• Alweer deel 5 jongens!(H) En ik ben weer te lui om iets neer te zetten, maar dat wisten jullie al. Ga maar weer verder.(A):P


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Haha ik heb morgen waarschijnlik biopresentatie en moet nog verslag schrijven en inlever voor engels, maar heb ook geen zin om dat te doen. xD

    Ik wil je wel helpen dan stuur ik gewoon alles in het frans en dan heb je wat te doen xD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik bloos eventjes. 'Ja, dat heb ik echt gezegd. Ik was toen pas veertien hoor...' mompel ik, waarna ik eventjes grinnik.
    'Laten we het erop houden dat hij nooit mijn vriendje is geweest. Hij vond me nogal gestoord volgens mij.' zeg ik grijnzend, waarna ik op de rand van de fontein ga zitten.
    'Nu ben ik gelukkig wel wat minder gek met dit soort dingen.' zeg ik glimlachend. 'En bedankt trouwens, ik vind het gewoon leuk om je de mooie dingetjes van Miami te laten zien.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Nee! Nederlands graag! Ik leer wel vannacht als jullie gaan slapen.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Ik vind het eigenlijk wel grappig en ergens zou ik het misschien ook nog wel een keer doen. Gewoon omdat wil zien hoe iemand reageert. Mhm verklaart wel een hoop' zeg ik lachend en knik. 'Oke dan houden we het daarop en het is wel jammer. Maar jij gestoord? Dat is echt niet zo' zeg ik en ga naast haar zitten. 'Mhm, misschien is dat ergens wel een voordeel, maar ergens zou het wel zorgen voor grappige momenten' Ik kijk haar aan en glimlach. 'Ben blij dat je het leuk vind en ik vind het ook heel erg leuk.'

    [moet even eten]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Famous1xx schreef:
    (Nee! Nederlands graag! Ik leer wel vannacht als jullie gaan slapen.(A))


    [okeey]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grijns eventjes. 'Probeer het eens, mag ik het wel filmen?' vraag ik lachend. 'En ja, ik ben gestoord. Misschien een beetje dan.'
    Ik houd mijn hand eventjes in het ijskoude water en spetter Zayn plagend nat.
    'Sorry.' zeg ik plagend, waarna ik hem eventjes speels aankijk. Het is dat hij bang is voor water, anders had ik hem toch echt de fontein ingeduwd.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Nee, alleen als het echt nodig is en heb geen zin dat iedereen het kan zien. Mensen weten namelijk meer dan we denken en als ik het zou doen mag je filmen' antwoord ik lachend. 'Mhm , misschien een beetje dan. Maar dat maakt het ook weer leuk' geef ik toe en haal mijn schouder op als ze me nat spettert. 'Het maak niet uit, maar het is wel kouddd' zeg ik en kijk haar met een grijns aan. 'Het liefst duw ik je er nu in, maar dat doe ik maar niet gezien ik niet wil dat je ziek word en dan ook een wraakactie kan verwachten'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Nee alleen wij twee af en toe'zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. 'Ik vindt pizza goed, tenzij jij nog wat anders wilt?'vraag ik en kijk hem aan. 'Nou ik denk dat ik toch maar ga voor het kaartjes afknippen en scannen' lach ik en loop daarna naar buiten. Ik kijk naar de kassa en grinnik. 'Kom Lou'zeg ik en loop naar de kassa waar ik zo op de toonbank ga zitten. 'Scan mijn kleding maar'zeg ik lachend en kijk de kassavrouw aan. Ze zit me verbaast aan te kijken en begint daarna toch maar de kleding te scannen.

    [Sorry dat het zolang duurde moest naar de stad]

    {Maak niet uit en ik moet ook eventjes naar de stad. Ben straks wel weer terug]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Oke, ik ga trainen rond half 9 ben ik er weer]

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Oké, dan film ik het wel als je het ooit gaat doen.' zeg ik lachend. Ik kijk hem zo onschuldig mogelijk aan.
    'Wat? Ik deed niks!' roep ik uit, waarna ik een wilde beweging maak en dan toch bijna het water in val, maar gelukkig kan ik me nog net aan Zayn vastgrijpen.
    'En karma wint weer eens.' mompel ik grijnzend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ja daar heb ik niets meer aantoe te voegen' zeg ik glimlachend en knik dan. 'Dan word het pizza aangezien ik ook niet echt trek heb in iets anders' antwoord ik en kijk hem aan. 'Jammer had namelijk toch liever dat andere gezien' zeg ik teleurgesteld en loop met hem mee naar buiten. 'Kom er al aan.' Ik schiet in de lach waarna ik mijn schouders ophaal en naast hem op de toonbank ga zitten. 'De mijne zometeen ook alsjeblieft' zeg ik lachend en kijk even van Harry naar de kassavrouw en dan weer terug.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Ja, is goed. Maar dan lijkt me het eerst handig om iemand te vinden en dan ook graag iemand waar ik het voor zou doen' zeg ik lachend en kijk haar weer even aan. 'Nee, nog niets tenminste' zeg ik en zie hoe ze bijna in het water valt, maar zich nog net aan mij kan vastgrijpen. 'Inderdaad en zo zie je dat je wel wat wilde doen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik schiet hard in de lach als Louis ook naast me gaat zitten. Als de vrouw meld dat ik klaar ben spring ik van de toonbank af en kijk de vrouw hem. 'Hij moet ook bij de prijs in, maar dan de kleding hé want hij is onbetaalbaar'grijns ik en de vrouw knikt maar een beetje. Waarschijnlijk denkt ze nu dat we gek zijn, en dan heeft ze gelijk, maar het maakt we niks uit. De vrouw is inmiddels klaar en ik pak mijn portemonnee om te gaan betalen.