• Camp the Fallen Gods


    Camp the Fallen Gods is een strafkamp voor halfgoden die zich, volgens hun ouders, niet kunnen gedragen. Ze worden hier naar toegestuurd om heropgevoed te worden, alleen hebben ze daar natuurlijk geen zin in. De kampleiders zullen zo goed mogelijk hun best moeten doen op de “losgeslagen” halfgoden in de hand te houden, anders komen ze zelf ook in de problemen.

    Meisjes (Max. 5)
    -Acacia Chará Nýchta Sirena. – Nyx - Aeras
    -Aurora Maude Hayes – Zeus - Winchesterr
    -Dahlia Blythe Canning – Aphrodite - Winchesterr
    -Helena Dianthe Phoenix - Hephaestus - Annabeth

    Jongens (Max. 5)
    -Alec Dymas Niran Lyrikos – Poseidon - Aeras
    -Andrew Desmond Cole - Hades - Ebola
    -Ambrosios Aetos Sotir - Hebe - 5Helley
    -Aristos Julius Periculum - Niké - Annabeth

    Leiders (Max. 2)
    -Jason Fenix Levins - Athena - Corallo

    Algemene regels
    -minimaal 6 regels, meer is natuurlijk altijd goed. Drie keer minder en je ligt eruit. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven. Het is dus handig als je al een beetje ervaring hebt.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar.
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Reyna of Carmenta
    -Maximaal 2 personages
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen. Ook zijn we niet van plan elke dag een nieuw topic te openen, dus rustig aan doen.
    -Als je tegenspeler/ster even offline is wees dan zo sociaal om even te wachten en je personage niet gelijk weg laten lopen naar iemand anders.
    – De Halfgoden hebben natuurlijk dezelfde de gave als zijn/haar ouder maar dan minder sterk, hou daar rekening mee.


    Het begin: Iedereen gaat weer terug naar het kamp, de nieuwelingen zijn er natuurlijk voor het eerst.

    Rollentopic
    Story


    ©Winchesterr en Aeras

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 17:01 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Khione schreef:
    Aurora Maude Hayes
    Alec zucht en schudt zijn hoofd. 'Ook blij om jou weer te zien Aurora,' zegt hij met een gemaakte lach. Hij knikt naar Jason als een soort begroeting. Jason schudt lachend zijn hoofd. 'Oh, god, niet jullie twee weer,' zucht hij quasi-geïrriteerd. 'Dit wordt echt een vreselijk jaar,' vervolgt hij nog meer “geïrriteerd”. 'Grapje,' zegt hij dan droogjes. 'Nou, echt hilarisch Jason,' zeg ik op dezelfde droge toon waarbij ik hem met mijn elleboog aanstoot.
    'Ik hoop dat jij je dit jaar een beetje gaat gedragen, Aurora,' grijnst Jason. Ik kijk hem zo onschuldig mogelijk aan met mijn kristalblauwe ogen, wat waarschijnlijk compleet mislukt door het donkere lijntje dat ik er met eyeliner om heen getrokken heb. 'Ik dacht dat je het wel leuk vond toen ik alle paarden liet ontsnappen'. In mijn ogen verschijnt nu een ondeugende fonkeling waardoor de onschuldigheid al helemaal weggaat. 'En toen ik de stroom jouw kamer steeds liet uitvallen,' voeg ik er aan toe.


    Jason Fenix Levins.

    "Nou, echt hilarisch Jason," zegt Aurora op een droge toon, voordat ze me zachtjes met haar elleboog aanstoot.
    "Heel leuk," merkt Alec op, om vervolgens met zijn ogen te rollen.
    Na mijn opmerking, kijkt Aurora me zo onschuldig mogelijk aan. "Ik dacht dat je het wel leuk vond toen ik alle paarden liet ontsnappen. En toen ik de stroom jouw kamer steeds liet uitvallen,"
    Ik zucht wanneer ik er aan terug denk. "Voor het vangen van de paarden was super," zeg ik sarcastisch.
    "Ik hoop dat je een beetje voorbereid bent," zegt Alec. "Je zal nog lang niet van ons af zijn en Acacia is ook weer terug dus ik hoop dat je die twee samen wel onder controle krijgen," vervolgt hij.
    Ik haal mijn schouders op, terwijl er een glimlach op mijn gezicht verschijnt. "Dat komt wel goed, maak je maar niet druk," zeg ik geheimzinnig.
    Als ze nu denken over straffen of zoiets, dan hebben ze gelijk. De straffen zijn aangescherpt en - als zeg ik het zelf - er zitten een aantal leuke straffen tussen.

