• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Malik

    'Ohja, da's slim.' lachte ik.
    Toen we bij de dansschool waren, stapte Ksenia uit. 'Veel plezier, mams komt je wel ophalen.' zei ik. Ze knikte kort en rende naar binnen.
    'Kan jij rijden of ga je mij de weg naar jou huis vertellen?'


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Alexandra R.Jozephs
    Louis bijt op mijn onderlip en trekt me dann mee de bank op.Ik viel op hem en grinnikte even .Daarna opende ik mijn mond en vonden onze tongen elkaar.Ik ging wat boven hem hangen.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 19:28 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Mijn handen gleden weer onder haar shirtje, en trokken 'm nu ietsjes mee, rustig kriebelde ik wat op haar rug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Savannah

    Ik grinnik, en kijk hem aan.
    Snel vertel ik de weg naar mijn huis en grijns..


    El Diablo.

    Alexandra R.Jozephs
    Een aangename rilling ging over me heen toen ik zijn handen weer onder mijn shirtje voelde.Ik grinnikte ook even toen hij me kriebelde.Met mijn ene hand ging ik nu ook onder zijn shirt en mijn vinger gleden over zijn sixpax.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Malik

    Eenmaal bij haar huis aangekomen, stapte ik vlug uit om de portier voor Savannah open te houden. Ik grinnikte.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Louis Tomlinson.
    Haar handen gleden onder mijn shirt, en een zachte kreun kon ik niet onderdrukken. Ik tilde haar op en legde haar op de bank neer, waardoor ik nu boven haar hing, ik begon een aantal kusjes in haar nek te drukken, en uiteindelijk zoog ik wat aan haar huid. Dat werd een mooie zuigzoen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik grinnikte even toen hij zacht kreunde en werd dan opgetild door Louis.Hij legde me weer neer op de bank en nu hing hij boven me.Hij begon kusjes inn mijn nek te drukken en haf e dan een zuigzoen.Deze keer kon ik geen kreun onderdrukken.Mijn beide handen liet ik nu onder zijn shirt verdwijnen.Ik hield me nog in niet het shirt van zijn prachtig lichaam te scheuren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Savannah

    Ik grinnik en stap uit.
    'Wat een gentleman' zeg ik en geef een kus op zijn wang.
    Ik loop naar mijn deur, open hem en loop naar binnen..


    El Diablo.

    Zayn Malik

    Savannah opende de deur en liep naar binnen. Ik volgde haar naar binnen een sloot de deur achter me.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Louis Tomlinson.
    Mijn lippen drukte ik weer terug op de hare, en voorzichtig trok ik haar shirt uit, waardoor ik even onze zoen moest onderbreken. Liefdevol zoende ik haar daarna weer terug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Savannah

    Ik neem hem mee naar mijn kamer, en gris snel een outfit uit mijn kast.
    'Ik ga ff douchen' zeg ik, en loop de badkamer in.
    Daarna loop ik terug en plof ik glimlachend naast Zayn..


    El Diablo.

    Alexandra R.Jozephs
    Louis drukte zijn l^ppen terug op de mijne.Ik voelde hem wat vriemelen aan mijn shirtje en binnen de kortste keren lag die ergens in de kamer.ik grijnsde en voelde zijn lippen weer op de mijne.Zo teder en liefdevol.Ik kste hem terug en kon het niet laten ook zijn shirt uit te doen,waardoor ik even zijn lippen moest missen ,maar als ik het T-shirt ergens gooi druk ik direct mijn lippen weer op de zijne.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Malik

    Ik bestudeerde haar outfit. 'Je ziet er leuk uit, cutie.' zei ik waarna ik haar een kus op haar voorhoofd gaf.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Louis Tomlinson.
    Met een harde klap kwam mijn shirt ergens terecht, verschrikt keek ik ernaar. 'Oh, het is niks. Waarschijnlijk een fotolijstje.' Zachtjes grinnikte ik. Hopelijk was die niet kapot anders had ik weer wat uit te leggen aan mijn moeder. Ik drukte mijn lippen weer op die van haar, en onze tongen vonden elkaar gelijk. Met mijn vingers maakte ik voorzichtig het slotje van haar bh open, en haar bh gooide ik even later ook door de kamer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you