• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Malik

    Ik sloeg mijn armen om haar heen. 'I love you.' fluisterde ik.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [Goddamnit.. Nu staat mijn mooie 5.3 op Magister.. Zodat mijn ouders het kunnen bekijken :|]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexandra R.Jozephs
    Ik grinnik."Wel ik wil alles behalve wat met school te maken heeft doen."zeg ik en grijns.En kijk even rond .Hij had een groot huis en het is ook nog mooi.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Curlies schreef:
    [Goddamnit.. Nu staat mijn mooie 5.3 op Magister.. Zodat mijn ouders het kunnen bekijken :|]


    :8


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Savannah

    'Love you too' zeg ik.
    Ik kijk hem aan en glimlach..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    'Maar, ik dacht dat je zo graag Frans wilde doen?' Ik grinnikte bij het aanzien van haar gezicht nadat ik deze woorden had uitgesproken. 'Okay, het was een grapje. Wil je tv of een film kijken? Of ... iets anders?' Hele slimme opmerking.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    MadeByHades schreef:
    (...)

    :8


    [Jup , ik heb een 5.3 gehaald voor Wiskunde... Nu kunnen mijn ouders het bekijken.. *zucht* ze gaan uit hun dak.. *zucht*]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexandra R.Jozephs
    Ik stak mijn tong uit.Ik had totaal geen zin in frans."Hmm,wat bedoel je met iets anders?"grijns ik en kom wat dichter bij gem staan."tel meee!"grinnik ik en kijk hem afwachtend aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Malik

    Ik wou Savannah net opnieuw zoenen toen ik de deur van mijn kamer open hoorde gaan. 'Zayn! Kan jij... Hé, wie is dat? Hoi! Ik ben Ksenia.' Het meisje dat in de deuropening was komen staan glimlachte even. 'Maar Zayn, Kan jij me naar dansles brengen? Mama is boodschappen doen en papa is naar oom Charlie.' ging ze verder. Ik zuchtte eens diep en keek naar Savannah. 'Zullen we mijn zusje dan maar even naar dansles brengen?'


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    'Ja, is goed' zeg ik.
    Ik ga wat rechter zitten, en haal een hand door mijn haar..


    El Diablo.

    Zayn Malik

    In de auto zat ik op de bestuurdersstoel, Savannah op de bijrijdersstoel, en Ksenia achterin. Tijdens de rit was Ksenia een heel verhaal aan het vertellen waar Savannah en ik beide volgensmij niet eens naar luisterden. 'Dus, wat zullen we eens gaan doen als we Ksenia bij danslen hebben afgezet?' vroeg ik aan Savannah.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Louis Tomlinson.
    'Dingen zoals dit,' ik drukte een kusje op haar mond. 'en dit,' eentje in haar nek. 'en dit,' eentje op haar linker en rechter wang. 'en dit,' eentje op haar neus. 'en dit,' eentje op haar voorhoofd. 'Maar toch blijft deze mijn favoriet.' En ik drukte mijn lippen weer op haar lippen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik grinnik als hij me op verschillende plaatsten kusjes heeft en als laatste op mijn lippen,wat ook lijn favoriet is.Ik glimlach tegen zijn lippen aan en kus hem terug.Mijn armen weer op zijn nek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Savannah

    'Ehm, misschien naar mijn huis. Kan ik me omkleden' glimlach ik.
    Ik kijk even voor me uit en grijns..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Ik grijns, en bijt weer zachtjes in haar onderlip, waarna ik haar mee de bank op trek en we als het ware op elkaar neer vallen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you