• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna C. Adams
    Ik giechel zachtjes en druk mijn lippen op die van hem. Ook al liggen we, en ligt dit niet al te comfortabel, deze zoen was met Harry. En elke kus van hem zou ik van genieten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Curlies schreef:
    Mary Carter
    Ik haal even mijn lippen van de zijne af. ''Dit is gewoon.. Geweldig'', fluister ik.

    [Ik weet niets meer ): Eerste 2 uur vrij en heb maar 3 LESUREN!! Waarvan 2 daltonuren , dus maar 1 ECHTE LES!!]


    Liam Payne
    ''Ik ben het helemaal met je eens.'' fluister ik terug. Eigenlijk ben ik toch wel blij dat ik naar dit bal moest.


    Do what people say you can't.

    'Laten we maar eens gaan dan...' zei ik glimlachend. 'Moet je persé naar huis, of zou je denk je met mij mee mogen?' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [Bij jullie is het al ochtend, maar bij ons nog tegen 12 uur... dat klopt niet echt he? :P]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Harry Styles
    Ik streek met m'n tong over haar onderlip en even later drong m'n tong haar mond binnen. Ondertussen trok ik haar dichter naar me toe en gleden m'n handen onder haar pyjama.

    [Moeten jullie maar inhalen. =P ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    savannah

    'Mhm, zolang je geen pedo bent mag het wel' grijns ik.
    'En denk je dat het mij wat uitmaakt wat mijn ouders denken?' grinnik ik..


    El Diablo.

    Zayn Malik

    'Dan is het goed.' grinnikte ik. Toen ik me bedacht dat ik geen fiets of iets bij me had, vloekte ik binnenmonds. 'Wacht,' zei ik, waarna ik op een fiets af liep. Ik gaf een harde trap tegen het slot, en het brak. 'Oke, spring maar achterop!'


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Brianna C Adams
    Een warm gevoel ging door mijn lichaam heen en ik legde een hand in zijn haar. Mijn tong gleed langs de binnenkant van zijn mond en ik voelde dat zijn hand onder de pyjama gleed. Ik glimlachte heel lichtjes, zonder de kus te verbreken. Mijn hand gleed naar beneden, naar de rand van zijn pyjamabroek. Ik knabbel zachtjes op zijn lip.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mary Carter
    Ik grinnik en voel zijn adem in mijn nek. Ik doe even mijn ogen dicht. Ons momentje wordt onderbroken door mijn mobiel die abrupt piept en trilt. Ik rol met mijn ogen en pak met mijn volle tegenzin mijn mobiel uit mijn tasje. ''Shit. Het is al 12 uur'' Ik vloek binnensmonds en loop het gebouw uit. Een beetje stressend.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Wacht is het nu nog nacht of ochtend ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Bij sommigen nacht , en sommigen ochtend loll :Y)]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles
    Ik onderbrak de zoen even en prevelde tegen haar lippen: "Plaag me niet zo." M'n hand had ondertussen de rand van haar bh bereikt en zachtjes kneep ik in haar borsten.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Savannah

    Ik grinnik en plof op de bagagedrager.
    Ik stop mijn Iphone weg in mijn tasje, en grijns


    El Diablo.

    Liam Payne
    Snel schuif ik mijn mouw ook omhoog, ja het was echt waar. 12 uur. Zo snel als ik kan ren ik achter haar aan. ''Mary!'' roep ik. ''Mag ik tenminste je nummer? En dat ik je morgen of vanmiddag weer zie?'' Ik kijk haar smekend aan.


    Do what people say you can't.

    Mary Carter
    Ik glimlach en pak snel een stift uit mijn tasje en trek zijn mouw omhoog. Mijn blik valt op zijn horloge. ''En meneertje wilde de tijd weten'', grinnik ik. Zo snel mogelijk krabbel ik mijn nummer op zijn arm. Als ik daarmee klaar ben doe ik mijn hakken uit en neem ze vast in mijn handen. Ik kan daarmee niet zo snel rennen , dan maar zonder schoenen naar huis rennen


    I don't want you to die, I want you to suffer.