• Alweer deel 5 jongens!(H) En ik ben weer te lui om iets neer te zetten, maar dat wisten jullie al. Ga maar weer verder.(A):P


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik haal mijn schouders op en glimlach. 'Het is inderdaad mijn style en dit is meer jou style, maar dat betekent niet dat je het niet moet dragen' zeg ik. 'Het staat je echt goed en heel erg bedankt.' Ik knik en grijns even. 'Kom dan Lou, dan maken we nog wat foto's' zeg ik lachend en kijk dan nog even in de spiegel. 'Als jij het zegt dan doe ik dat, maar jij moet dat dan ook kopen.' Ik kijk hem aan en maak vast een paar foto's. Al snel krijg ik weer een sms en lees het snel even door. Sorry, maar ben wel blij dat het heel erg gezellig is. Wij lopen ook in de stad rond het het is hier ook gezellig. Kijk zelf maar xx Superbunny


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Omdat je net zei dat je anderse rare/vreemde dingen ging doen. Wij hebben daar dus ook wat mee te maken en de rest hoor je vanzelf wel' antwoord ik lachend en knik. 'Dat is ook voor het eerste, maar wel handig' zeg ik. 'Mensen zijn soms niet snel en vooral niet als ze moeten zoeken. Dat kost gewoon heel veel tijd. Wees gerust, want ze kunnen snel bellen'
    Ik kijk haar lachend aan en haal mijn schouders op. 'Waarom het Dj Malik is kom je vanzelf nog wel een keer achter'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Dat is waar'zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. 'Nou kom maar op met die foto's Hazza' zeg ik lachend en leg mijn arm om zijn schouder heen. Ik glimlach even en kijk hem daarna aan. 'Oke, dat doen we'zeg ik met een glimlach. Ik bekijk mezelf nog even in de spiegel, hier kon ik wel in rond lopen. Ik vond het wel leuk staan. 'Je hebt wel een goeie style Lou'zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. Hij is aan het smsen en ik wacht rustig tot hij klaar is. Ondertussen pak ik mijn mobiel en maak een foto. De rest van de foto's maak ik wel als Lou klaar is.