    Ebola schreef:
    [Is er iemand die Andrew wilt tegenkomen, hij is net aangekomen.]


    [Van mij mag je nog steeds naar Dahlia en Jules, als Marthe het ook goed vindt. Ik zal ook zo even reageren btw]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Astor Amarens Ilio
    Wiebelend met zijn benen zat Astor op de achterbank van de glanzend zwarte taxi. Na ruim een uurtje rijden stopte de chauffeur voor een groot gebouw omringd door bossen. Hier zou hij het komende jaar doorbrengen en dat was allemaal de schuld van die eikel die zijn moeder vermoord had. Na haar dood waren bij Astor de stoppen doorgeslagen en nu had zijn stiefvader hem hierheen gestuurd. Een diepe zucht rolde over zijn lippen terwijl hij het portier opende. In enkele stappen was hij rond de auto gelopen en met een simpele klik opende hij de kofferbak. Hij keek weemoedig naar de twee koffers, waarin hij bijna al zijn spullen had weten te proppen. Hij boog zich voorover om de koffers uit de auto te tillen, waarna hij de chauffeur een bankbiljet in zijn hand drukte. Die knikte hem glimlachend toe, maar waarschijnlijk enkel omdat hij net een vette fooi gegeven had. Hij droeg de twee koffers in de richting wat hem de ingang leek, zette ze neer en bleef verloren staan. Moest hij hier wachten tot iemand naar hem toe kwam of kon hij gewoon naar binnen lopen?


    The truth may be orange!

    Dahlia Blythe Canning
    'De deur uit, naar links, dan naar rechts en dan rechtdoor, dan kom je er wel,' legt Jules uit. 'Ik loop wel mee,' voegt hij er aan toe met een wat vage glimlach. Hij pakt mijn arm vast en trekt me mee naar buiten. 'Wat heb je nu met Toto gedaan?' vraagt hij zacht.
    Ik kijk hem wat twijfelend aan. Hij heeft dan wel gezegd dat hij niks tegen de begeleiders zal zeggen maar ik weet niet of ik hem kan vertrouwen. 'Toto is in mijn kamer,' zeg ik uiteindelijk. 'Ik moet nog een betere plek voor hem vinden,' vervolg ik. De paardenstal zou misschien een optie kunnen zijn, maar ik ben bang dat hij dan één van de hokken in rent, het paard dat er in staat en per ongeluk op hem staat. Hopelijk vind ik nog een goede plek.
    Na ongeveer tien minuutjes lopen komen we bij de stallen. Ik glimlach even als ik de paarden zie en loop naar een bíjna helemaal zwart paard, alleen tussen zijn oren zit een wit ruitje. Met mijn hand strijk ik er even overheen. 'Mogen we paardrijden wanneer we willen?' vraag ik aan Jules. 'Of moet je daar eerst toestemming voor vragen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurora Maude Haynes
    Jason zucht. 'Vooral het vangen van de paarden was super,' zegt hij sarcastisch. 'Misschien doe ik het dan wel nog een keer, aangezien je het toch zo leuk vond,' grijns ik.
    'Ik hoop dat je een beetje voorbereid bent,' zegt Alec. 'Je zal nog lang niet van ons af zijn en Acacia is ook weer terug dus ik hoop dat je die twee samen wel onder controle krijgen'.
    Nu haalt Jason zijn schouders op. 'Dat komt wel goed, maak je maar niet druk,' zegt hij geheimzinnig. Fronsend kijk ik hem. 'Als je het maar niet waagt om me als straf een júrk te gaan dragen'. Bij het woord jurk trek ik een vies gezicht. 'Dan ben je namelijk nog lang niet jarig,' dreig ik. 'Misschien laat ik je dan wel getroffen worden door de bliksem. Jammer genoeg heb je geen hoogtevrees, het was vast een leuk gezicht geweest om je in de lucht te zien bungelen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alec Dymas Niran Lyrikos.

    'Dat komt wel goed, maak je maar niet druk,' zegt hij geheimzinnig. Fronsend kijkt Aurora naar hem. 'Als je het maar niet waagt om me als straf een júrk te gaan dragen'. Ik begin te lachen. 'Dat zou er alleen maar lomp uitzien.' roep ik dan.
    'Misschien laat ik je dan wel getroffen worden door de bliksem. Jammer genoeg heb je geen hoogtevrees, het was vast een leuk gezicht geweest om je in de lucht te zien bungelen'.
    Nogmaals begin ik te lachen. 'Misschien wel angst voor bliksem zelf of water, of kortsluiting en een overstroming?' zeg ik dan en kijk hem met een grijnsje aan.
    Mijn blik glijd over de open plek en ik zucht waarna ik ze beide aankijk. 'Ik mijn spullen verder uitpakken.' deel ik dan mee en looop naar mijn kamer om vervolgens een paar simpele tassen uit te pakken. Ik zie Acacia en Ambros in de kamer naast die van mij staan, maar schenk er haast geen aandacht aan.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 21:42 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Ebola..meet up with Piazon :3)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Ik weet niet goed hoe ik met Acacia moet reageren..je krijgt het morgen Leentje :3)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    |Kay kay, Ampaartje. Mag ik je Maartje noemen? Dat klinkt beter. (X |


    kindness is never a burden.

    ( Haaha noem me maar gewoon Ampo XD Just like everyone else )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Khione schreef:
    Dahlia Blythe Canning
    'De deur uit, naar links, dan naar rechts en dan rechtdoor, dan kom je er wel,' legt Jules uit. 'Ik loop wel mee,' voegt hij er aan toe met een wat vage glimlach. Hij pakt mijn arm vast en trekt me mee naar buiten. 'Wat heb je nu met Toto gedaan?' vraagt hij zacht.
    Ik kijk hem wat twijfelend aan. Hij heeft dan wel gezegd dat hij niks tegen de begeleiders zal zeggen maar ik weet niet of ik hem kan vertrouwen. 'Toto is in mijn kamer,' zeg ik uiteindelijk. 'Ik moet nog een betere plek voor hem vinden,' vervolg ik. De paardenstal zou misschien een optie kunnen zijn, maar ik ben bang dat hij dan één van de hokken in rent, het paard dat er in staat en per ongeluk op hem staat. Hopelijk vind ik nog een goede plek.
    Na ongeveer tien minuutjes lopen komen we bij de stallen. Ik glimlach even als ik de paarden zie en loop naar een bíjna helemaal zwart paard, alleen tussen zijn oren zit een wit ruitje. Met mijn hand strijk ik er even overheen. 'Mogen we paardrijden wanneer we willen?' vraag ik aan Jules. 'Of moet je daar eerst toestemming voor vragen?'


    Aristos Julius Periculum || Negentien || Nikè
    Na tien minuutjes of zo, komen we bij de stallen. Onderweg vertelde Dahlia nog: "Tot is in mijn kamer. Ik moet nog een beter plek voor hem vinden." Haar blik valt op een zwart paard. Wel, bijna helemaal zward. Tussen zijn oren zit een wit ruitje. Ze strijkt met haar hander er even over heen.
    "Mogen we paardrijden wanneer we willen?" vroeg ze. "Of moet je daar eerst toestemming voor vragen?"
    Jules haalde zijn schouders op. "Ik ga sowieso van alles gaan doen als ik vrij ben. Zonder toestemming te vragen," voegde hij er stilletjes aan toe. Hij kijkt even naar de lege stal waar Amaris vorig jaar stond en zucht even. Hij miste de volbloed merrie. Ook al was Amaris een mannelijk personage, Jules had al altijd een huisdier willen hebben dat zo heette en het kon hem niet schelen of het een meisje was.


    help

    Dahlia Blythe Canning
    Jules haalt zijn schouders op. 'Ik ga sowieso van alles gaan doen als ik vrij ben. Zonder toestemming te vragen,' zegt hij stilletjes. Hij kijkt naar een lege stal en slaakt een zucht. Zou hij zelf een paard hebben? Als het kon had ik Tempest ook meegenomen maar een paard is nu eenmaal lastig te verbergen, die stop je niet zomaar in je tas.
    'Heb je zelf ook een paard?' vraag ik aan Jules.
    Nadat ik dat heb gevraagd maak ik voorzichtig de deur van de stal open, om het paard niet op te schrikken, en zet een paar stappen naar binnen. Met mijn handen aai ik het paard over zijn hals. Volgens mij staan er ook sportactiviteiten in het programma. Hopelijk is paardrijden er één van, en misschien, met heel veel gesmeek en gezeur, dat ik de begeleiders kan overhalen dat ik Tempest hier naar toe mag halen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Ik heb weer alle tijd om te roleplayen nu het weekend is. Waar moet ik op reageren? (: )

    Corallo schreef:
    (Ik heb weer alle tijd om te roleplayen nu het weekend is. Waar moet ik op reageren? (: )


    [Op Aurora en Alec ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Khione schreef:
    (...)

    [Op Aurora en Alec ;p]


    (Welke posts? Mijn internet of Q is sloom dus het laden duurt lang.. maar ik zal ff zoeken.)