• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Malik

    'En wat zullen we nu eens gaan doen? Of, waar zullen we naar toe gaan?' vroeg ik terwijl ik over haar wang aaide.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Alexandra R.Jozephs
    Ik grinnik en kijk even zijn kamer rond,waarna ik op zijn bed plof."Hmm zit best lekker."grijns ik en doe teken dat hij bij me moet komen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Alex grijnst, en maakt een teken dat ik naar haar toe moet komen. Wat ik maar al te graag wil. Ik loop naar haar toe, en ga naast haar zitten. Druk een klein kusje op haar wang. 'Ik weet het. Het is een goed bed.' Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik grinnik en kijk dan naar µlouis."Ik zou hier wel eens willen slapen hoor."grijns ik en laat me achterover vallen en lig nu languit op het bed.Ik sluit genietend mijn ogen en glimlach.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik grijnsde en keek haar aan. 'Nou, je mag hier best blijven slapen vannacht. Mijn zusje gaat waarschijnlijk toch weer uit tot laat in de nacht, mijn moeder en vader overnachten waarschijnlijk in een hotel. Wat ze wel vaker doen als ze verder weg moeten werken.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Savannah

    Ik haal mijn schouders op.
    'Bedenk jij maar wat, ik bedacht al dat we naar starbucks gingen' zeg ik..


    El Diablo.

    Alexandra R.Jozephs
    Ik glimlach en open mijn ogen angzaam en kijk hem dan aan."Ik zou dolgraag willen,maar mijn ouders zulen niet toelaten dat ik bij een jongen slaap,ookal ben jij het."zeg ik en trek dan een pruillipje."Tenzei ik een smoes kan verzinnen."grijns ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mae St. Cloud
    Na nog even bij Noah thuis te hebben gepraat, waren we vertrokken naar de stad en het duurde niet lang voor we daar waren aangekomen. Als eerste gingen we, zoals altijd, langs bij Starbucks. We kwamen beiden met een beker dampende koffie naar buiten en we gingen rustig alle winkels af. Het zou vast en zeker een heerlijk namiddagje shoppen worden.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Louis Tomlinson.
    'Alsjeblieft?' Ik trek een pruillipje. 'Het is het waard, niet?' Ik grijns, en druk een klein kusje op haar lippen. 'Ik wil je anders best helpen met een smoesje verzinnen, hoor...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn

    'Eigenwijsje,' lachte ik. Ik dacht even na. 'We kunnen naar de film gaan?'


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    'Is goed' glimlach ik.
    Ik pak zijn hand en trek hem mee naar buiten..


    El Diablo.

    Alexandra R.Jozephs
    Ik zet me weer recht en kijk hem aan met een glimlachje."Ik kan zeggen dat ik bij een vriendin ga slapen."zeg ik dan en geef hem een kusje."Maar euhm ,Lou.Wat zullen je ouders ervan vinden?"vraag ik dan zacht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'They don't mind, I guess,' ik glimlachte even naar haar. 'misschien krijg je een opmerking van mijn zusje, ik hoop maar dat ze je leuk vind, mijn vorige vriendin vond ze namelijk niet zo heel erg aardig... Maar zoals ik al zei, mijn ouders zijn er waarschijnlijk niet eens. Ze zouden me nog een smsje sturen...' Dat laatste mompelde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik knik en glimlach lichtjes.Hij had al een vriendin gehad.Ik was best wel nieuwsgierig over haar en wilde wel wat vragen,maar mischien beter dat ik er niet over begon."Hopelijk vind ze me aardig."glimlach ik dan."Lou wil je eens iets voor me zingen ?"vroeg ik dan en zette mijn liefste glimlach op.Ik had wel zin in wat muziek en was benieuwd naar Louis' stem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn

    Savannah trok me mee naar buiten en we stapten in mijn auto, op weg naar de bioscoop.
    Eenmaal daar aangekomen keken we naar het scherm waar titels van films die, die dag draaiden op stonden. 'Naar welke film wil je, princess?'


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.