• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik. GEZOCHT!!
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

Andere personages.

-Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

Eventuele andere personages.
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.

Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

* Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

Deel 2.(A)

[ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:29 ]

Reading a good book is like taking a journey.

Louis Tomlinson
    Ik knik begrijpelijk."Mischien is het beter dat ik hier blijf met Harry.Hij had me vandaag al verteld dat hij s'nachts niet goed geslapen had en mischien kan hij hier eens goed slapen."zeg ik dan en kijk naar Kate.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Kate Jessica Jordan.

Ik knik eventjes. "Oké dan, maar ik denk niet dat hij beter slaapt op de grond als in een bed." zeg ik grinnikend, waarna ik Louis aankijk. "En waar wil jij slapen?" vraag ik lachend. "Naast Harry op de grond?"

Louis Tomlinson
    Ik grijns"ja duh lekker gezellig samen op de grond ."zeg ik dan en lach even.

Kate Jessica Jordan.

Ik lach eventjes. "Als jij dat wilt, dan sleep ik wel twee matrassen de trap af. Tenzij je toch liever op een van de logeerkamers ligt." zeg ik, waarna ik mijn schoenen uitdoe. Ik ga niet op mijn hakken de trap op en af lopen met twee matrassen erbij. Ik vond het wel minder leuk nu, aangezien ik nu een stuk kleiner dan Louis was.
    "Het maakt mij niet veel uit, al vertrouw ik jullie niet alleen beneden als ik boven lig."

Louis Tomlinson
    Ik grijns"ach een logeer kamer vind hij vast ook goed."grinnik ik.Wauw Kate was wel heel wat kleiner zonder hakken.

Kate Jessica Jordan.

Ik kijk hem fronsend aan. "Ik weet dat ik klein ben." zeg ik grinnikend als ik zijn blik zie. "Tja, hoe krijgen we hem dan naar boven?" vraag ik me hardop af, terwijl ik Louis eventjes aankijk.

[ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 15:02 ]

Louis Tomlinson
    Ik grinnik even om haar opmerking en luisterde naar haar vraag."Ik kan Hazza wel naar boven tillen"zeg ik dan.

Kate Jessica Jordan.

Ik knik opgelucht. "Goed, moet ik je even helpen? Aangezien ik geen zin heb in iemand die last krijgt van zijn rug." zeg ik grinnikend, waarna ik naar de woonkamer loop en eventjes naar Harry kijk. Die krullenkop was wel schattig als hij sliep... "Ben jij ook zo schattig als je slaapt?" vraag ik aan Louis, zonder dat ik besef wat ik nou vraag.

Louis Tominson
    Ik grinnik even "Ik weet niet ik kijk niet naar mezelf als ik slaap."zeg ik lached en kijk naar Harry."Kom Curly jij moet naar je bedje."fuister ik en til hem op.

Kate Jessica Jordan.

"Misschien had iemand je dat al eens vertelt..." mompel ik blozend, waarna ik vertederd naar Louis kijk. "Ah... Dat klinkt zo lief!" zeg ik, waarna ik langzaam voor Louis uitloop. "Ga je hem ook instoppen?" vraag ik plagend, waarna ik de trap oploop en een kamer voor Harry uitzoek. "Hoe slaapt hij normaal? Een of twee kussens? Deken of laken? Of zonder dekens?" vraag ik bezorgd. Ik wil wel dat iedereen lekker slaapt in mijn huis.

Louis Tomlinson
    "Normaal zonder kleren."grinnik ik en dnk even na.Harry was altjd blij met wat hij kreeg ,dus."Euhm doe maar 2 kussens en een laken."zeg ik dan.

Kate Jessica Jordan.

"Ja... Uitkleden doe je maar zonder mij erbij." zeg ik, waarna ik een extra kussen en een laken pak. "Ho wacht... Bedoel je zonder kleren echt... naakt?!" vraag ik ongelovig, waarna ik Harry's bed opmaak en aangeef dat Louis Harry erop kan leggen. "En waar wil jij slapen?" vraag ik grinnikend.

Louis Tomlinson
    Ik grinnik even."Jup naakt,maar deze keerdoe ik alleen maar zijn schoenen uit hoor."grinnik ik en leg hem dan op het bed en doe dan zijn schoenen uit en leg ze naast het bed en daarna stop ik hem in."Wel voor mij is het algelijk waar je me dropt behalve uit huis dan."grinnik ik

Kate Jessica Jordan.

"Ah... Je zorgt wel goed voor je krullenkop." zeg ik glimlachend, waarna ik het licht uitdoe en Louis' hand pak. Ik trek Louis mee naar buiten en laat de deur op een kier, voor het geval dat.
    "Ik zet je niet het huis uit!" zeg ik verontwaardigd, waarna ik hem de andere kamer laat zien. "Hier mag jij slapen. En wat wil jij hebben? Kussens, lakens, dekens of niks?" vraag ik grijnzend. "De badkamer is trouwens de laatste deur op de overloop, mocht je die zoeken. En als je mij zoekt, ik lig op de kamer naast de badkamer." leg ik uit, waarna ik even glimlach.

(Sorry dat ik niks van mij heb laten horen, zat in Turkije met school. Kan ik iets doen met Delaney?)

Happy Birthday my Potter!