• Alweer deel 5 jongens!(H) En ik ben weer te lui om iets neer te zetten, maar dat wisten jullie al. Ga maar weer verder.(A):P


    Reading a good book is like taking a journey.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik glimlach. 'Bedankt, en het zag eruit alsof je iets zei wat je nogal verbaasde.' zeg ik, waarna ik Zayn een duwtje naar de pashokjes geef.
    'Kom! Ik wil eens zien wat ik ervan heb gemaakt!' zeg ik, waarna ik eventjes op en neer spring en daarna ga ik op een van de stoelen zitten voor de pashokjes.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Ja, dat was ik eerlijk gezegd ook. Ik ben namelijk nogal gehecht aan mijn style en zoals ik zei heeft niemand ooit iets anders gegeven. Zelfs de jongens niet' eg ik lachend en loop dan naar een pashokje toe. 'Ik ga al en een beetje rustig graag. Je hebt er vast iets goeds van gemaakt' zeg ik lachend en loop dan het pashokje naar binnen. Snel trek ik iets van haar gekozen kledingstukken aan en loop het pashokje weer uit. 'Beslis maar wat je ervan gemaakt hebt' zeg ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik weet dat het echt heel veel betekent dat ik nu wel streepjes mag dragen en druk een kus op Louis wang. 'Lief van je Lou'zeg ik grijnzend en kijk hem aan. 'Yay, ik heb altijd al een keer jou willen zijn'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Dat weet ik maar ik vist het gewoon leuker als mijn krullen terug zijn'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'En als ze nog lang wegblijven zet ik gewoon een beanie op'zeg ik schouderophalend en glimlach even.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk hem aan en een grijns speelt rond mijn lippen. 'Ik ben ook hartstikke lief' zeg ik. 'Heb inderdaad ook altijd wel een keer jou willen zijn. Wil ook een keer van die geweldige krullen' zeg ik lachend. 'Weet ik en zeker omdat je zonder krullen geen powers meer heb?' vraag ik lachend. 'Mhm, misschien moet je dat doen en misschien ook niet. Trouwens als je mij wilt zijn heb je geen krullen'

    [Ik ga aangezien ik morgen het eerst uur waarschijnlijk een presentatie heb en dus niet kan slapen tijdens het eerste uur xD. Oke kan normaal ook niet Reageer morgenochtend nog wel]

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 22:14 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Sorry, ik doe al rustig.' zeg ik.
    Na een tijdje komt Zayn het pashokje weer uit en ik sta op om een rondje om hem heen te lopen. Ik laat mijn blik heel kritisch over hem heen glijden en uiteindelijk glimlach ik.
    'Zelf vind ik het leuk, maar het is aan jou of je het wilt dragen of niet.' zeg ik, waarna ik zijn T-shirt nog eventjes recht trek.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'Ja heel lief'stem ik in en grijns even. 'Sorry Lou, die krullen worden hem niet'zeg ik en kijk hem lachend aan. 'Ja die krullen zijn mijn power inderdaad'lach ik en kijk hem aan. 'Heeft mijn haar nu toch nog een plus punt hé'zeg ik lachend en kijk hem aan. Het leek me echt leuk om Louis een keer in mijn kleren te zien, waarschijnlijk zou het hem nog leuk staan ook. Ik kijk even in de spiegel naar de geweldige kleren die we nog steeds aanhebben en kan het niet laten zacht te grinniken. Het zag er gewoon echt niet uit, dat er mensen zijn die dit serieus dragen.
    [Truste x, suc6 met je presentatie]

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 22:29 ]

    Zayn Jawaad Malik

    Ik grijns even. 'Waar jij of de andere de energie altijd vandaan halen blijft me echt een vraag' zeg ik lachend. Zodra ik het pashokje weer uit komt, staat ze op en loop een rondje om me heen. Ik bijt even op mijn blik en na haar worden verschijnt er weer een glimlach op mijn gezicht. 'Zelf vind ik het ook leuk, dus dit draagt ik wel' zeg ik en kijk haar aan. 'Zoals ik al zei mag je vaker wat voor me uitzoeken'

    Louis William Tomlinson

    'Heel erg lief van je dat je ermee instemt' zeg ik lachend. 'Zo'n idee had ik al, want het is gewoon iets dat bij jou hoort en ik hou het wel bij die kapsel' zeg ik lachend en knik. 'Hazz is nu powerloos, maar dit heeft inderdaad wel voordelen.' Ik sla een arm om hem heen en kijk voor de laatste keer in de spiegel. 'Dit is echt iets wat je gewoon niet kan beschrijven..dus klaar om ons om te kleden?' vraag ik lachend en werp nog een blik op onze kleding. Tsja zoals gezegd is het onbeschrijfelijk


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Dankje. Maar hoop toch echt dat iemand anders het moet doen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'ow ja! Daar ven ik zeker klaar voor' zeg ik en werp nog een blik op de kleding. Daarna begin ik me uit te kleden en mijk Louis aan. 'en wat moet ik nu aan dan ?' vraag ik lachend en kijk ondertussen ook even naar de kleding. Ooh het leek me echt leuk een keer in streepjes te lopen.

    Louis William Tomlinson

    'mooi, want heb deze kleding nu wel gezien en wil jou een keer in streepjes zien' zeg ik lachend. Na zijn vraag werp ik een blik op de kleding die er ligt en pak een gekleurde broek en een shirt. 'Ik zou zeggen dit' antwoord ik en kijk hem aan. 'Wat heb je voor mij?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik glimlach even en heb even de neiging om te gaan springen, maar zoals beloofd blijf ik rustig.
    'Dat ga ik zeker doen. Tenminste, als ik nog vaker met je ga winkelen.' zeg ik grinnikend.
    'Als jij het nou eventjes koopt, sms ik Louis even of hij al meer weet van dat vage telefoontje.' zeg ik grijnzend, waarna ik mijn iPhone pak en Louis eventjes sms.
    Superbunny, weet je al iets van dat telefoontje? xx Steph.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik knik en pak de kleding aan. Ik bekijk het even en bekijk dan de kleding, wat zou ik hem geven. Ik pak een simpel wit shirt met daarover een blazer. Ik pak een bruine broek erbij en duw het daarna in zijn handen. Ik trek rustig de kleding aan die hij voor me heeft uitgezocht en bekijk mezelf even in de spiegel.

    Zayn Jawaad Malik

    'Dat is dit zeker een reden om vaker te gaan winkelen, maar natuurlijk ook omdat het hartstikke gezellig is' zeg ik lachend en knik dan. 'Oke dan doe ik dat en veel succes. Ik hoop voor je en eigenlijk voor ons allemaal dat hij wat weet' zeg ik grijnzend. ik loop naar het pashokje om de rst te pakken en loop dan naar de kassa. Echt veel zin om me weer om te kleden had ik niet. Ik betaal alles en loop dan weer naar Stephanie. 'En reageert hij?'

    Louis William Tomlinson

    Ik pak de kleding aan en kleed me rustig om. Ik kijk even in de spiegel en dan naar Harry. 'Ziet er goed uit Hazz en je moet je vaker zo kleden' zeg ik grijnzend. Het was iets anders dan gewend, maar het was wel heel erg leuk. Ik wend mijn blik af zodra mijn telefoon gaat. Snel lees ik het berichtje. Carrotgirrrl, nee jammer genoeg niet. Maar beloof je dat je voor morgenmiddag alles weet. Trouwens hoe is het daar met onze Dj Malik. Gezellig of niet?? xxSuperbunny stuur ik terug en kijk dan weer naar Harry.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    ik kijk hem aan en glimlach. 'Maar dit is meer jou style'zeg ik met een glimlach en kijk even in de spiegel. Het zag er inderdaad niet verkeerd uit, ik was het alleen niet echt van mezelf gewend. Ik glimlach naar Louis en bekijk hem even. 'Staat je goed' complimenteer ik hem met een glimlach. Ik kijk hem en grijns. 'Ik ben nu jou'zeg ik lachend als ik in de spiegel kijk en kijk dan weer naar hem. 'Maar dat moet je kopen Lou, het staat je echt goed en desnoods doe je in plaats van een gewoon shirt een streepjes shirt eronder'zeg ik met een glimlach en bekijk mezelf dan weer in de spiegel

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Hoezo voor ons allemaal? Wat hebben jullie hiermee te maken?' vraag ik nieuwsgierig, waarna ik mijn mobiel voel trillen.
    'Ja hij reageerde.' zeg ik grinnikend, waarna ik de sms lees en even een zucht laat horen. 'Hij weet nog niks...' Ik sms snel terug voordat ik mijn mobiel weer wegstop.
    Oké dan. Het is heel gezellig! We lopen in de stad rond. En jij en Haz? xx Carrotgirl. (:
    Ik frons eventjes. 'Zayn? Waarom Dj Malik?' vraag ik lachend.


    Reading a good book is like taking a journey.