ik graai mijn mobiel uit mijn zak en typ haar nummer in. ''Hallo prinses, je spreekt met prins Payne'' zeg ik met een glimlach op mijn gezicht.


    Mary Carter
    Ik rol met mijn ogen als ik zijn stem hoor. Ik ben nog steeds aan het lopen , maar even bellen kan gewoon.. Ik grinnik even en probeer bij te komen. ''Umhh , ja dar weet ik. Je spreekt met geen-prinses Mary'', antwoord ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson.
    'Goed idee.' Ik grinnikte even, en sloot de deur achter Alex. 'Je kan doen wat je wilt, er is niemand thuis.' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en trok haar mee de woonkamer in.


    stay safe because I like being alive at the same time as you