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Jij geeft al net zo duidelijk antwoord als Louis.' zeg ik plagend, waarna ik mijn vest aantrek voordat ik weer naar buiten loop.
    'Het is koud...' mompel ik, waarna ik Zayn zijn hand weer vastpak en verder loop.
    'Had je nog iets nodig verder?' vraag ik, waarna ik eventjes glimlach.
    'En zo niet, dan wil ik je iets heel moois laten zien. In het midden van de stad.' zeg ik. 'Dat is niet heel ver hier vandaan, twee straten.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Als het uit jou of mijn mond komt is het bijna altijd waar' zeg ik grijnzend. 'Komen eraan Lou' zeg ik lachend en leg mijn hoofd tegen zijn schouder waarna ik een foto maak. 'We nemen gewoon deze dagen elkaars style over' zeg ik en kijk nog eventjes in de spiegel. 'Fijn om te horen en jij ook. Het is wel vreemd om het ineens zo te zien' zeg ik en kijk hem aan. 'Oke ben er weer bij dus kom maar op met die foto's'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'In de loop van de tijd neem je gewoontes van elkaar over' zeg ik lachend en trek zelf ook weer een vest aan. 'Dat kan ik eigenlijk niet ontkennen gezien ikzelf ook met een vest loop' zeg ik en schud erna mijn hoofd. 'Nee, zo snel kan ik niets verzinnen. Anders kan ik het morgen altijd nog halen'
    Ik kijk glimlachend aan. 'Ben benieuwd en laten we daar maar naatoe gaan' antwoord ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik lach even en knik. 'Ja dat is goed, dat moeten we ook een keer doen als we weer gaan optreden'zeg ik grijnzend en kijk hem aan. 'Ja, het is ook wel vreemd jou zo te zien, ik ben je niet echt zo gewend'zeg ik lachend en ga daarna klaar staan voor de foto's. Ik maak er een paar en kijk dan Louis aan. 'Gekken bekken!'roep ik lachend en maak al een paar foto's terwijl ik gekke bekken trek.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik glimlach en loop langzaam met Zayn verder.
    'Oké. En zeg het maar als je iets te binnen schiet.' zeg ik, waarna ik door de straten naar de stadfontein loop. Hier hadden ze geen lantaarns, maar de fontein was bezaait met kleine lichtjes, wat een mooie schemering gaf.
    'Ik hou van deze plek... Vooral in de avond.' zeg ik glimlachend, waarna ik grinnikend een paar stelletjes bekijk.
    'Dit is de meest romantische plek van heel Miami. Ik moest het je gewoon laten zien, want ik kan je niet naar huis laten gaan zonder dat je deze schoonheid hebt bekeken.' zeg ik glimlachend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk hem aan en knik. 'Dat moeten we inderdaad een keer doen. Dat gaat dan zorgen voor verbaasde blikken.' Ik kijk hem aan. 'Je steelt ondertussen wel al mijn woorden. Het is inderdaad vreemd en iets wat we niet gewend zijn, maar wel is het heel echt leuk. Zo zien we tenminste hoe we er altijd bij lopen' zeg ik lachend. Ik maak ondertussen ook een paar foto's en trek een paar gekke bekken zodra hij dat roept.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Denk dat me niet meer te binnen schiet' zeg ik en loop rustig met haar mee. Ik kijk even rond en knik. 'Snap heel erg goed waarom je van deze plek hou en dan met name in de avond.' Al snel richt ik mijn blik weer op haar. 'Je hebt echt wat met de romantische plekken en dingen hé?' vraag ik glimlachend. 'Maar ik geloof het allemaal zo als je vertelt en laat zien. Ik had ook niet weg gewild zonder deze plekken gezien te hebben'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Ik denk dat ze dan wel uit hun dak gaan'zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik begin te lachen en knik. Als ik nog een paar foto's heb gemaakt kijk ik Lou even aan. 'Zullen we gaan afreken en dan wat gaan eten?'vraag ik als ik mijn buik hoor rommelen. Ik sla mijn handen voor mijn buik en kijk hem aan. 'Ik heb geen zin om me om te kleden. 'Zou ik gewoon op de toonbank gaan liggen zodat ze me kan scannen?'vraag ik lachend en schud dan mijn hoofd. Ik zie het al voor me, die verbaasde blikken dan. Ik begin weer te lachen en kijk Louis daarna aan.
    [Eten]

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik lach zachtjes. 'Inderdaad. Alles wat met hartjes, rozen, liefde en die dingen te maken heeft vind ik leuk. En ik kan daarin heel ver doordraven. Ik heb een keer zelfs tegen een jongen gezegd dat hij mijn vriendje pas kon zijn als hij het me op een wit paard kwam vragen.' zeg ik grinnikend, waarna ik Zayn eventjes aankijk.
    'Als ik je dit niet had verteld, had je het ook nooit geweten!' zeg ik plagend. 'Dus dan was je misschien wel weg gegaan zonder dit gezien te hebben.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Denk het inderdaad ook wel. Maar ergens moet dan niet iedereen zijn kleding omwisselen, want dan is het niet leuk meer' zeg ik grijnzend. Ik maak snel nog een paar foto's en kijk dan weer naar Harry. 'Klinkt als een goed plan en pizza toch? Of heb je liever wat anders?' vraag ik lachend en begin nog harder te lachend als ik zijn buik hoor rommelen. 'Ik ook niet dus laten we maar gewoon zo' Net als het lachend weer een beetje verminderd is schiet ik weer in de lach. 'Je moet doen wat jezelf wilt. Je kan ook gewoon de kaartjes laten afknippen en die scannen' antwoord ik. 'Al klinkt dat van op de toonbank gaan liggfen toch leuker'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik moet Frans leren, maar ik wil/kan/doe het gewoon niet!xD En morgen op het proefwerk zit ik daar dus mooi.(A)

    Madame, je ne sais pas!:$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik schiet in de lach. 'Het klinkt wel allemaal heel erg lief en iedere zo iets. Je heb dat echt gezegd?!' vraag ik en begin nog harder te lachen. 'Dat hoor je ook niet elke dag en nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar zijn reactie' geef ik eerlijk toe en kijk haar weer aan.
    'Je heb gelijk en ben blij dat je me het heb laten zien. Het is echt geweldig' zeg ik glimlachend. 'Dat zou echt jammer zijn, maar misschien ook wel weer waar'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer