• Alweer deel 5 jongens!(H) En ik ben weer te lui om iets neer te zetten, maar dat wisten jullie al. Ga maar weer verder.(A):P


    Reading a good book is like taking a journey.

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Ja ja... Ik durf te wedden dat Louis helemaal niet reageert als ik zijn naam zeg.' zeg ik grinnikend. 'En anders lopen we daarna gewoon wat rond, er zijn altijd leuke winkels.' zeg ik goedkeurend, waarna ik eventjes glimlach. Ik schiet in de lach na Zayn's laatste zin.
    'You're very hot sweetheart... Maar een leuke outfit erbij kan geen kwaad, toch?' vraag ik grinnikend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Stephanie hij is gek op je. Hij luistert dus echt wel als je zijn naam roept en anders moet je gewoon wat verzinnen. Alleen zal je nog even een preek van Harry krijg' zeg ik lachend en knik. 'Klinkt als een goed plan en dan komen we vanzelf wel wat tegen.' Ik kijk haar aan. 'Ben blij dat je het ziet en zegt...okee maar alleen omdat jij het bent. Normaal sta ik het echt niet toe. kijk maar naar wat ik net zei en dit is mijn style' zeg ik lachend. 'Iedereen kent me zo'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Dan heeft Harry pech. Hij mag al blij zijn dat ik zo lief ben om Louis te delen.' zeg ik grinnikend. Ik geef Zayn een knuffel.
    'Aw... Dat klonk zo lief! En ik zal je stijl niet aanpassen.' beloof ik, waarna ik eventjes glimlach.
    'Maar je kent me pas twee dagen en je vertrouwt mij nu al zoveel dat ik je kleding mag uitzoeken?' vraag ik verbaasd, waarna ik hem een klein winkeltje intrek. Ik begroet het meisje dat er werkt vrolijk en kijk weer naar Zayn.
    'Hier koop ik dus altijd mijn kleding. Het is hier klein, maar ze hebben leuke kleren.' leg ik uit, waarna ik wat in de rekken begin te zoeken.
    'Wil je me helpen?' vraag ik blozend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [yeah heb gewonnen, je kan je beelscherm heel houden:P.
    Reactie komt]

    (Goedzo!(H) Braaf...(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Ik denk dat je wel moet. Hazza en Lou zonder elkaar dat kan nooit goed gaan, maar wel lief dat je hem met Hazza deelt' zeg ik glimlachend en sla kort mijn armen om haar heen. 'Ik ben lief dus mijn woorden ook. Gelukkig maar en heb benieuwd naar wat je van plan bent. Trouwens wat veranderingen mogen deze keer wel' zeg ik en kijk haar aan. 'Ja, eigenlijk wel en dat is iets wat ik niet vaak toe sta. Zelfs de jongens mogen dat niet.' Ik loop met haar mee en begroet het meisje dat er werkt ook vrolijk. 'De kleine winkeltjes zijn het gezelligst en hebben vaak de leukste dingen' zeg ik en na haar vraag begin ik ook in de rekken te zoeken. 'Tuurlijk en ook zoals dit of totaal iets anders?' vraag ik en wijs even naar mijn eigen kleding.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Yeahh goedzo (yeah)]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Ja ik weet het zeker'zeg ik lachend en kijk naar het gene wat hij in me handen heeft geduwd. Ik knik en kijk hem aan. 'Oké dan'zeg ik en lach even. 'Je hebt wel het geweldigste uitgezocht hé'zeg ik lachend en loop ondertussen naar de pashokjes.

    Louis William Tomlinson

    'Mooi, want dan weet ik het ook zeker en je komt er toch niet onderuit' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Ja toch en je moet trouwens goed op de foto's staan. ja ik heb weer nieuwe foto's hebben en dit is de perfecte gelegenheid' zeg ik lachend voor hij wat kan zeggen en loop met hem mee.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Zelf ben ik ook benieuwd naar wat ik ga kiezen, maar ik blijf deze keer normaal.' zeg ik grijnzend, waarna ik twijfelend een jurkje bekijk en hem toch maar terug hang.
    Ik lach als ik naar Zayn kijk. 'Ik zoek een jurk! Dus iets anders, ja.' zeg ik grinnikend. 'Voor als je het niet zag, hier verkopen ze alleen maar dameskleding.' zeg ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 19:49 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik begin te lachen en schud mijn hoofd. 'Ohnee, Lou je gaat hier geen foto van maken toch?'vraag ik en kijk hem aan. 'Ik wil trouwens ook wat foto's, dus ergens deze vakantie hou ik nog een halve photoshoot met je'zeg ik lachend en kijk hem aan. We komen bij de pashokjes en ik kijk Louis even aan.

    Zayn Jawaad Malik

    'Je moet doen wat jezelf leuk vind eigenlijk niet over na denken wat andere ervan zeggen.' zeg ik grijnzend en kijk eventjes om zodat ik haar aan kan kijken. 'Ik weet dat je een jurk zoek, maar die mag je zelf zoeken. ik ga iets anders voor je zoeken' zeg ik en knik. 'Dat had ik al door, maar deze kleding hebben ze ook als dameskleding' zeg ik en begin met zoeken. Niet veel later kom ik terug met een een paar shirtjes, een spijkerbroek en een baseball vest. 'Zie je dat Zayn altijd gelijk heeft' zeg ik en zoek dan weer door.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk hem aan en knik. 'Ja, dat ga ik wel. Dit wil ik dus echt niet weten en dit is gewoon geweldig' antwoord ik serieus. Een grijns verschijnt op mijn gezicht en knik opnieuw. 'Klinkt gezellig dus ja dat gaan we dan doen. Dit is een plek waar we niet snel weer foto's kunnen maken' zeg ik lachend en kijk hem even aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [gtst, reageer af en toe via me mobiel]

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Ja, maar...' begin ik, maar Zayn loopt alweer weg.
    Ik zucht zachtjes en zoek even door, maar uiteindelijk vind ik wel iets. Als ik het jurkje net uit het rek pak en het wil gaan passen komt Zayn terug. Ik frons eventjes.
    'Ik draag zo'n vesten nooit.' mompel ik, waarna ik even op mijn lip bijt maar daarna mijn schouders ophaal.
    'Ach ja... Passen kan geen kwaad.' zeg ik. 'Dan pas ik de spullen wel die jij hebt uitgezocht en dat jurkje.' zeg ik glimlachend.


    Reading a good book is like taking a journey.