• Alweer deel 5 jongens!(H) En ik ben weer te lui om iets neer te zetten, maar dat wisten jullie al. Ga maar weer verder.(A):P


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Geen gemaar' zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Trouwens jij zorgt voor mijn kleding en ik de jouwe. Vertrouw me maar wat ik weet wat ik doe. Bijna iedereen is gek op mijn style.' zeg ik en knik dan als ze zegt dat ze zegt dat passen geen kwaad kan. 'Dat is wat ik graag hoor en pas eerst de jurk maar. Dan heb ik de kans om nog eventjes door te zoeken aangezien er leuke dingen tussen hangen voor je'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    ik grijns en knik. Daarna leg ik al mijn kleren in een pashokje en kijk nog even naar Louis. 'eerst dat wat jij voor mij hebt gezocht dan?'vraag ik en pak het al van de staprl af. Dat zag er dus echt niet uit. 'oww en ik ga zo ook noh wat leuks voor je zoeken' zeg ik met een glimlach.

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Met een nadruk op bijna.' zeg ik plagend, waarna ik snel naar de pashokjes loop en het jurkje pas. In mijn ogen ziet het er prima uit. Ik kleed me al weer snel om, want ik weet niet hoelang Zayn nog aan het zoeken zal zijn. Ik loop weer terug en tik op Zayn zijn schouder.
    'Ik ben klaar. En nee, je mag niet zien hoe de jurk me stond, want dat is nou weer eens mijn geheim.' zeg ik, waarna ik mijn tong plagend uitsteek.
    'En Louis mag het ook pas zien als ik de jurk aan kan doen voor zijn vage telefoon dingetje. Ben je trouwens klaar?' vraag ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik leg mijn kleding neer en haal mijn telefoon uit mijn zak. 'Ik vind het goed. Daarna wat jij voor mij hebt gezocht en dan samen?' vraag ik grijnzend en werp nog snel een blik op wat ik voor hem had uitgezocht. 'Ohh..dan ga ik echt spijt van krijgen van wat ik nu heb uitgezocht of niet soms?' vraag ik haal snel nog een hand door zijn haar. 'Ik mis je krullen Hazz'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Hoezo vind jij het niet leuk dan?' vraag ik lachend en zodra ze het pashokje loop zoek ik weer verder. Verschillende dingen haal ik tevoorschijn en zodra iemand op mijn schouder tikt, draai ik me weer om. Voor ik wat kon vragen, antwoord ze al. 'Jammer, want had het wel willen zien' zeg ik teleurgesteld. 'Dat Louis het niet mag zien snap ik, maar dat ik het niet mag zien...tsss' zeg ik en knik. 'Denk het wel, maar weet het niet zeker' antwoord ik en overhandig haar de kleding.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'ja ik wil me krullen ook terug' zeg ik en kleed me daarna om en kijk in de spiegel.' Louis, jij gaat echt dood' zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik grinnik en haal mijn hand dan door mijn haar. 'kan ik niet iets doen om me krullen ferug te krijgen?' vraag ik met een pruillip en haal mijn hand wild door mijn haar.

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Ik zeg niet dat ik het niet leuk vind, maar ik zie mezelf er gewoon niet in.' zeg ik, waarna ik de kleding aanpak en eventjes frons.
    'Zoveel?! Ik haat passen...' mompel ik, waarna ik zuchtend terugloop naar het pashokje.
    'En dat is omdat het een verrassing is. En als jij het ziet is het geen verrassing meer.' zeg ik, waarna ik glimlachend het pashokje inloop en Zayn's gekozen kledingstukken aantrek. Nou ja, een paar dan. Ik bekijk mezelf in de spiegel en frons even. Twijfelend loop ik het pashokje weer uit en ga voor Zayn staan.
    'Wat denk jij?' vraag ik. 'Het shirtje vind ik heel leuk en de broek ook, maar het baseball vest... Ik weet niet.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ach deze foto's zijn gewoon extra speciaal. Jij zonder krullen en wij allbei met verschrikkelijke kleding' zeg ik grijnzend en schiet in de lach als hij de kleding aan heeft. 'Ik zou zeggen zoek ergens een fohn en zorg dat je haar droogt' antwoord ik. 'Nu een beetje lachen graag en dan kan je zo iets zoeken voor mijn ondergang' zeg ik grijnzend en haal mij telefoon weer tevoorschijn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Het is een keer wat anders, dat geef ik inderdaad toe. Maar het is geen teken dat het niet leuk is' zeg ik en knik. 'Zou zeggen dat het nog meevalt, maar als jij het zegt' zeg ik en leun tegen de muur aan zodra ze weer naar het pashokjes loopt. 'Het was altijd te proberen, maar snap het opzich ook wel.' Ik kbekijk haar van top tot teen en grijns. 'Echt perfect en dat baseball vest kan je echt hebben, maar als je me niet geloof.' Ik haal mijn telefoon tevoorschijn en maak een paar foto's. Snel stuur ik ze naar Louis en Harry. Geef jullie mening maar. Ik zeg perfect, maar Stephanie twijfelt. stuur ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Ik had al wat voor je uitgezocht'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Maar als je dat niet erg genoeg vindt zoek ik wel wat anders hoor'grijns ik en kijk hem aan. Ik zet een fake glimlach op en wacht tot die de foto maakt.

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Als het al meer dan drie dingen is vind ik het passen al niet meer leuk.' zeg ik grijnzend, waarna ik licht bloos als Zayn zijn blik over me heen laat glijden.
    'Heb je nou net foto's gemaakt?!' vraag ik, waarna mijn ogen groter worden en ik Zayn verbaasd aankijk.
    'Serieus, Zayn... Geen foto's.' zeg ik grinnikend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Echt waar?!' zeg ik en langzaam verdwijnt mijn grijns. 'Ach het is dat jij er ook zo bij loop, want anders had ik het nooit gedaan' zeg ik en kijk hem aan. 'Nee het is perfect..ik bedoel perfect verschikkelijk. Ach je snap wat ik bedoel.' Snel maak ik een paar foto's en kijk hem aan. 'Oke dat waren de eerst foto's, maar je bent er nog lang niet van me af.' Mijn telefoon gaat en open snel het smsje. Een grijns verschijnt op mijn gezicht. Ben het helemaal met je eens Zayn. Daar is gewoon geen twijfel meer over mogelijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Ahh pas de rest ook eventjes voor mij. Het is alleen deze keer' zeg ik en zet een paar puppy ogen op. Ik lees snel het bericht en grijns eventjes. Snel stop ik de telefoon weer weg. 'Misschien wel, maar had even hulp nodig om te bewijzen dat ik weer gelijk heb' antwoord ik grijnzend. 'Neem dat vest nu maar, want Louis vind het ook geweldig staan'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik grinnik en knik. 'Ja echt hoor Louis'zeg ik en kijk hem aan. 'Ohh wat was je nog meer van plan?' vraag ik en kijk hem bang aan. Daarna lach ik en voel mijn mobiel in mijn zak trillen. Ik pak hem gauw en kijk even naar de foto. 'Nou Lou, geen verkeerd meisje hoor'grijns ik en kijk hem aan.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk hem met een angstige blik aan, maar knik al snel. 'Geef het dan maar' zeg ik en stop mijn telefoon weer weg. 'Dus de sneller zijn we er vanaf en ja ik was meer van plan. Wat denk je van samen op de foto met die verschrikkelijke kleding en verder zien we wel weer' zeg ik en schiet in de lach van zijn angstige blik. 'Zet dat maar snel uit je hoofd Hazz en dat weet ik' zeg ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer