• Camp the Fallen Gods


    Camp the Fallen Gods is een strafkamp voor halfgoden die zich, volgens hun ouders, niet kunnen gedragen. Ze worden hier naar toegestuurd om heropgevoed te worden, alleen hebben ze daar natuurlijk geen zin in. De kampleiders zullen zo goed mogelijk hun best moeten doen op de “losgeslagen” halfgoden in de hand te houden, anders komen ze zelf ook in de problemen.

    Meisjes (Max. 5)
    -Acacia Chará Nýchta Sirena. – Nyx - Aeras
    -Aurora Maude Hayes – Zeus - Winchesterr
    -Dahlia Blythe Canning – Aphrodite - Winchesterr
    -Helena Dianthe Phoenix - Hephaestus - Annabeth

    Jongens (Max. 5)
    -Alec Dymas Niran Lyrikos – Poseidon - Aeras
    -Andrew Desmond Cole - Hades - Ebola
    -Ambrosios Aetos Sotir - Hebe - 5Helley
    -Aristos Julius Periculum - Niké - Annabeth

    Leiders (Max. 2)
    -Jason Fenix Levins - Athena - Corallo

    Algemene regels
    -minimaal 6 regels, meer is natuurlijk altijd goed. Drie keer minder en je ligt eruit. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven. Het is dus handig als je al een beetje ervaring hebt.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar.
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Reyna of Carmenta
    -Maximaal 2 personages
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen. Ook zijn we niet van plan elke dag een nieuw topic te openen, dus rustig aan doen.
    -Als je tegenspeler/ster even offline is wees dan zo sociaal om even te wachten en je personage niet gelijk weg laten lopen naar iemand anders.
    – De Halfgoden hebben natuurlijk dezelfde de gave als zijn/haar ouder maar dan minder sterk, hou daar rekening mee.


    Het begin: Iedereen gaat weer terug naar het kamp, de nieuwelingen zijn er natuurlijk voor het eerst.

    Rollentopic
    Story


    ©Winchesterr en Aeras

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 17:01 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Doen. :3 Kan misschien wat actie komen. ^^]


    help

    |Ik zeg ook doen. Dan kan Ambro daar heen en kan ik weer wat posten. ^-^ |


    kindness is never a burden.

    [Okee, dan begint het kampvuur over een kwartiertje :3

    Iemand dan Aurora of Dahlia xd?]]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik heb Jules en Helena. xd]


    help

    |Ik heb nog steeds Ambro vrij. ^-^ |


    kindness is never a burden.

    [Mij maakt het niet zo veel uit ;p Anders Ambro - Dahlia en Jules - Aurora?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Dan zal ik Jason nog wel even wat voorbereidingen laten treffen enzo.)

    Khione schreef:
    [Mij maakt het niet zo veel uit ;p Anders Ambro - Dahlia en Jules - Aurora?]


    |Sure. ^-^ |


    kindness is never a burden.

    [Ishgoed. ^^ Ga je het melden wanneer het avond is?]


    help

    [Het is nu avond lijkt me xD Aangezien het kampvuur zo gaat beginnen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    |Weet btw niet of ik het gemeld heb maar Penumbra -> 5HELLEY |
    Ambrosios Aetos Sotir - Hebe
    Ambro zuchtte toen hij zag hoe laat het was. Tijd voor het kampvuur. Hij had helemaal geen zin in sociaal doen. Hij wilde liefst terug naar zijn thuisstad rijden en zich mengen tussen zijn vrienden. Zich dronken drinken. Maar nee, hij moest naar dit kamp. Ambro ging nog even zijn kamer binnen om een andere jas aan te trekken. Een warmere en liep toen terug naar beneden. Zonder op de anderen te letten op gewoon op de omgeving rondom hem verplaatste Ambrosios zich naar de plek waar het kampvuur gehouden werd. Er waren al een aantal kampleden maar daar ging Ambro niet bij staan. In plaats daarvan ging hij zo ver mogelijk van hen zitten en sloot samengeknepen zijn ogen. Ambro luisterde naar het geluid van de nacht die viel en het dempt gebabbel -met af en toe een luide kreet- van zijn kampgenoten. Ambro haatte deze plattelandsstiltes. Hij had liever het geluid van de stad: toeterende auto, luide muziek, hard gelach. Met andere woorden, het geluid van lol trappen.


    kindness is never a burden.

    [Ik zal zo wat schrijven, even iets te eten pakken

    Edit: Sorry, ik liet me afleiden door Supernatural. Ik schrijf iets als ik thuis kom]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 9:16 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Helena Dianthe Phoenix || Negentien || Hephaistos
    Nadat Helena haar kamer in vluchtte en zich had omgekleed en stak ze haar haar op. Ze keek op de klok en ging dan naar buiten. Zou ze al te laat zijn voor het kampvuur? Waar was het trouwens in hemelsnaam? Dit kamp leek wel een doolhof. Ze zou hier nooit haar weg vinden. Een beetje hulpeloos probeerde ze zich te oriënteren in het halfduister. Uiteindelijk liep ze gewoon een richting uit en zag in de verte dat ze de gloed van het kampvuur naderde. Ze zuchtte even opgelucht en ging bij de warmte gaan staan. Ze had een dikkere trui moeten aantrekken, maar ja. Aangezien ze geen zin had om met iemand te praten, ging ze een beetje verderop zitten. Ze sloot haar ogen, stak haar handen uit naar het kampvuur en begon zachtjes een liedje te neuriën. God, wat hield ze van muziek. Waarom was het verboden om een iPod mee te nemen naar het kamp? Het leek haar zo belachelijk.


    help

    [Aarde aan roleplayes. Iemand voor Heleen/ Jules?]


    help

    [Ik kan Aurora wel naar Jules sturen? Sorry als ik laat reageer. School kills me]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered