• Alweer deel 5 jongens!(H) En ik ben weer te lui om iets neer te zetten, maar dat wisten jullie al. Ga maar weer verder.(A):P


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik grijns en geef Louis de kleding. Ik heb mijn mobiel nog in mijn hand en druk al op camera. 'Wat uit me hoofd zetten?'vraag ik onschuldig en kijk hem aan. 'ik was niks van plan hoor'zeg ik en kijk hem aan. Ik kan niet wachten tot hij die kleding aanheeft.

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Maar...' begin ik, maar ik weet toch dat ik deze discussie niet kan winnen dus ik stop er maar mee.
    'Goed, goed... Al kan ik je niet zeggen dat ik het vaak ga aantrekken.' zeg ik waarschuwend, waarna ik weer terugloop en de laatste paar kleren aantrek. Dit keer heb ik echt geen zin om uit het pashokje te lopen, maar langzaam sjok ik weer terug naar Zayn.
    'Oké, deze kleren vind ik nou wel leuk.' zeg ik grijnzend. 'Dus dat koop ik. Jij bent nu aan de beurt.' zeg ik, waarna ik Zayn geheimzinnig aankijk en eventjes lach.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Snel kleed ik me om en kijk in de spiegel. 'Wat doe je me aan Hazz?' vraag ik lachend. Dit was gewoon echt niet te beschrijven. 'Ach je moet de postieve kant bekijken. Tenmiste als dit een postieve kant heeft' zeg ik en kijk hem aan. 'Dan is het goed en anders had je het echt uit je hoofd moeten zetten' zeg ik grijnzend.

    Zayn Jawaad Malik

    'Goed dat je je beseft dat je het niet gaat winnen' zeg ik lachend en knik dan. 'Kan ik meeleven, maar het staat je wel goed en dat vinden de andere ook' zeg ik en wacht geduldig tot ze klaar is. 'Ah mag ik niet meer kijken naar wat je nu juiste wel leuk vind?' vraag ik met een pruillip en knik dan. 'Oke en kom maar dan' zeg ik en kijk haar aan. Eigenlijk kan me het niet zoveel meer schelen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik begin hard te lachen, 'Staat je goed hoor Lou'lach ik en kijk hem aan. Ik maak al gauw wat foto's en kijk hem daarna aan. 'Lachen!'zeg ik en wacht met foto's maken. 'Wat denk jij nou? Dat ik serieus achter jou vriendin ga zitten, zoiets zou ik nooit doen Lou. Dat moet je weten'zeg ik en kijk hem aan.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik betaal de kleding en loop snel weer met Zayn de winkel uit.
    'Ik trek morgen wel aan wat ik zo leuk vond, maar ik had geen zin meer om op en neer te lopen.' verontschuldig ik me, waarna ik Zayn zijn hand weer vastpak en opgelucht zucht.
    'Weet je hoe warm het was in die pashokjes?! En nu mag ik eens plezier hebben en in de rekken gaan rondneuzen.' zeg ik grinnikend, waarna ik kritisch een paar etalages begin te bekijken.
    'Ehm... We gaan eens hier naar binnen.' zeg ik uiteindelijk, terwijl ik naar de winkel rechts van me wijs.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Dankjewel Hazz' zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik trek een paar bekke bekken waarna ik hem weer lachend aankijk. 'Kom nu maar op met die foto's'
    Ik schud mijn hoofd. 'Dat denk ik niet aangezien ik weet dat je dat nooit doet.Maar hoor gewoon de tweede zin graag' zeg ik lachend en druk een kus op zijn wang waarna ik mijn telefoon tevoorschijn haal. 'Was je trouwens al klaar met de foto's?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Yeahh dan kan ik zien of mijn smaak echt zo goed is, maar dat zou ik ook niet hebben. Dus snap dat je het niet meer liet zien' zeg ik en kijk eventjes rond. 'Warm aangezien het daar altijd warm is. Ja leef me maar uit en dan zie ik wel wat me te wachten staat' zeg ik toch wel wat angstig. Je weet maar nooit waar ze mee aan zou komen. 'Ik vind het goed en ben benieuwd' zeg ik en kijk eventjes naar de winkel waar ze naartoe wijst.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik kijk Louis aan en grinnik. 'Ja ik ben wel klaar alleen nog samen foto's'zeg ik als ik mijn mobiel voor hou. Ik maak een foto en druk daarna mijn lippen vol op zijn wang waarna ik een foto maak. Ik grijns even en kijk hem aan. 'Nou maak wat foto's Lou'

