• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik. GEZOCHT!!
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.


    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    Deel 2.(A)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:29 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Delaney stukje? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (xD... We wachten.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nyan schreef:
    Louis Tomlinson
    "Ja,hij is a gaa slapen.Eneum ja zeis gewoon mijn assistente en een goede vriendin."zeg ik dan "Zoek er alsjeblieft niet te veel achter ,we blijven gewoon vrienden ik en Kate"zeg ik dan.Tja dat is wat Kate het liefst wou.


    Delaney Ariette Tomlinson

    Om de een of andere rede ben ik meteen blij met deze mededeling, al klinkt Louis minder blij. Nou ja, nu kan ze in ieder geval zijn hart niet nog meer breken of zo. Dan zou ik haar echt vermoorden.
    'Oké, jammer,' zeg ik gemeend, omdat ik het wel degelijk jammer vind dat hij het niet leuk lijkt te vinden.
    'Maar ja, dan laat ik je denk maar lekker slapen,' zeg ik.


    Happy Birthday my Potter!

    Louis Tomlinson
    "Ja ok.Ik zie je morgen wel."zeg ik dan en beindig het gesprek en kruipp dan weer onder het deken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Omg, even tot leven wekken.xD Next day doen?:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (ok :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Ik schrijf wel eerst.(A))

    Kate Jessica Jordan.

    Gapend word ik wakker en gooi ik de dekens van me af, waarna ik mezelf uitrek en opsta. Ik zoek snel een outfit uit en loop dan in mijn pyjamabroekje en topje naar de badkamer, waar ik expres de deur extra hard dichtklap. Wat? De jongens moesten toch echt eens wakker worden... Ik kam mijn haar eventjes snel en twijfel eventjes of ik me hier kan omkleden aangezien ik geen slot op de deur heb. Normaal gesproken kwam toch niemand in mijn badkamer. Toch besluit ik om me hier om te kleden, aangezien de jongens toch nog niet wakker zijn.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik hoorde een deur toeklappen.Ik gaapte even en word dan wakker.Ik wrijf nog even in mijn ogen en zet me dan op de rand van het bed.Daarna doe ik mijn broek en schoenen aan en ga naar de hang.Welke badkamer was het weer?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Als ik me heb omgekleed gooi ik mijn pyjama in de wasmand op de badkamer en loop dan de badkamer uit, waarna ik eventjes geschrokken stop als ik Louis zie staan.
    "Ik was je even vergeten." zeg ik grinnikend, waarna ik besef dat ik geen make-up draag en gefrustreerd zucht.
    "Sorry dat je me zo moet zien..." mompel ik, waarna ik terugloop naar de badkamer en dit keer de deur gewoon openlaat, aangezien ik toch alleen maar lipstick, mascara en oogpotlood op hoef te doen.
    "Zocht je iets?" roep ik, terwijl ik mijn ogen opmaak.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Kate kwam de gang op en schrok even,ze was verheten dat ik en Harry hier logeerden."Is niets,je bent trouwens ook mooi zonder Make up"zeg ik dan met een glimlachje."En ik was even verheten welke badkamer ik moest gebruiken."zeg ik dan en kijk naar de deur die het dichts bij de logeer kamer ligt."Het is deze toch?"vraag ik dan aan haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik trek een vragend gezicht en besef dan pas dat hij dat niet kan zien, dus ik loop zuchtend de badkamer uit en pak Louis' pols vast.
    "Nee schat, de badkamer is hier." zeg ik grijnzend, waarna ik hem voorzichtig meetrek naar de badkamer en mezelf weer voor de spiegel installeer en verder ga met mijn make-up.
    "Ehm... Bedankt, denk ik. Ook al vind ik zelf van niet." zeg ik, waarna ik zie dat mijn wangen lichtjes kleuren.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (ow ik dacht dat ik daarop gereacheerd had :$ sorry)
    Louis Tomlinson Ik glimlach."oh hier is het dus."zeg ik dan met een 'o' gebaar en kijk even rond.Ik zei vanuit mijn ooghoeken Kate licht blozen."You're insecure do'nt know what for,you're turning heads when you walk to the do-oor."zong ik zacht en ging dan naast haar staan."Don't need make-up to cover up, being the way that you are is enough."zong ik zacht verder en glimlachte dan naar haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik glimlach lichtjes en voel mijn hart een klein sprongetje maken. Zoiets had nog nooit iemand tegen me gezegd, en al helemaal niet in een liedje. Louis was gewoon veel te goed voor mijn hele act, en heel even heb ik de neiging om hem alles te vertellen. Toch hou ik wijselijk mijn mond daarover dicht.
    Ik kijk Louis aan en druk een kus op zijn wang.
    "Je bent lief... En je stem is trouwens prachtig." zeg ik goedkeurend.

    (Geeft niks!(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik glimlach en begin te blozen,ze weet gewooon niet wat ze met me doet."Dankje."zei ik gemeend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik grinnik zachtjes als ik hem zie blozen, maar besef dan wat ik nu onbewust aan het doen ben. Ik wuif mijn gedachten weg en kijk Louis weer aan. Wat was ik aan het doen? Ik had nog zo met mezelf afgesproken dat ik niet te close moest gaan worden met een van de jongens... Dan raak ik aan ze gehecht en dan gaat het compleet mis.
    "Ja, geen probleem." mompel ik afwezig, waarna ik weer verder ga met mijn make-up. Mijn concentratie is compleet weggevaagd waardoor ik het lijntje verkeerd zet en ik zachtjes begin te vloeken.
    Ik pak gefrustreerd een doekje en veeg het lijntje ruw weg, waardoor mijn huid nog rood wordt ook. Lekker begin van de dag weer...


    Reading a good book is like taking a journey.