• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik. GEZOCHT!!
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.


    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    Deel 2.(A)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:29 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Kate Jessica Jordan.

    Ik schrik eventjes, maar toch kus ik hem terug. Dit vond ik helemaal niet erg. Hij had me gewoon recht in mijn hart geraakt met zijn lieve woorden en zijn leuke uitstraling. Het voelde alsof er een bom van vlinders in mijn buik ontplofte en ik vind het gewoon jammer dat de kus maar zo kort is.
    "Dat vond ik niet erg, nee."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Eerst was ik bang voor haar reactie, maar gelukkig vond ze het niet erg .Ik glimlachte en kuste haar weer.Had ik eingelijk het perfecte meisje gevonden?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik glimlach tegen zijn lippen aan en ga met mijn handen door zijn haren. Het enige probleem was dat ik op een stoel zat, en Louis op de grond. Ik moet me dus bukken om hem te kussen, maar mijn spieren hielden dit niet lang vol en uiteindelijk viel ik dus naar voren, waardoor ik met Louis op de grond belandt.
    "Oh, sorry!" zeg ik verontschuldigend, waarna ik eventjes grinnik en hem een kusje op zijn neus geef. "Heb ik je pijn gedaan?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Lous Tomlinson
    Ik begin te lachen als we bijden in de grond liggen."Het is niets."zeg ik met een glimlachje en kijk in haar prachtige ogen.Ik sta recht en help haar op ."Waar waren we?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik laat mezelf door Louis overeind trekken en grijns eventjes voordat ik mijn lippen weer op de zijne druk, maar dit keer iets ruwer als net. Ik bedoel, Louis kuste me wel heel lief en onschuldig, maar ik wilde toch een beetje meer vuur hebben.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik grijnsde tegen haar lippen aan en kusje haar terug en beet zach op haar onderlip vragend om toestemming terwijl ik mijn armen om haar middel sla en haar optil en op de tafel zet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ah, blijkbaar kon hij toch wat vuriger te werk gaan. Ik kreun zachtjes als hij op mijn lip bijt en me op de tafel neerzet, waarna ik vrijwillig mijn mond opende en ondertussen mijn handen om zijn nek sla.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik liet mijn tong haar mond verkennen en tikkertje spelen met de hare.Ik liet mijn ene hand in haar haar woelen.En ik grijnsde dan tegen haar lippen aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik grinnikte -voor zover dat kon- toen Louis een spelletje speelt met mijn tong. Toen ik Louis' handen in mijn haar voelde wilde ik mijn hoofd schudden, maar dan zou ik mezelf en Louis nog pijn doen. Dus ik liet Louis los en pakte met mijn handen Louis' handen vast, die ik op mijn heupen legde en toen met mijn eigen handen plagend over zijn borstkas gleed. Hij mocht mijn haar wel aanraken hoor, maar niemand mocht erdoor gaan woelen. Ik kon daar gewoon niet tegen.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 17:44 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Haar handen namen demijne vast en zette ze terug om haar heupen.Oké niet aan Kate's haar komen dus.Ze plaagde me wat door haar handen over mijn borstkas te laten glijden.Nu maar hopen dat Harry niet zomaar binnen komt wandelen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik ging nog eventjes door met plagen, maar uiteindelijk verbrak ik de zoen en keek Louis aan.
    "Ik had niet verwacht dat jij zo goed kon zoenen." zei ik grijnzend, waarna ik hem plagend aankeek en op mijn lip beet.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik grijnsde."Er is wel meer die je niet van me weet."zeg ik dan en druk een kusje op haar voorhoofd."En bijt je mooie lippen niet af ik heb ze nog heel veel nodig."glimlach ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik bloos lichtjes als hij een kusje op mijn voorhoofd geeft en grinnik zachtjes. "Nou, vertel me dan eens wat dingetjes die ik nog niet weet." zeg ik, waarna mijn gezicht eventjes vertrekt. "Ik ben niet mooi." mompel ik.
    Ik mocht dan wel actrice zijn, maar een laag zelfbeeld bleef ik gewoon hebben. Sinds ik op de middelbare school gepest ben geworden is dat nooit meer hetzelfde geworden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik schud mijn hoofd "tuurlijk niet...Want je bent prachtig!"zeg ik gemeend en glimlach dan."When I see your face there is not a thing that I would change cuz girl you're amazing just the way you are."zing ik zacht en glimlach naar haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik glimlach flauwtjes en kijk hem twijfelend aan. "Niet overdrijven." Ik luister naar zijn stem wat me kippenvel bezorgt en ik kijk in zijn oceaanblauwe ogen. Ogen waarin je heel makkelijk kunt verdrinken. "Nee... Zelf zou ik mijn gezicht ook niet willen veranderen, aangezien ik bang ben voor chirurgen."


    Reading a good book is like taking a journey.