• Alweer deel 5 jongens!(H) En ik ben weer te lui om iets neer te zetten, maar dat wisten jullie al. Ga maar weer verder.(A):P


    Reading a good book is like taking a journey.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik zet alles netjes op tafel en kijk Zayn aan.
    'Volgens mij is het brood klaar hoor...' mompel ik, terwijl ik naar de rook kijk die van de broodrooster afkomt.
    'Als je me het brood heel even op een bord wilt leggen kunnen we eten.' zeg ik glimlachend, waarna ik eventjes zucht.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik draai me verbaasd om en kijk naar de broodrooster waar ondertussen rook van af komt. 'Oeps..' zeg ik en haal snel het brood eruit waarna ik het op een bord leg. 'Tuurlijk doe ik dat' zeg ik en zet na die woorden het bord op tafel neer. 'Maar voor we gaan eten vertel je me eerst wat je dwars zit'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Zayn eventjes geschrokken aan.
    'Dwars zit? Er is niks.' zeg ik, waarna ik mijn schouders ophaal en Zayn eventjes aankijk. Ik negeer het verder en ga gewoon aan tafel zitten. Eventjes speel ik met een vork en ik kijk Zayn weer aan.
    'Kom je nog zitten?' vraag ik zacht.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik kijk haar en en haal mijn schouders op. 'Oke als je het niet wilt zeggen, zeg je het niet. Maar weet dat je altijd bij me terecht kunt als je je bedenkt. Maar weet ook dat als ik merk dat het niet gaat je me het gewoon gaat vertellen. Wil namelijk niet dat je met iets zit als we je kunnen helpen' zeg ik en knik dan. 'Tuurlijk' antwoord ik en ga dan ook aan tafel zitten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grinnik zachtjes. 'Ja pap, ik snap het.' zeg ik, een beetje gefrustreerd. Ik kon er gewoon niet tegen als mensen zich met me bleven bemoeien. Ik leg wat salade op mijn bord en leg er wat brood naast.
    'Succes.' zeg ik plagend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Sorry, het is gewoon dat ik weet hoe het is om...' Ik schud snel mijn hoofd. 'Ander onderwerp' zeg ik en pak dan ook wat salade. 'Jij natuurlijk ook, maar heb er vertrouwen in dat het smaakt en niet aan de hand' zeg ik en neem een hap. 'Zie je, niets aan de hand en het smaakt geweldig'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Om wat?' vraag ik, waarna ik langzaam begin te eten.
    'Bedankt.' zeg ik glimlachend.

    (Moet gaan, naar huis fietsen.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Is goed en zie je straks waarschijnlijk weer xD]

    Zayn Jawaad Malik

    Ik richt mijn blik op mijn bord en eet verder. Als ik haar vraag hoor haal ik mijn schouders op. 'Om niets' antwoord ik en glimlach dan even. 'Graag gedaan'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Wie A zegt, moet ook B zeggen.' zeg ik serieus, maar verder ga ik er maar niet op in.
    'Vertel eens, wat zijn je interesses of hobby's?' vraag ik, om het onderwerp snel te veranderen. Ik eet mijn salade op, maar de tomaten vis ik er grinnikend uit.
    'Dat lust ik niet.' zeg ik als ik Zayn zijn blik zie.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik kijk haar aan en schud mijn hoofd. 'Dat hoef niet altijd en trouwens dat kan ik ook tegen jou zeggen' zeg ik net zo serieus. 'Maar mijn hooby is tekenen. Iets waar ik stiekem ook een geheime gave voor heb' zeg ik lachend. 'Oh en voor het geval dat je nog niet doorhad ook nog zingen'
    Ik kijk haar glimlachend aan als ze mijn vragende blik al beantwoord. 'Daar kan ik op reageren, maar doe het toch maar niet'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Je tekent? Leuk. Wat teken je zoal?' vraag ik, waarna ik verveeld in de tomaten begin te prikken. Waarom? Ik had geen idee.
    'Reageer maar.' zeg ik plagend, waarna ik stukjes van het brood afbreek en ze opeet.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Ja, dat doe ik inderdaad en het is ook heel erg leuk. Geef me een moment' zeg ik en sta op om vervolgens naar de gang loop. Uit mijn tas haal ik een map met tekeningen. Die had ik altijd bij me aangezien je nooit weet of je hem nodig hebt of je wat te doen hebt. Ik loop naar de keukens en ga zitten waarna ik de map naast haar neerleg. 'Denk dat dit wel de laatste dingen zijn.' Na die woorden eet ik rustig verder en schud mijn hoofd. 'Nee, ik reageer niet'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik even en sta op om snel mijn handen te wassen voordat ik weer ga zitten en de map op mijn schoot leg. Voor de zekerheid schuif ik mijn bord nog even aan de kant. Ik open de map en bekijk voorzichtig een paar tekeningen.
    'Wauw... Dit is echt goed Zayn. Kun je ook schilderen?' vraag ik, waarna ik glimlachend verder blader door de tekeningen.
    'En waarom reageer je niet?'


    Reading a good book is like taking a journey.

    [mijn topics]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Zayn Jawaad Malik

    Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. 'Heel erg bedankt. Ik kan wel schilderen, maar het is lang niet zo goed als mijn tekenkunsten volgens mij' antwoord ik en eet het laatste stukje brood op. Als dat op is, sta ik ook op om mijn handen te wassen. 'Geen idee. Misschien omdat er toch niet heel veel op te zeggen is.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer