• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik wil morgen niet naar school.
    En het is vandaag de verjaardag van mijn ex en voel me zowat verplicht om hem gelukkige verjaardag te wensen.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 18:43 ]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Grappig hoe de tekst die ik getypt had telkens weer wordt gebruikt.(krul)

    Het voelt goed om wat nuttigs gedaan te hebben. (:

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 18:47 ]


    You are beautiful, you are love.

    DealExtreme is slecht voor me. Ik wil zoveel kopen D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Soms voel ik mij echt een bitch. Als ik zo'n bitchy bui hem of chagerijnig, hoef ik toch niet op anderen of te geven? Of als ik zin heb om af te bekken of de discussie aan te gaan? Anderen mogen daar niet de dupe van zijn. Iedereen is wel eens chagerijnig, maar ik voel mij er soms zo lullig bij. Zoals de meeste mensen, denk ik. Maar waarom doe ik het dan? :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wanneer snapt hij nou eens een keertje dat ik hem niet in mijn leven wil hebben en dat hij weg moet gaan?! ><'

    En ik moet nog scheikunde leren en dat gaat niet goed komen omdat ik vorige week door ziekte heel wat lessen heb gemist... slim maar weer..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    CyberLord schreef:
    DealExtreme is slecht voor me. Ik wil zoveel kopen D:


    Send support! En ander haal je de Lisbeth Salander-truc uit en ga je kloten met zwart geld op de Kaaimaneilanden en verspreiden over meerdere bankrekeningen o.a. In Zwitserland. Vergeet niet de verschillende identiteiten.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hoe kan het dat ik zenuwachtig ben voor onze date terwijl we elkaar al 4 maanden in alle staten zien.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ach, uiteindelijk viel het wel mee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik zit er eigenlijk nog steeds helemaal doorheen. Ze krijgen het ook altijd weer voor elkaar.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Sverige schreef:
    (...)

    Send support! En ander haal je de Lisbeth Salander-truc uit en ga je kloten met zwart geld op de Kaaimaneilanden en verspreiden over meerdere bankrekeningen o.a. In Zwitserland. Vergeet niet de verschillende identiteiten.

    Hahahaha. Ik zou willen dat ik veel geld had, dat heb ik juist niet D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hahahaha. Ik zou willen dat ik veel geld had, dat heb ik juist niet D:


    Oftewel: Lisbeth Salander. Dat is jouw oplossing, je bent goed met computers. Je hoeft enkel en alleen nog een hacker van wereldniveau te worden - ik weet niet wat je allemaal met pc's kan en doet en wat je mogelijkheden zijn - en in de juiste affaire terechtkomen. That's all. Oh ja, Zweden is daarvoor de place to be. (: Haha, ik kijk ook zo erg uit naar morgen: kleedgeld en zakgeld! Ik wil een baantje, op de markt schijnt het prima te verdienen. Ik moet dat geld voor Ameland bij elkaar krijgen en ook nog gewoon cash hebben voor dingen daarbuiten. Het leven van de gemiddelde jongere tot 28 jaar is niet het duurste wat er is. :-(

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 19:09 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Oftewel: Lisbeth Salander. Dat is jouw oplossing, je bent goed met computers. Je hoeft enkel en alleen nog een hacker van wereldniveau te worden - ik weet niet wat je allemaal met pc's kan en doet en wat je mogelijkheden zijn - en in de juiste affaire terechtkomen. That's all. Oh ja, Zweden is daarvoor de place to be. (: Haha, ik kijk ook zo erg uit naar morgen: kleedgeld en zakgeld! Ik wil een baantje, op de markt schijnt het prima te verdienen. Ik moet dat geld voor Ameland bij elkaar krijgen en ook nog gewoon cash hebben voor dingen daarbuiten. Het leven van de gemiddelde jongere tot 28 jaar is niet het duurste wat er is. :-(

    Hahaha, helaas heb ik die connecties niet en hacken kan ik niet D: Maar goed, dat word gewoon sparen en hopen dat ik nou eens reactie krijg op mijn fucking CV.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hahaha, helaas heb ik die connecties niet en hacken kan ik niet D: Maar goed, dat word gewoon sparen en hopen dat ik nou eens reactie krijg op mijn fucking CV.


    Ik hoop het voor je. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Ik hoop het voor je. (:

    Dankje, ik ook heel erg. Het is ten eerste iets wat ik ongelofelijk leuk vind en ten tweede verdient het ook nog eens goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.