• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles
    "Doe jij even het licht uit? Ik geraak namelijk niet zo snel aan de lichtknop."


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mary Carter
    Ik glimlach door onze kus door. Was dit toch een leuke bal geworden.. ''Dit is het beste bal ooit'', prevel ik door zijn lippen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik

    'Nice.' glimlachte ik. Het begon steeds kouder te worden, en het hield niet op met sneeuwen. Een rilling ging over mijn rug en ik trok Savannah wat dichter tegen me aan.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Brianna Adams
    'Sure.' Ik loop naar de knop, doe het licht uit en loop op de tast weer terug. Ik giechel zachtjes als ik harry's krullen voel.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik nam haar handen die in m'n krullen zaten in de mijne en trok haar naast me. "Lig je goed?" vroeg ik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [HAAYYY]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Brianna Adams
    Ik knikte voorzichtig met mijn hoofd. 'Ik lig bij jou, Harry.' fluisterde ik, waarna ik me in zijn warme, beschermende armen draaide, zodat ik met mijn gezicht naar de zijne gericht lag.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    ''Sowiezo.'''zeg ik snel en ga ook weer verder in onze beste-kus-op-een-bal EVER!


    Do what people say you can't.

    Louis Tomlinson.
    Wanneer ik de volgende ochtend wakker word, schijnt de zon vrolijk mijn kamer binnen. Ah, de gordijnen vergeten te sluiten. Ik werp een blik op de klok en zie dat het al bijna 11u is. Dat valt nog mee. Ik laat me nog even terug naar achter vallen, en denk aan vanmiddag. Mijn eerste 'echte' afspraakje met Alex.
    [Ik ga ook weer 's wat leven brengen. =D]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mary Carter
    Ik haal even mijn lippen van de zijne af. ''Dit is gewoon.. Geweldig'', fluister ik.

    [Ik weet niets meer ): Eerste 2 uur vrij en heb maar 3 LESUREN!! Waarvan 2 daltonuren , dus maar 1 ECHTE LES!!]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan

    Ik werd wakker en gaapte. Meteen schoot de naam Mae door mijn hoofd. Snel schoot ik in een wit t-shirt, een spijkerbroek en een rood vest. Mijn haar deed ik in een kuif en ik wierp een blik in de spiegel. Misschien zou ik het blonde is weghalen. Ik merkte dat ik nog best veel tijd had en besloot gewoon mijn kuif blond te maken, en voor de rest alles bruin. Lekker anders. Daarna poetste ik mijn tanden goed, zodat er niet vanalles in mijn beugel hing.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    RememberYoux schreef:
    Brianna Adams
    Ik knikte voorzichtig met mijn hoofd. 'Ik lig bij jou, Harry.' fluisterde ik, waarna ik me in zijn warme, beschermende armen draaide, zodat ik met mijn gezicht naar de zijne gericht lag.


    Harry Styles
    "Slaapwel," fluisterde ik, waarna ik nog een klein kusje op haar lippen drukte. Niet veel later werd haar ademhaling al regelmatig en op dat ritme raakte ook ik in slaap.

    [Kan zijn dat ik wat later reageer, doe nogal veel tegelijk. :3
    Volgende dag mss, Niall is al wakker.(: ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Yeah, allright(:
    VOLGENDE DAG PEOPLE]
    Brianna Adams
    Ik word met slaperige ogen wakker van een lach. Ik kijk verward rond en zie in de deurpost een vrouw staan. ,,Harry heeft het weer geflikt hoor.,, zegt ze lachend. Een verbaasde uitdrukking komt op mijn gezicht en ik kijk van de vrouw naar Harry. ,,Hoe bedoelt ze dat?,, vraag ik fluisterend aan hem.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn Malik

    'Nice.' glimlachte ik. Het begon steeds kouder te worden, en het hield niet op met sneeuwen. Een rilling ging over mijn rug en ik trok Savannah wat dichter tegen me aan.


    Savannah

    Ik kijk hem glimlachend aan, en leg mijn hoofd op zijn schouder.
    Ik kijk even op mijn Iphone, '5 voor 12' mompel ik..


    El Diablo.

    Harry Styles
    "Negeer dat maar, zo is m'n moeder." antwoordde ik, terwijl ik naar m'n ma een waarschuwende blik zond. "Kun je ons nu onze privacy teruggeven. Dank u." Mompelend liep ze weer weg en ik wendde me tot Brianna.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.