• Alweer deel 5 jongens!(H) En ik ben weer te lui om iets neer te zetten, maar dat wisten jullie al. Ga maar weer verder.(A):P


    Reading a good book is like taking a journey.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik even begrijpend en sta op om alles in de vaatwasser te zetten. Nadat ik klaar ben loop ik weer terug naar Zayn.
    'Ik pak even een dikker vest, anders krijg ik het vanavond koud in de stad.' zeg ik blozend, waarna ik snel naar boven ren en een turkoois vest pak, waarna ik weer naar beneden loop.
    'Krijg je het niet koud? Het koelt hier behoorlijk af in de avond...' zeg ik bezorgd.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik pak de map van de tafel en knik even als antwoord. 'Is goed' zeg ik en als ze naar boven rent, loop ik naar de gang en haal mijn tas tevoorschijn. snel stop ik de spullen er weer in en kijk naar Stephanie. 'Ik krijg het niet zo snel koud en anders zoek ik in de stad wel naar een vest of iets in die richting' antwoord ik glimlachend. 'Maak je dus maar geen zorgen om mij'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik eventjes. 'Oké. Had je al plannen om iets te kopen? Of wilde je iets specifieks hebben?' vraag ik, waarna ik mijn handtas van de bank haal en wat geld erin stop.
    'Het enige wat ik nog wil hebben is een nieuw jurkje, want er was iets met een telefoontje die Louis zou krijgen en ik weet niet wat het is, maar ik wil dan wel netjes gekleed zijn.' leg ik uit, waarna ik eventjes glimlach.
    'Tenzij je geen zin hebt om met mij een jurkenwinkeltje in te gaan.' zeg ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ben er weer :) iets gemist?]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    (Niet echt, maar als je wilt inspringen kun je met Niall naar de stad rennen en Zayn/Steph tegenkomen.:P En anders weet ik het niet...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Nee, eigenlijk nog niet en wil eigenlijk ook niet specifieks hebben' antwoord ik en hang mijn tas over mijn schouder waarna ik haar weer aankijk. 'Ahh, je bent er dus nog steeds niet achter wat Louis aan het regelen is' zeg ik lachend en bijt op mijn lip. Dat had ik beter niet kunnen zeggen. Dit betekent gelijk weer een ondervraging. 'Dat snap ik wel' zeg ik snel en haal mijn schouders op. 'Heb in mijn leven al zoveel jurkenwinkeltjes gezien dus die ene kan er ook nog bij'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Zayn nieuwsgierig aan. 'Wat weet jij?!' vraag ik, waarna ik naar Zayn toeloop en hem smekend aankijk.
    'Vertel het alsjeblieft! Dan weet ik wat ik moet kopen.' zeg ik.
    'En anders... Ga ik aan je been hangen en laat ik je niet los totdat je het zegt.' zeg ik dreigend, waarna ik mijn handen in mijn zij zet en hem grinnikend aankijk. Het zag er niet heel angstaanjagend uit, maar misschien werkte het toch.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Ik weet dat hij verliefd op je is en dat hij...nou eigenlijk weet ik alles, maar jij zult moeten wachten tot vanavond of morgen. Dan vertelt Louis je alles en zal hij ook de dingen vragen die hij wilt vragen' antwoord ik. 'Maar als ik jou was zou ik toch voor die jurk gaan en ook iets wat je normaal ook draagt' zeg ik grijnzend. 'Dus ga maar niet aan mijn been hangen. Ik heb zwijgplicht dus ga mijn mond verder ook houden'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik zucht eventjes maar glimlach kort. 'Beter als niks...' mompel ik.
    'En ik wil het vanavond weten, of ik ga dingen doen die gevaarlijk zijn voor mij en anderen. Vooral anderen.' zeg ik grinnikend, waarna ik Zayn zijn hand pak en hem vragend aankijk.
    'Ik mag je hand toch wel vasthouden, toch?' vraag ik voor de zekerheid.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Ja toch en als ik geen zwijgplicht had dan had je het geweten...of niet want dat is niet leuk' zeg ik glimlachend. 'Dan hoop ik voor je dat je hem nog tegenkomt en hij niet te druk is met Hazz. Wat ga je trouwens dan en dan zou ik hem straks ook maar even waarschuwen' zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Van mij wel aangezien ik er geen problemen mee heb'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ga eventjes eten. Ben zo terug]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik eventjes en glimlach. 'Oké, dan houd ik hem vast.' zeg ik grinnikend.
    'Ik waarschuw wel, en anders ga ik... Ik weet nog niet wat ik ga doen, maar in ieder geval iets.' zeg ik blozend, waarna ik de deur open, naar buiten loop met Zayn en hem weer sluit.
    'Wat eerst?' vraag ik glimlachend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Glimlachend kijk ik haar aan en knik volgens. 'Goed plan en je verzint wel wat. Trouwens zorg eerst maar dat Lou naar je luister. Kijk maar naar vanmiddag toen hoorde hij je ook niet. Als hij met Harry is, is echt zo'n moment dat je alles kan zeggen en doen, want hij hoort dan echt niets' zeg ik lachend en loop mee. 'Naar de stad toe aangezien ik geen idee heb welke winkels er zijn?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik bijt eventjes op mijn lip. 'Het is niet leuk als hij niet luistert...' zeg ik zacht, waarna ik eventjes mijn hoofd schud.
    'Ik moet niet zo denken, hij kan er ook niks aan doen.' zeg ik met een flauwe glimlach.
    Ik begin te lopen en luister ondertussen naar Zayn.
    'Er is genoeg in ieder geval, maar je moet eigenlijk weten wat je zoekt. Anders kan ik nog uren ronddwalen.' zeg ik grinnikend.
    'Dan koop ik wel eerst die jurk, en dan ga ik jou eens stylen!' zeg ik, waarna er een brede glimlach op mijn gezicht verschijnt.
    'Ja, dat vind ik leuk.' zeg ik grinnikend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik knik. 'Daar geef ik je gelijk in, maar er zijn altijd manieren om hem te laten luisteren. Het lukt jou vast wel door gewoon zijn naam te zeggen' zeg ik grijnzend. 'Hij kan er net zoveel aandoen als Harry en dat is inderdaad niet veel. Die twee zijn gewoon vreemd, maar wel geweldige vrienden.' Rustig loop ik met haar mee en knik opnieuw. 'Uren ronddwalen is ook leuk aaangezien ik niet weet wat ik nodig heb, maar het voordeel is dat jij het wel weet.' Ik schud mijn hoofd. 'Laten we die jurk dan eerst halen, maar je gaat me niet stylen.' Ik kijk naar mijn kleding. 'Look at me, everyone, i'm hot, hello'.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 19:06 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer