• Camp the Fallen Gods


    Camp the Fallen Gods is een strafkamp voor halfgoden die zich, volgens hun ouders, niet kunnen gedragen. Ze worden hier naar toegestuurd om heropgevoed te worden, alleen hebben ze daar natuurlijk geen zin in. De kampleiders zullen zo goed mogelijk hun best moeten doen op de “losgeslagen” halfgoden in de hand te houden, anders komen ze zelf ook in de problemen.

    Meisjes (Max. 5)
    -Acacia Chará Nýchta Sirena. – Nyx - Aeras
    -Aurora Maude Hayes – Zeus - Winchesterr
    -Dahlia Blythe Canning – Aphrodite - Winchesterr
    -Helena Dianthe Phoenix - Hephaestus - Annabeth

    Jongens (Max. 5)
    -Alec Dymas Niran Lyrikos – Poseidon - Aeras
    -Andrew Desmond Cole - Hades - Ebola
    -Ambrosios Aetos Sotir - Hebe - 5Helley
    -Aristos Julius Periculum - Niké - Annabeth

    Leiders (Max. 2)
    -Jason Fenix Levins - Athena - Corallo

    Algemene regels
    -minimaal 6 regels, meer is natuurlijk altijd goed. Drie keer minder en je ligt eruit. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven. Het is dus handig als je al een beetje ervaring hebt.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar.
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Reyna of Carmenta
    -Maximaal 2 personages
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen. Ook zijn we niet van plan elke dag een nieuw topic te openen, dus rustig aan doen.
    -Als je tegenspeler/ster even offline is wees dan zo sociaal om even te wachten en je personage niet gelijk weg laten lopen naar iemand anders.
    – De Halfgoden hebben natuurlijk dezelfde de gave als zijn/haar ouder maar dan minder sterk, hou daar rekening mee.


    Het begin: Iedereen gaat weer terug naar het kamp, de nieuwelingen zijn er natuurlijk voor het eerst.

    Rollentopic
    Story


    ©Winchesterr en Aeras

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 17:01 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dormouse schreef:
    [Wist ik ook niet. xd Don't worry. Eeeeeehm... laat haar vragen of hij haar het kamp wilt laten zien ofzo? Dan kunnen ze dat doen terwijl ze paardrijden ofzo?]


    [Dat is wel een goed idee :3 Ik schrijf een post zodra Xfactor afgelopen is]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ambrosios Aetos Sotir, Hebe
    "Ja. Nee dus." Weer eens zo'n vaag antwoord. Ambro gokte dat hij dat nog vaker zou horen vandaag. Hij grinnikte,"Waarom niet?" Hij hield van meisjes die zongen in het openbaar. Die vond hij zoveel interessanter dan meisjes die zodra je ook maar wat zei zo rood werden als een tomaat. "Naar wat luister jij zoal?" vroeg Helena. "Naar niets en vanalles," zei Ambro nog steeds geamuseerd. Hij grinnikte en stak zijn handen terug weg in zijn zakken. "Jij bent nieuw, hé," zei Ambro vervolgens. "Wat heb jij uitgestoken?" Ze zag er niet meteen het typje uit die dingen deed die niet mogen. Hij gokte op wat per ongeluk was gegaan. Ambro hield ervan alle nare dingen uit een persoon te trekken. De reden van het kamp was nog maar de eerste vraag.


    kindness is never a burden.

    Helena Dianthe Phoenix || Negentien || Hephaistos
    "Waarom niet?" vroeg Ambrosios, nog steeds duidelijk geamuseerd. Helena haalde haar schouders op. "Naar niets en vanalles," antwoordde hij dan op haar vraag. Helena kon zich niet inhouden om even te grinniken en met haar ogen te rollen, waarna een zucht volgde. Ambrosios stak zijn handen weer weg in zijn zakken.
    "Jij bent nieuw hé?" vroeg hij dan. "Wat heb jij uitgestoken?"
    Helena's blik verhardde zich en haar kaaklijn verstrakte wanneer ze haar kaken op elkaar klemde.
    "Niets waar jij je zorgen om hoeft te maken." Ze spuugde het er bijna uit. Dit was wel het laatste onderwerp waar ze ooit met iemand wilde over praten.
    "Nog iets? Of ben je klaar?" vroeg ze, plotseling een heel stuk geïrriteerder dan daarnet. Ze begon bijna als die jongen van daarnet te klinken.


    help

    ( Boem. Acacia vrij. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Leneeee? Reactieee?]


    help

    |Jaja! (: |


    kindness is never a burden.

    Ambrosios Aetos Sotir, Hebe
    Helena grinnikte, rolde met haar ogen en zuchtte. Ambro grinnikte zelf ook. Maar toen hij vroeg wat Helena had uitgestoken verharde haar blik en klemde ze haar kaken op elkaar. "Niets waar jij je zorgen om hoeft te maken." ze zei bot en Ambro stak meteen onschuldig zijn handen in de lucht. "Sorry hoor," antwoordde hij. "Ik wilde je niet boos maken." Hij liet zijn handen langzaam zakken en stak ze terug in zijn broekzak. "Dat vroeger ze mij ook op de eerste dag, dus relax. Ik hoef het niet te weten."
    "Nog iets? Of ben je klaar?" Ze klonk nogal geïrriteerd dus schudde Ambro zijn hoofd. "Dit is geen ondervraging." zei hij. "Nou, aangezien ik het bloed onder je nagels vandaan haal, laat ik je wel met rust." Ambro glimlachte en liep toen fluitend verder.


    kindness is never a burden.

    Helena Dianthe Phoenix || Negentien || Hephaistos
    Ambrosios stak onschuldig zijn handen in de lucht. "Sorry hoor!" antwoordde hij. "Ik wilde je niet boos maken. Dat vroegen ze mij ook op de eerste dag, dus relax, ik hoef het niet te weten." Hij stak zijn handen terug in zijn zakken en schudde zijn hoofd. "Dit is geen ondervraging," zei hij. "Nou, aangezien ik het bloed onder je nagels vandaan haal, laat ik je wel met rust." Hij glimlachte even en liep toen fluitend verder.
    "Best," mompelde Helena. Tot zo ver van sociaal doen.
    Ze vroeg zich af of er hier ergens een kaart hing, ze had behoefte aan iets te doen te hebben, in plaats van de hele tijd saai te blijven rondkijken. Ze kon evengoed met de andere kampers gaan babbelen, maar na Ambrosios had ze daar geen zin meer in. Ze zouden waarschijnlijk toch allemaal hetzelfde vragen. Rusteloos haalde ze een stukje ijzerdraad uit haar broekzak en begint er figuurtjes in te maken. Al haar broekzakken zaten vol met van die kleine prulletjes van ijzer, waarmee ze in twee seconden iets kon maken. Het hield haar handen bezig.


    help

    Jason Fenix Levins.

    "Als je het maar niet waagt om me als straf een júrk te gaan dragen." Bij het woord jurk trekt ze een verafschuwd gezicht. "Dan ben je namelijk nog lang niet jarig," dreigt ze.
    "Dat zou er alleen maar lomp uitzien!" roept Alec.
    Ik grinnik zachtjes. Eerlijk gezegd lijkt me dat een geweldig idee..
    "Oh, ja?" zeg ik, terwijl er een brede grijns op mijn gezicht vormt.
    "Misschien laat ik je dan wel getroffen worden door de bliksem. Jammer genoeg heb je geen hoogtevrees, het was vast een leuk gezicht geweest om je in de lucht te zien bungelen,"
    Ik lach zachtjes. Aurora zegt het dan nu wel, maar eerst zien dan geloven, hé? Toch twijfel ik er niet aan dat ze het niet waar maakt.
    "Misschien wel angst voor bliksem zelf of water, of kortsluiting en een overstroming?"
    Ik geef Alec een zetje. "Kappen," zeg ik bevelend, met een kleine grijns. "Je brengt haar alleen maar op leuke ideeën," mompel ik.
    "Ik ga mijn spullen verder uitpakken." Nadat Alec dat gezegd had, liep hij weg, het gebouw in.
    Ik kijk Aurora aan. "Het lijkt me een verstandig plan als jij ook je spullen gaat uitpakken. Vanavond is er een kennigsmakingsfeest," zeg ik tegen haar.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 19:00 ]

    (Dahliaaaaaaaa? Wanneer beginnen de dagen met de roosters eigenlijk?)


    help

    [Soowwwyyyyy. Ik zweer op mijn iPod dat ik iets zal schrijven voordat ik naar bed ga.

    En die roosters beginnen gewoon al, het is toch een zondag. Maar ik moet eerst nog even aan een paar vragen of ze nog mee willen doen aangezien die al een tijdje niet meer gereageerd hebben]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Kaytjees! xd Helena is trouwens vrij. Iemand die zich aanbiedt?]


    help

    [Andrew heeft nog steeds niets te doen.]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ebola schreef:
    [Andrew heeft nog steeds niets te doen.]


    [Mijn personages zijn bezet maar ik wil nog wel een personage aanmaken anders, dit RPG loopt toch niet snel]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik heb nog steeds Helena. En Jules misschien half, kweenie?]


    help