• Camp the Fallen Gods


    Camp the Fallen Gods is een strafkamp voor halfgoden die zich, volgens hun ouders, niet kunnen gedragen. Ze worden hier naar toegestuurd om heropgevoed te worden, alleen hebben ze daar natuurlijk geen zin in. De kampleiders zullen zo goed mogelijk hun best moeten doen op de “losgeslagen” halfgoden in de hand te houden, anders komen ze zelf ook in de problemen.

    Meisjes (Max. 5)
    -Acacia Chará Nýchta Sirena. – Nyx - Aeras
    -Aurora Maude Hayes – Zeus - Winchesterr
    -Dahlia Blythe Canning – Aphrodite - Winchesterr
    -Helena Dianthe Phoenix - Hephaestus - Annabeth

    Jongens (Max. 5)
    -Alec Dymas Niran Lyrikos – Poseidon - Aeras
    -Andrew Desmond Cole - Hades - Ebola
    -Ambrosios Aetos Sotir - Hebe - 5Helley
    -Aristos Julius Periculum - Niké - Annabeth

    Leiders (Max. 2)
    -Jason Fenix Levins - Athena - Corallo

    Algemene regels
    -minimaal 6 regels, meer is natuurlijk altijd goed. Drie keer minder en je ligt eruit. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven. Het is dus handig als je al een beetje ervaring hebt.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar.
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Reyna of Carmenta
    -Maximaal 2 personages
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen. Ook zijn we niet van plan elke dag een nieuw topic te openen, dus rustig aan doen.
    -Als je tegenspeler/ster even offline is wees dan zo sociaal om even te wachten en je personage niet gelijk weg laten lopen naar iemand anders.
    – De Halfgoden hebben natuurlijk dezelfde de gave als zijn/haar ouder maar dan minder sterk, hou daar rekening mee.


    Het begin: Iedereen gaat weer terug naar het kamp, de nieuwelingen zijn er natuurlijk voor het eerst.

    Rollentopic
    Story


    ©Winchesterr en Aeras

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 17:01 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Reactie van Dahlia komt er eindelijk aan xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Woohoo!]


    help

    [Stuur anders Helena op Drew af? :3]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    [Waar is hij?]


    help

    [Ik moet studeren. Ben rond zes uur terug. Misschien vroeger, dunno.]


    help

    Dahlia Blythe Canning
    Het duurt even voordat Jules antwoord geef. 'Ja. Ze hebben haar teruggestuurd eind vorige zomer,' zegt hij grimmig.Ik bijt op mijn lip en knik als teken dat ik het begrijp, ook al kan hij het niet zien aangezien hij in een andere stal staat. De zwarte merrie wrijf ik nog even over haar rug waarna ik haar stal uitloop en de stal in loop waar Jules staat bij een witte hengst. Op een naamplaatje staat dat het paard Achilles heeft. Achilles drukt zijn hoofd tegen Jules' hand waardoor hij even glimlacht, iets wat ik nog niet eerder bij hem heb gezien. 'Eh, Jules?' begin ik wat aarzelend. 'Zou je me misschien een rondleiding willen geven over het terrein?' vraag ik. 'Dan weet ik tenminste waar alles is als we ergens op een bepaalde tijd moeten zijn en hoef ik geen strafrondjes te rennen wanneer ik te laat ben omdat ik het niet kon vinden'. Ik glimlach lichtjes naar hem en hoop dat zijn humeur al wat beter is geworden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Hij loopt gewoon ergens rond met zijn tas omdat hij net is binnen gekomen.]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Aristos Julius Periculum || Negentien || Nikè
    "Eh, Jules?" vroeg Dahlia plotseling, een beetje aarzelend. "Zou je me misschien een rondleiding willen geven over het terrein?" vroeg ze. "Dan weet ik ten minste waar alles is als we ergens op een bepaalde tijd moeten zijn en hoef ik geen strafrondjes te rennen wanneer ik te laat ben omdat ik het niet kon vinden." Jules moest even lachen en knikt dan. Dahlia glimlachte lichtjes. Jules vond het vreemd dat hij niet zo afstandelijk deed tegenover Dahlia als tegenover de anderen. Op de één of andere manier leek ze op Clarisse. Ze had dezelfde manier van doen en hetzelfde postuur.
    "Is goed," zei Jules. "Wil je dat al paardrijdend doen?" vroeg hij dan, met een blik op de paarden. Hij duwde Achilles zachtjes achteruit, omdat het dier nogal opgewonden bleek te zijn en hem bijna omver duwde.

    Helena Dianthe Phoenix || Negentien || Hephaistos
    Helena keek om zich heen. Voor haar was Ambrosios nog steeds fluitend aan het weglopen.
    Ze besloot het terrein dan maar een beetje op haar eentje te verkennen. Pas dan merkte ze dat ze wel honger had, dus ze gaat terug naar binnen om een appel te stelen in de keuken of zo. Ze liep ook nog even snel naar haar kamer om andere kleren aan te trekken. Ze droeg graag hakken, maar zo handig waren ze nu ook weer niet om een heel terrein te onderzoeken en ze hield minstens zoveel van haar All Stars. De zolen waren helemaal naar haar voeten gevormd en ze waren helemaal kapotversleten. Maar ze droeg ze nog steeds even graag. Ze glipte de keuken binnen en stal een appel van het aanrecht, waar ze haar tanden in zette. Als ze terug naar buiten wilt lopen, botst ze tegen een jongen aan.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 18:20 ]


    help

    |Iemand voor Ambro? ^^|


    kindness is never a burden.

    [Aurora kan wel, denk niet dat Maartje nog gaat reageren]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    |Is goed voor mij. ^-^ |


    kindness is never a burden.

    Dahlia Blythe Canning
    Jules begint te lachen en knik. 'Is goed,' zegt hij. 'Wil je dat al paardrijdend doen?' vraagt hij vervolgens met een blik op de paarden. Ik grinnik even als de witte hengst hem bijna omver duwt. 'Ik vind het best,' glimlach ik waarna ik de stal uitloop, het pad door naar de wand waar de zadels hangen. Na even zoeken heb ik het goede zadel en halster gevonden waarmee ik terugloop naar de stal van de bijna helemaal zwarte merrie. Nu pas valt mijn blik op het naamplaatje bij haar stal. Ze heet Ariadne. Voorzichtig doe ik haar het halster en zadel op waarna ik haar uit de stal leidt. 'Ik ben klaar,' zeg ik tegen Jules. Misschien vindt hij het raar dat ik met zadel rijd, maar dat maakt me niks uit. Vroeger deed ik dat wel heel vaak, maar toen viel ik er een keer af en brak ik mijn enkel waardoor ik een paar week niks kon doen. Geen ballet, geen paardrijden. Niks. Sindsdien rij ik eigenlijk altijd met een zadel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Waar is Ambro?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    |Hij loopt ergens buiten rond. Om het huis. Ik vroeg me trouwens af of ik nog een personage kon aanmaken?

    Sorry verkeerd profiel. Deze is van mijn zus.|

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 19:24 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Sorry voor de laatste twee dagen niet reageren. Ik heb Acaas en Alec in de aanbieding (: )

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 19:30 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.