• Alweer deel 5 jongens!(H) En ik ben weer te lui om iets neer te zetten, maar dat wisten jullie al. Ga maar weer verder.(A):P


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    ik bijt even nadenkend op mijn lip. 'Laten we eerst even gaan winkelen en dan gaan eten en dan de stad weer in'zeg ik grijnzend en kijk hem aan. 'Zullen we ook uitgaan vanavond?'vraag ik en kijk hem vrolijk aan. Ik had wel zin om even los te gaan en met Louis werd het zoizo wel leuk. Ik sta op en haal mijn hand even door mijn haar. Mijn krullen waren nu weg, eigenlijk best wel jammer. Ik schud mijn hoofd even wild zodat er waterdruppels vanaf vliegen en grinnik even. Ik kijk Louis even aan. 'Mijn krullen zijn weg'zeg ik zielig en haal mijn hand weer door mijn haar.

    Zayn Jawaad Malik

    'Echt waar?' vraag ik teleurgesteld, maar schiet al snel weer in de lach. 'Ziet er gezellig en zo'n idee had ik al. Maar hoe kan de kat nu kwijt zijn? Heeft Lou hem laten schrikken ofzo?' zeg ik lachend en knik. Tot me duidelijk word dat ze dat waarschijnlijk niet ziet. 'Ja graag' antwoord ik en loop dan naar de keuken. 'Hulp nodig of niet?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk hem aan. 'Klinkt als een superidee en dat moeten we dan zeker doen' zeg ik grijnzend en knik. 'Ik ga niet weer hetzelfde zeggen als ik een paar seconde geleden ook zei. Daar heb je het antwoord op je vraag' zeg ik lachend en sta dan ook op. Ik grinnik als de waterdruppels alle kanten opvliegen als hij zijn hoofd schud. 'Daar zat ik net inderdaad met mijn gedachten. Je weet wel toen je je ineens in het water liet vallen. Het is echt jammer gezien dat gewoon typisch Hazza is, maar ze komen vanzelf weer terug' zeg ik lachend en haal een hand door zijn haar. 'Dus niet zo zielig. Het komt wel goed'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Geen idee... Ze ligt in ieder geval niet op de bank dus ze zal wel weer eens aan het spelen zijn met het zoontje van de buren.' zeg ik, terwijl ik snel een glas cola op het aanrecht klaarzet voor Zayn. 'Alsjeblieft. En als je wilt mag je wel even wat brood in de broodrooster doen. Brood ligt het bovenste kastje.' leg ik uit, waarna ik driftig de groenten begin te snijden en stiekem zelf wat komkommer in mijn mond stop.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'Als jij dat zegt geloof ik het'zeg ik lachend als hij zegt dat mijn krullen wel weer terug komen. Ik loop ondertussen naar de plek waar ik mijn shirt neergegooid had en kijk Louis aan. 'Kom je?'vraag ik en trek ondertussen mijn shirt aan.

    Zayn Jawaad Malik

    'Die kans zit er inderdaad in en ze komt vast vanzelf weer teryg. Snowwhite was het toch?' vraag ik en glimlach even. 'Dankjewel en dat zal ik doen' zeg ik en haal het brood uit het bovenste kastje. 'Het is trouwens niet de bedoeling dat je nu alles al opeet' zeg ik lachend als ze wat komkommers in haar mond stopt. Het brood leg ik op het aanrecht neer en doe de sstekker van de broodrooster in het stopcontact waarna ik het brood erin doe. 'Verder nog iets?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Yeahh, maar het is niet de bedoeling dat je alles geloof wat ik zeg. Al is dit wel de waarheid' zeg ik lachend en kijk rond naar de plek waar ik mijn shirt had neergegooit. 'Kom eraan' zeg ik en loop naar hem toe terwijl ik onderweg mijn shirt pak en hem aan doe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ff tandenpoetsen enz.]

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Ja, Snowwhite. Hoe wist je dat?' vraag ik, nadat ik de komkommer heb doorgeslikt.
    'Sorry, ik heb honger.' mompel ik, waarna ik de tomaten en komkommers bij de sla gooi en ze even door elkaar hussel.
    'Nee, maar lief dat je me geholpen hebt.' zeg ik glimlachend, waarna ik eventjes nadenk.
    'Je kan wel even op het brood blijven letten en je cola opdrinken.' zeg ik grijnzend, waarna ik nog wat slasaus over de salade verspreidt.
    'Ik kan koken!' zeg ik lachend, waarna ik eventjes op en neer spring.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik kijk haar aan en haal mijn schouders op. 'Ik ben gewoon goed, maar het kan ook door iemand met de naam Louis William Tomlinson komen. Al denk ik toch het eerst' zeg ik grijnzend en pak het glas cola om vervolgens een slok te nemen. 'Graag gedaan en ik hou het brood nog wel in de gaten' zeg ik en schiet in de lach door haar laatste zin. 'Daar twijfelde ik ook niet aan en moet toegeven dat het er goed uitziet'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Ja, ik ben er trots op.' zeg ik grinnikend, terwijl ik twee borden pak en wat bestek. Ik zet de salade op het kleine eettafeltje in de keuken en zet de borden ook op tafel.
    'Ja, je bent goed. Nee, geweldig zelfs.' zeg ik op een sarcastische toon, waarna ik mijn tong uitsteek en het bestek op tafel mik. De helft klettert weer op de grond natuurlijk.
    'Karma...' fluister ik, waarna ik het bestek opraap en dit keer gewoon neerleg.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Zou ik ook zijn' zeg ik lachend en neem nog een slok van mijn drinken. 'Ja toch en ben blij dat je het ook ziet. Maar dat sarcastische toontje mag wel wat minder of helemaal' zeg ik lachend en zet het glas weer het het aanrecht. 'Dat is inderdaad karma dus je eigen schuld' stem ik toe als het bestek op de grond klettert.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Ik geloof ook heust niet alles'zeg ik lachend en kijk even naar hem. Als hij bij me is begin ik te lopen in de richting van de stad. 'Klaar om de winkels leeg te kopen?'vraag ik lachend en kijk hem aan. Ik was echt van plan wat leuke nieuwe kleren te kopen, die had ik ook wel weer nodig. Rustig loop ik veder, gelukkig zat de stad nog dichterbij dan het hotel en hoefde ik nu alleen nog de straat over en waren we der alweer. Gelukkig had ik ook mijn zonnebril meegenomen dus die zet ik op. Ik kijk rustig om me heen en dan even naar Louis. Ik hielt nu al van deze vakantie, al helemaal omdat ik nog geen gillende fan had gezien,dat was ook wel even lekker, gewoon rust. Tenminste een keer een echte vakantie.

    [Ik ga ervandoor. Ben er morgen voor school weer]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [oké, trustee x]