• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik. GEZOCHT!!
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.


    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    Deel 2.(A)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:29 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Dat had je al gezegd, dus het geeft niks.(A) Ehm... Ik weet eventjes niets.:$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Oké, ja ik heb geen idee waar ik het allemaal gezegd had :'), maar als jullie mij nog ergens nodig hebben of zo, moeten jullie het dan maar zeggen c: )


    Happy Birthday my Potter!

    (Mischien kan Delany Louis bellen om te vragen waar hij zit?Het is maar een ideetje )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson
    "Een kussen en een deken graag"zeg ik en ga de kamer alvast in.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik knik en loop achter Louis aan om nog een deken uit de kast te pakken, aangezien er al een kussen op het bed ligt. Ik maak het bed weer op en zucht even vermoeid.
    "Oké, alsjeblieft. Slaap lekker." mompel ik snel, waarna ik flauwtjes glimlach en naar mijn kamer loop. Ik pak mijn spullen en loop naar de badkamer om mezelf klaar te maken. Losse knot in mijn haar en een pyjama.
    Gapend loop ik terug naar mijn slaapkamer en leg me in mijn bed neer. Ik pak nog snel mijn mobiel en begin nog wat te tweeten. Nu zou er toch niemand kijken.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    "Slaap zacht."zeg ik nog voor ze de kamer uitliep ik maakte mijn bed in deed mmijn schoenen en broek uii,waarna ik me nestelde in het bed en rap inslaap viel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (Mischien kan Delany Louis bellen om te vragen waar hij zit?Het is maar een ideetje )


    (Was even eten. Zal haar hem laten bellen)


    Happy Birthday my Potter!

    Delaney Arietta Tomlinson

    Gespannen ijsbeer ik heen en weer in mijn kamer. Voor zover ik mensen gesproken heb, weet niemand waar Louis is. Waarschijnlijk is hij dus nooit weggegaan van het huis van blondie. Vluchtig schieten mijn ogen naar de klok, die een tijd aangeeft waarop Louis bijna altijd wel gaat slapen of al slaapt.
    Een zucht ontsnapt mijn mond en ik ga weer aan mijn bureau zitten waar mijn verslag af en wel geprint ligt. Ik vertrouw blondie niet en ik weet niet waarom. Iets wat ik dus moeilijk uit kan leggen aan mijn broer. Ik zal amper iets kunnen zeggen, of hij verklaart mij waarschijnlijk al voor gek of zoiets. Zou ik veilig kunnen vragen waar hij is?
    Uiteindelijk pak ik toch maar de telefoon en bel Louis. Hopelijk zal hij geloven dat ik gewoon bel om te vragen waar hij is en niet om te checken of alles nog wel goed met hem gaat.


    Happy Birthday my Potter!

    Louis Tomlinson
    Mijn ringtone gaat af en vermoeit kijk ik naar het schermpje "Eum hallo ?"vroeg ik vermoeid en wreef ik in mijn ogen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delaney Arietta Tomlinson

    'Eum hallo,' klinkt Louis' stem vermoeid door de telefoon. Ik rol met mijn ogen. Right, die slaapt dus gezellig bij blondie of zo.
    'Met Delaney, ik wilde even checken of je nog bij Bl-... uhm... Kate was, zodat mam met een gerust hart kan gaan slapen. Je weet hoe ze is,' zeg ik kalm.


    Happy Birthday my Potter!

    Louis Tomlinson
    'Ohjah mam dat was ik dus verheten,ja ik ben bij Kate zeg maar aan mam dat ze met een gerust hart mag gaan slapen."Zeg ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delaney Arietta Tomlinson

    Hmmm, bij blondie dus. Ik kan mijzelf wel voor mijn kop slaan dat ik het serieus eerst nog een goed idee vond om die twee samen alleen te laten, toen ik dacht dat ze elkaar wel leuk vonden.
    'Oké, dus het was wel gezellig?' vraag ik nieuwsgierig.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 21:05 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Louis Tomlinson
    "Euhm Ja we hebben wat gepraat en Hazza is hier ook ."zeg ik dan en ga even met een hand door mijn haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delaney Arietta Tomlinson

    'Is Harry daar?' zeg ik verbaasd en ik denk even na. Oké, ik kan dus waarschijnlijk wel veilig verder met mijn onderzoek naar blondie zonder gelijk een boze en gebroken broer te krijgen.
    'Dus je houd het om hetzelfde antwoord als in de winkel? Gewoon je assistent?' vraag ik weer nieuwsgierig, aangezien dat echt een vraag voor mij zou zijn en ik zo alsnog precies kan weten hoe het zit.


    Happy Birthday my Potter!

    Louis Tomlinson
    "Ja,hij is a gaa slapen.Eneum ja zeis gewoon mijn assistente en een goede vriendin."zeg ik dan "Zoek er alsjeblieft niet te veel achter ,we blijven gewoon vrienden ik en Kate"zeg ik dan.Tja dat is wat Kate het liefst wou.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH