• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson.
    Ik zoende haar rustig terug, van allerei vlinders dwarrelen door mijn buik heen. Ik heb zoiets nog nooit gevoeld bij een meisje. Een geluid op de achtergrond laat ons zelfs niet stoppen, totdat de stem van mijn moeder klinkt: 'Louis William Tomlinson! Waar ben jij mee bezig? Je zou om-', mijn moeder maakt haar zin niet af, 'oh sorry. Ik zie je zo binnen wel.' Ze laat de deur op een kier open en grinnikent kijk ik Alex aan. 'Sorry.' En ik druk nog een kusje op haar lippen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Mon topics]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Zayn Malik

    'Dat komt mooi uit.' grijnsde ik, waarna ik over haar hand wreef en haar een vluchtig kusje op haar mond gaf.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Alexandra R. Jozephs
    Ik glimlachte tegen zijn lippenn aan ,maar schrok toen ik een stem hoorde,dat was dus zijn moeder."Is niets Louis,ik zie je mischien morgen."zeg ik en druk nog vlug mijn lippen op de zijne en ga dan terug naar de auto,ik zwaaide nog een keer en stapte dan in.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik zuchtte. 'Okay, misschien tot morgen.' Ik glimlachte nog even voordat ze verdween en ik de deur open duwde en binnen stapte. Ik hing mijn jasje over de kapstop, mijn schoenen zette ik eronder en ik liep de woonkamer binnen. 'Hoi.' Zei ik droog, ik was niet bepaald in de mood voor een gesprek. Maar ik wist gewoon dat mijn moeder me zou bestoken met vragen. 'Wie was dat meisje daarnet, Lou? Heb je haar ontmoet bij het balfeest?' Mijn moeder keek me nieuwsgierig aan. 'Ja, ik heb haar daar ontmoet. We vinden elkaar leuk.' Ik kreeg blosjes op mijn wangen waarna ik dat zei. 'Awh, mijn kleine broertje word eindelijk groot!' Spotte Melissa, terwijl ze met haar hand door mijn haar wreef. Ik reageerde niet op haar opmerking en leunde met mijn hoofd tegen het bankstel aan.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:53 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R. Jozephs
    Ik zuchtte even ,we waren weer onderweg naar huis.Mijn vader vroeg wat dingen over Louis en ik beantwoorde zijn vragen,mijn vader was nieuwsgierig over hem.Na en paar minuten rijden kwamen we weer thuis.Mijn moeder en broers waren al gaan slapen.Mijn zus glimlachte toen ik de woonkamer inkwam ze vuurde ook haar vragen af over hoe het geweestwas en wat ik daar had gedaan enzo.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mijn topics


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Louis Tomlinson.
    'Lou, heeft ze ook nog een naam?' Melissa keek me nieuwsgierig aan. 'Ja, dat heeft ze.' Ik zuchtte. 'Mag ik dat weten?' Ze was blijkbaar zo geintresseerd in mijn liefdesleven, kuch kuch. 'Erm, ja, ze heet Alexandra.' Melissa glimlachte naar me. 'Ik vind het leuk voor je, je verdiend het.' Ik glimlacht naar haar. 'Bedankt. Dat is lief van je. Maar, ik ben vrij moe. Dus ik ga nu slapen, als jullie het niet erg vinden.' Ik keek even naar mijn moeder en Melissa. 'Nee, tuurlijk niet, jongen, weltrusten.' Mijn moeder drukte een kusje op mijn wang, en ik ging naar boven.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mae St. Cloud
    Niall moest jammer genoeg naar huis en niet veel later kwam mijn broer me ophalen. We reden in stilte naar huis. Daar aangekomen ging ik me douchen en deed iets comfortabel aan. Ik ging op m'n bed zitten en dacht na over de avond. Het was geweldig met Niall. Opeens kwam ik tot het besef dat ik zijn nummer ofzo niet heb. Ik zou hem wel nog vinden, dacht ik. En bij die vredige gedachte viel ik langzaam in slaap.

    {Mijn laatste post}


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alexandra R. Jozephs
    Na mijn hele vertelling heef ik ze allebij een knuffel en ga dan naar mijn kamer waar ik mijn Pyjama aandoe en dan ga gaan slapen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mijn topics en de link klopte niet in het vorige. :3]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Harry Styles
    "Dankje," zeg ik glimlachend. "Vertel eens wat over jezelf." voeg ik eraan toe.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zayn Malik

    'Dat komt mooi uit.' grijnsde ik, waarna ik over haar hand wreef en haar een vluchtig kusje op haar mond gaf.


    Savannah

    Ik glimlach en sluit even mijn ogen. Maar al snel open ik ze weer, en kijk hem aan. 'Dus.. Nog iets wat je het komende kwartier wil doen?' lach ik..


    El Diablo.

    [mijn topics :3]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.