• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik maakte wat boterhammen en plofte op de bank en drukte de tv aan. Een trilling liet me weer naar mijn mobiel kijken. 'Tot straks, babe. X' Stuurde ik terug waarna ik voor een half uurtje ongeveer naar de tv bleef kijken en uiteindelijk ging douchen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Ik pakte haar hand vast en sloop de trap op. We liepen mijn kamer binnen. Op momenten als deze was het handig dat ik een tweepersoonsbed had. Ik graaide in mijn kledingkast naar een shirt en wierp die haar toe. 'Omdat je waarschijnlijk geen pyjama bij je hebt,' grinnikte ik.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [Ik moest even wiskunde maken... -_-]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Alexandra R.Jozephs
    Ik glimlachte en ging mijn tanden poetsen ,daarna ging ik naar mijn kamer en haalde mijn huiswerk uit en keek ernaar."Beh ik haat frans."mompel ik en kijk naar de woorden die leken door elkaar te zweven.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Savannah

    Ik grinnik, en trek mijn jurkje uit.
    Ik doe het shirt aan wat net onder mijn kont komt en plof op het bed..


    El Diablo.

    Zayn Malik

    Ik kleedde me uit en trok een zwarte trainingbroek aan, waar ik meestal in sliep.
    Eenmaal omgekleed plofte ik naar Savannah neer op het bed. 'Slaaplekker.' fluisterde ik waarna ik haar zoende.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik zoen hem terug, en lach zachtjes.
    Na een tijdje stop ik de zoen, en leg mijn hoofd op zijn borstkas waarna ik mijn ogen sluit..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Eenmaal ik had gedoucht, en weer aangekleed en wel beneden voor de tv zat, was het pas 12u15. Nog ongeveer een half uurtje voordat ik weg kon gaan. Melissa was er niet om te irriteren, dus zette ik de tv maar weer aan en keek naar een of ander raar programma.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Laten we de nacht even snel doorspoelen, zodat we weer een beetje gelijk met de rest lopen, haha. :x]

    Zayn Malik

    Toen ik 's ochtends op mijn wekker keek was het al elf uur. Ik keek naar Savannah, die nog steeds lag zoals ze in slaap was gevallen. 'Wakker worden, slaapkop.' fluisterde ik, waarna ik haar kuste op haar voorhoofd.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Alexandra R.Jozephs
    Na zo'n half uur op een half afgewerkt blad te staren besluit ik Louis te sms'en. 'Hey,ik verveel me frans is saai :c X'stuurde ik en keek dan naar het klokje van mijn gsm.Nog ongeveer een half uurtje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Savannah

    Ik kreun slaperig, en wrijf in mijn ogen.
    'Het is pas 11 uur' mompel ik lachend..


    El Diablo.

    Zayn Malik

    'Tijd voor een ontbijtje dus! Ik ga beneden wat eten voor je maken, en jij blijft hier liggen, goed?' Zonder op antwoord te wachten gaf ik haar vluchtig een kus en liep de kamer uit, op weg naar de keuken.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik knik, en rek mezelf even uit.
    Ik kijk even op mijn Iphone, na wat bezorgde berichtjes van mijn broer gelezen te hebben sms ik hem terug.
    I'm fine! Ben er vanmiddag weer ofzo.. verstuur ik...


    El Diablo.

    Zayn Malik

    Snel smeerde ik wat broodjes met van alles en nog wat en schonk twee glazen chocolade melk in toen ik een stem mijn naam hoorde zeggen. 'Zayn!' Het was mijn moeder. 'Was het leuk?' vroeg ze hoopvol. Ik knikte. 'Ja, en ehm, er is een meisje op mijn kamer, die na het feest is blijven slapen. Is niet erg, toch?' Snel pakte ik het dienblad met het ontbijt er op en liep zo snel mogelijk de trap weer op.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik ging wat rechter zitten toen ik hem terug hoorde komen, en leg mijn Iphone weg.
    Ik rek me nog is uit en gaap..


    El Diablo.