    Louis William Tomlinson'

    'Mooi dan kan die kleding zometeen weer omgewisseld worden voor wat meer Hazz en Lou kleding' zeg ik lachend en maak ondertussen een paar foto's. Ik kijk hem grijnzend aan. 'Nog een paar en wil je dan zo graag van die kleding af?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Gelukkig maar, want dat vindt ik toch wat fijner'zeg ik en kijk Louis aan. 'Nou, ik heb liever andere kleding aan ja'lach ik en kijk even in spiegel, het zag er echt niet uit en dan waren me krullen ook nog weg. Ik haal mijn hand nog een keer door mijn haar, hopelijk wordt het snel weer droog.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 21:34 ]

    Louis William Tomlinson

    'Dat is het inderdaad en kan jij niet een keer in een streeptjeshirt rondlopen?' vraag ik lachend. 'Dat lijk me wel een keer leuk om te zien en beloof dat ik me dan niet bedrogen voel.' Ik kijk ook nog een keer in de spiegel en maak nog een laatste foto. 'Maak me niet druk Hazz. Je krullen komen heel snel weer terug en trouwens het is een voordeel dat je alles kan hebben.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik hoor de angst in Zayn zijn stem en grinnik zachtjes. 'Rustig maar, als ik echt iets verschrikkelijks uit kies kun je het altijd nog gewoon terughangen.' zeg ik, waarna ik met Zayn de winkel inloop, de medewerkers begroet en in de rekken begin te kijken.
    'Nee, nee, echt niet... Nee...' mompel ik, terwijl ik steeds een nieuw kledingstuk pak en het weer terug hang. Als ik eindelijk tevreden ben heb ik een paar T-shirts, een jeans en een skinny jeans. Ik geef Zayn het stapeltje kleren en glimlach.
    'Ik ben klaar.' zeg ik grinnikend. 'En ja, ik ben heel secuur geweest met uitkiezen.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Mhm, daar heb je wel weer gelijk in' zeg ik met een glimlach en loop mee de winkel in. Ik begroet de medewerkers en kijk even rond terwijl Stephanie alweer druk aan het zoeken is. Blijkbaar iets wat moeilijker is dan verwacht. Als ze terug komt lopen, kijk ik verbaasd naar de kleding die ze aan me geeft. 'Moet toegeven dat het er niet verkeerd uitziet en je wel vaker wat voor me uit mag zoeken.' Even kijk ik verbaasd gezien ik nooit had verwacht dat dat uit mijn mond zou komen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik kijk hem aan en grijns, 'Serieus, ik mag streepjes dragen?'vraag ik lachend en knik dan. 'Oké, doe ik maar dan loop jij in mijn kleren goed?'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Ja me krullen komen wel terug, gelukkig'zeg ik met een grijns.

    Louis William Tomlinson

    Ik knik en kijk hem aan. 'Ja, jij maar dan ook echt alleen jij mag van mij streeptjes dragen' antwoord ik lachend en knik dan nog een keer. 'Is goed. Yeahh Hazz word Lou en Lou word Hazz' zeg ik vrolijk en spring een paar keer op en neer. 'Je bent en blijft onze lieve Hazza met of zonder krullen en tuurlijk houden we het op met aangezien ze vanzelf terug komen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer