• Camp the Fallen Gods


    Camp the Fallen Gods is een strafkamp voor halfgoden die zich, volgens hun ouders, niet kunnen gedragen. Ze worden hier naar toegestuurd om heropgevoed te worden, alleen hebben ze daar natuurlijk geen zin in. De kampleiders zullen zo goed mogelijk hun best moeten doen op de “losgeslagen” halfgoden in de hand te houden, anders komen ze zelf ook in de problemen.

    Meisjes (Max. 5)
    -Acacia Chará Nýchta Sirena. – Nyx - Aeras
    -Aurora Maude Hayes – Zeus - Winchesterr
    -Dahlia Blythe Canning – Aphrodite - Winchesterr
    -Helena Dianthe Phoenix - Hephaestus - Annabeth

    Jongens (Max. 5)
    -Alec Dymas Niran Lyrikos – Poseidon - Aeras
    -Andrew Desmond Cole - Hades - Ebola
    -Ambrosios Aetos Sotir - Hebe - 5Helley
    -Aristos Julius Periculum - Niké - Annabeth

    Leiders (Max. 2)
    -Jason Fenix Levins - Athena - Corallo

    Algemene regels
    -minimaal 6 regels, meer is natuurlijk altijd goed. Drie keer minder en je ligt eruit. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven. Het is dus handig als je al een beetje ervaring hebt.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar.
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Reyna of Carmenta
    -Maximaal 2 personages
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen. Ook zijn we niet van plan elke dag een nieuw topic te openen, dus rustig aan doen.
    -Als je tegenspeler/ster even offline is wees dan zo sociaal om even te wachten en je personage niet gelijk weg laten lopen naar iemand anders.
    – De Halfgoden hebben natuurlijk dezelfde de gave als zijn/haar ouder maar dan minder sterk, hou daar rekening mee.


    Het begin: Iedereen gaat weer terug naar het kamp, de nieuwelingen zijn er natuurlijk voor het eerst.

    Rollentopic
    Story


    ©Winchesterr en Aeras

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 17:01 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dormouse schreef:
    [We kunnen toch ook een polyloog hebben? xd

    Ik zit me uit te leven op mijn fimo-klei.]


    |And that's true, again. Ik stuur gewoon Ambro naar Helena toe dan kan Aurora nog steeds hen joinen.
    Have fun, mouse.|


    kindness is never a burden.

    ( okee ik schrijf zo wat en ik heb Acacia in de aanbieding xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Welcome back. :]]


    help

    |Zijn het enkele kamers, per twee of voor alle 5?|


    kindness is never a burden.

    [Voor alle vijf, staat in de story. -.- Beter lezen, Leensel.]


    help

    Dormouse schreef:
    [Voor alle vijf, staat in de story. -.- Beter lezen, Leensel.]


    |Sorry, Mouse.|


    kindness is never a burden.

    [Iedereen heeft een eigen kamer]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Khione schreef:
    [Iedereen heeft een eigen kamer]


    |Aha! Zie je wel, Marthje!
    PS: Moet Ambro nu naar Helena of Aurora gaan?|


    kindness is never a burden.

    [Oh, okay. Staat het dan niet verkeerd in de story? Of heb ik het helemaal verkeerd gelezen?]


    help

    Ambrosios Aetos Sotir, Hebe
    Ambro nam zijn koffer in zijn ene hand en wierp zijn rugzak over zijn schouder. Fluitend liep hij over het terrein naar het gebouw en duwde de deur open met zijn elleboog. Zijn koffer trok hij mee naar boven, naar de kamers aan de linkerkant van de eerste verdieping. Hij duwde de deur van de kamer open. Dezelfde kamer die hij al 2 jaar had. Ambro dumpte zijn tassen op zijn bed en besloot later uit te pakken. Nu wilde hij zijn nieuwe en oude kampgenoten zien. Hij deed zijn bikerjasje af en ging die over een stoel. Same shit, different day. stond er op Ambro's shirt. Hij wist nog perfect wat Louisiana zei toen hij er op een dag mee thuiskwam. "Wat is dat?" gilde ze voor het hele huis. "Ik wil niet dat zo'n woorden onder mijn dak gedragen worden!" Ambro had nonchalant een buiging gemaakt,"Zoals u wenst, mijne vrouwe." en was toen lachend naar zijn kamer gegaan. Die hele avond had hij gelachen met Louisiana's gezichtsuitdrukking. Ambro verliet zijn kamer en deed de deur zorgvuldig achter zich dicht. De woorden die hij er vorig jaar had opgeschreven waren weg. Iemand had ze weggeveegd. Toen Ambro aan de trap stond hoorde hij geluid uit de meisjesvleugel. Nieuwsgierig liep hij naar de rechterkant van het verdiep en ging opzoek naar het meisje die verantwoordelijk was voor het lawaai.


    kindness is never a burden.

    (Oké, hallo? Er mag wel iets méér IC hier en iets minder OOC. Het is immers een roleplaytopic. Maar goed, dit is mijn mening.)

    Corallo schreef:
    (Oké, hallo? Er mag wel iets méér IC hier en iets minder OOC. Het is immers een roleplaytopic. Maar goed, dit is mijn mening.)


    |Sorry dat was mijn fout, ik houd nu mijn mond wel.|


    kindness is never a burden.

    Alec Dymas Niran Lyrikos. || Poseidon.

    'Dahlia.' mompelde ik toen en ik zuchtte. Ik keek haar aan en liep zonder wat te zeggen meteen weer weg. Ik hoorde Acacia nog zuchten. Zij wist wat er was gebeurd, zij wist waarom ik hier zat. Ondertussen wist Ambros, Juul en Aurora het ook maar oke, ik liep door de bossen weer terug naar het huis. Ik sloeg tegen een boom aan en gromde. Dahlia, waarom Dahlia..
    Zonder uberhaupt een blik voor me te werpen liep ik of eigenlijk rende ik naar de openplek bij het huis. Doordat ik met volle vaart tegen iemand opbotste knalde ik neer en keek ik omhoog. Het was Aurora. 'Sorry.' mompelde ik en ik kreeg een steek van verdriet. Een steek van het gemis dat ik al die tijd heb verdrongen en niet tot me toe wou laten.

    (Kak post. -.-)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Corallo schreef:
    (Oké, hallo? Er mag wel iets méér IC hier en iets minder OOC. Het is immers een roleplaytopic. Maar goed, dit is mijn mening.)[/quote

    Rustig Maartje XD.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    |Iemand voor Ambro?|


    kindness is never a burden.