• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Scientia schreef:
    Harry Styles
    Ik onderbrak de zoen even en prevelde tegen haar lippen: "Plaag me niet zo." M'n hand had ondertussen de rand van haar bh bereikt en zachtjes kneep ik in haar borsten.


    Brianna C Adams
    Een zachte kreun verlaat mijn mond als hij in mijn borsten knijpt. ,,Ik jou plagen?,, vraag ik uitdagend. Ik laat mijn handen pesterig over de bobbel in zijn broek glijden. ,,Wie heeft hier nou macht, Styles?,, giechel ik. Ergens achter in mijn hoofd zei een stem me dat dit slecht was, aangezien ik hem nog niet eens een hele dag kende. Maar dat maakte me momenteel niks uit. Het voelde gewoon heel fijn, met Harry.

    [sorry was eten (:]

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 19:11 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (hebben ze trouwens school nu? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ehm, doe maar weekend. Feesten zijn meestal vrijdag of zaterdag, vandaar]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    "Brianna." Ik kan een kreun niet onderdrukken als ze over de bobbel in m'n broek gaat. Ze maakt me zo opgewonden... Ik trek het bovenstuk van haar pyjama uit en direct daarna open ik haar bh-sluiting. Ik knijp vervolgens nog eens in haar borsten en knabbel nadien even op haar tepel.

    [Nu moet ik gaan leren. Tot straks!]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    (ow ok dan )
    Alexandra R.Jozephs
    Een lichtstraaltje kwam mijn kamer binnen,waardoor ik wakker werd.Langzaam open ik mijn ogen en rek me uit.Mijn ogen richtenn zich op mijn wekker die 9 u 46 aanduid."Gdvr !"vloek ik en wil zo rap mogelijk uit mijn bed, waardoor ik vernesteld geraak en er gewoon uit val.Dan pas kom ik tot besef dat het weekend is.Ik kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan ik had gezegt tegen Louis dat hij om 4 uur bij het parkj emoest zijn,omdat ik dacht dat ik vandaag school had.Ik kan hem veel eerder zien vandaag! Ik stropel naar mijn kleren kast en haal een setje uit en doe mijn make-up en haar.Daarna spuit ik was passievruxchten parfum op me en neem ik mijn gsm van mijn nachtkastje.'Goodmorning ! x' stuur ik naar Louis en glimlach waarna ik naar beneden ga.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna C Adams
    Ik kreun wat luider en bijt even op mijn lip. Zijn moeder was hier in dit huis. Was dit wel slim? Als ik voel dat Harry zacht begint te knabbelen vergeet ik al mijn zorgen. Ik kan me niet meer beheersen, en ik laat mijn hand in zijn broek glijden. Zachtjes en regelmatig begin ik te strelen. Ik hijg.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    ''Ehm.. Ja haha.'' stamel ik een beetje. Ik kijk hoe ze haar nummer op mijn arm zet. Het was niet super net geschreven maar in het tempo dat ze het deed zou ik het nooit zo mooi krijgen. Ik kijk haar nog na. Ik zucht, wat is ze toch knap. Mijn taxi staat er al ik stap ik en niet veel later sta ik voor de huisdeur. Ik pak mijn sleutel en loop naar binnen. Zal ik Mary nu bellen? Ja, ik graai mijn mobiel uit mijn zak en typ haar nummer in. ''Hallo prinses, je spreekt met prins Payne'' zeg ik met een glimlach op mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 20:33 ]


    Do what people say you can't.

    Zayn Malik

    Eenmaal thuis aangekomen, zette ik de fiets tegen een boom en liep met Savannah naar binnen. 'Nou, ehm, hier woon ik.' zei ik glimlachend. 'Waarschijnlijk slapen mijn ouders en mijn zusje al, dus we kunnen beter stilletjes naar boven gaan?'


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik knik, en trek mijn hakken uit die ik vasthoud.
    Ik kijk hem glimlachend aan, en wacht..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Ik griste mijn telefoon van mijn nachtkastje en zette 'm aan. Binnen een seconde zag ik dat ik een smsje had. Van Alex. Een glimlach verscheen er op mijn gezicht, ik opende 'm. En reageerde daarna. 'Goodmorning, love. Lekker geslapen? X'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Na een paar minuten kreeg ik een berichtje terug .Ik glimlachte en las het berichtje van Lou.'Ja ,maar ik miste je en ik heb nu pas door dat ik geen school heb,dus vroeger afspreken? X' sms'te ik terug en at wat van mijn botherham.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik sloeg de dekens van me af, en stapte uit het bed. Ik rilde even, het was best koud. Ik trok een joggingbroek aan en een los t-shirt. Straks ging ik nog wel even douchen voor mijn date met Alex. Mijn mobiel trilde weer. Ik pakte 'm weer op, en glimlachte toen ik het smsje las. 'Ik mis jou ook. Dat is goed, hoelaat? X'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik glimlach bij het lezen van het berichtje.'Euhm ik weet niet rond 13 u misschien ?' stuer ik dan en hoorde mijn broers afkomen.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 21:22 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Mijn mobiel deed ik in mijn zak, en strompelde de trap af. 'Hallo?' Riep ik door de woonkamer. Er was niemand. Op de tafel lag een briefje. Ik zuchtte en las 'm door. Melissa was naar zwemmen, en mijn ouders waren werken. Gezellig, weer alleen. Mijn mobiel trilde opnieuw, een nieuw smsje. Ik glimlachte weer. 'Ja, natuurlijk. Ik zie je dan. Gewoon in het parkje? Xx'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    'Ja is goed ,ik kan niet wachten tot dan X' stuurde ik terug en zag mijn broers binnen komen.Ze maakten weer een domme opmerken over me en steelden toen de chocopot.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH