• Camp the Fallen Gods


    Camp the Fallen Gods is een strafkamp voor halfgoden die zich, volgens hun ouders, niet kunnen gedragen. Ze worden hier naar toegestuurd om heropgevoed te worden, alleen hebben ze daar natuurlijk geen zin in. De kampleiders zullen zo goed mogelijk hun best moeten doen op de “losgeslagen” halfgoden in de hand te houden, anders komen ze zelf ook in de problemen.

    Meisjes (Max. 5)
    -Acacia Chará Nýchta Sirena. – Nyx - Aeras
    -Aurora Maude Hayes – Zeus - Winchesterr
    -Dahlia Blythe Canning – Aphrodite - Winchesterr
    -Helena Dianthe Phoenix - Hephaestus - Annabeth

    Jongens (Max. 5)
    -Alec Dymas Niran Lyrikos – Poseidon - Aeras
    -Andrew Desmond Cole - Hades - Ebola
    -Ambrosios Aetos Sotir - Hebe - 5Helley
    -Aristos Julius Periculum - Niké - Annabeth

    Leiders (Max. 2)
    -Jason Fenix Levins - Athena - Corallo

    Algemene regels
    -minimaal 6 regels, meer is natuurlijk altijd goed. Drie keer minder en je ligt eruit. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven. Het is dus handig als je al een beetje ervaring hebt.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar.
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Reyna of Carmenta
    -Maximaal 2 personages
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen. Ook zijn we niet van plan elke dag een nieuw topic te openen, dus rustig aan doen.
    -Als je tegenspeler/ster even offline is wees dan zo sociaal om even te wachten en je personage niet gelijk weg laten lopen naar iemand anders.
    – De Halfgoden hebben natuurlijk dezelfde de gave als zijn/haar ouder maar dan minder sterk, hou daar rekening mee.


    Het begin: Iedereen gaat weer terug naar het kamp, de nieuwelingen zijn er natuurlijk voor het eerst.

    Rollentopic
    Story


    ©Winchesterr en Aeras

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 17:01 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aristos Julius Periculum || Negentien || Nikè
    Het meisje werd overeind geholpen door Alec die er komt aangelopen, samen met Acacia.
    "Je weet dat dit geen vakantieoord is, hé?" zegt Alec. "Dat deze zo afgepakt kan worden en ook zo weer terug kan worden gestuurd. Yo, ook lang niet gezien," voegt hij dan toe, richting Jules. Hij steek even zijn hand op in een halve groep. Het meisje glimlacht naar Jules en neemt Toto van hem over. "Bedankt dat je hem hebt gepakt voordat hij in het water kon springen," glimlacht ze. Alweer.
    "Het is echt een schatje, maar je moet ermee oppassen. Als iemand je hier niet zal zitten, kunnen ze je zo verraden," zegt Acacia. Alec en Acacia stelden zichzelf voor en het meisje met het wolfshondje, bleek Dahlia te heten. Ze was heel knap, dat kon Jules onmogelijk ontkennen. Maar het was het soort knap als de populaire meisjes bij hem op school, niet dat ze zo'n uitdrukking op haar gezicht had, maar toch. "En jij bent?" vraagt ze plots aan Jules.
    "Oh. Juist," zei hij een beetje afstandelijk. "Nieuwkomersdag. Helemaal vergeten. Jules," stelde hij zichzelf dan uiteindelijk voor, met een Brits accent dat er koeltjes door klinkt. Hij had het niet zo op nieuwkomers. "Welkom in de Hades en veel plezier."

    [Iemand voor Helena?]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 15:52 ]


    help

    Ambrosios Aetos Sotir, Hebe
    Ambro tikte met zijn voet tegen de voorste zetel van de Mercedes. Hij haatte zijn vader én moeder voor wat ze hem aandeden. Ook al ging hij al 2 jaar naar het kamp nog steeds haatte hij het daar. De zomer was traag en zorgeloos voorbij gegaan. Vol feesten, drank en meisjes. Ambro grijnsde bij de gedachten. "Vanwaar het plezier, meneer?" vroeg Lorena, Ambro's knappe 20-jarige Italiaanse chauffeuse. Ze trok één perfect geëpileerde wenkbrauw omhoog en glimlachte scheef door de achteruitkijkspiegel naar Ambro. "U vader had mij nog op het hart gedrukt u te vertellen dat dit nog steeds een strafkamp is." Ambro grinnikte. "Daar ben ik vanop de hoogte." zei hij en keek door de geblindeerde ruiten naar buiten, waar Ambro in een flits Aias zag vliegen. Lorena lachte haar zachte lach,"Ik moest u ook nog van Louisiana vertellen dat ze zich schaamt in u plaats en dat ze blij is dat ze niet met u onder één dak moet leven." Ambro grijnsde,"Doe haar maar de groetjes van me." Ambro dacht terug aan de laatste zinnen die ze tegen hem had gezegd voor hij de auto instapte. "Ambrosios Sotir, jij bent een slecht voorbeeld voor Jack en Helena. Moest je mijn zoon geweest zijn had ik je allang op straat gezet." Ambro had toen met veel plezier geantwoord: "Gelukkig voor jou ben ik dat niet." met een knipoog er achteraan.
    Na een halfuurtje rijden zei Lorena,"Meneer, we zijn er." Ambro knikte, nam zijn leren bikerjas en wachtte tot Lorena de auto parkeerde. Hij stapte uit en keek even in het rond, naar het afgelegen, groene kamp waar hij weer maanden zou vastzitten. Lorena haalde de koffers van Ambrosios uit en zette ze naast hem neer. "Zo meneer, ik wens u het beste toe." Ambro bedankte haar en drukte een kus op haar wang, zoals hij elk jaar deed. "Bedankt, Lo." Ze knikte, stapte in de auto en reed weg. Ambro keek de zwarte wagen na tot die uit het zicht was verdwenen.
    |Someone for Ambro?|


    kindness is never a burden.

    [Aurora kan wel naar hem?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    |Is goed voor mij. ^^ |


    kindness is never a burden.

    [Ik heb nog een eenzame Helena.. xd]


    help

    [Okee, dan zal ik zo iets schrijven. Eerst even nog wat huiswerk maken]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    |I've got time. ^^ |


    kindness is never a burden.

    (Waar kan ik met mijn leider het beste beginnen? + Hoe zit het kamp eruit? Welke gebouwen zijn er allemaal?)

    [Stuur Ambro ondertussen naar Helena? ^^]


    help

    Corallo schreef:
    (Waar kan ik met mijn leider het beste beginnen? + Hoe zit het kamp eruit? Welke gebouwen zijn er allemaal?)


    [Kijk naar de story en je weet het. ^^]


    help

    Dormouse schreef:
    [Stuur Ambro ondertussen naar Helena? ^^]


    |Ehm. Oké, dan maar? (: Waar is ze?|


    kindness is never a burden.

    [In het gebouw naar haar kamer aan het zoeken.]


    help

    |Oké, geef me een minuutje.|


    kindness is never a burden.

    |Wacht naar wie moet Ambro nu toegaan? Naar Helena of Aurora? Aangezien Khione weer online is... |


    kindness is never a burden.

    [We kunnen toch ook een polyloog hebben? xd

    Ik zit me uit te leven op mijn fimo-klei.]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 17:11 ]


    help