• Alweer deel 5 jongens!(H) En ik ben weer te lui om iets neer te zetten, maar dat wisten jullie al. Ga maar weer verder.(A):P


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Lalala... Ohja, we hebben weer nieuwe mensen nodig.

    We need:

    -Sienna.
    -Elena.

    That's it.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Dat is weer iets anders, maar welk leuk. Dat zelfmoord deel mag inderdaad wel verschijnen als het in het echt zou gebeuren. Maar in het verhaal heeft het wel wat' zeg ik zonder mijn blik van de zee af te wenden. Dit was gewoon iets wat zorgde voor rust. Het was allemaal heel erg leuk, maar soms heb je die moment dat je gewoon even niet beroemd wilt zijn. Dit was een moment dat je er niet aan deed denken. 'Mhm, Harry en Louis hebben het te druk met elkaar en ik doe niets. De fans..tsja denk niet dat die komen dus voorlopig is het nog wel rustig' zeg ik glimlachend.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk hem aan. 'Omdat jou naam Harry Edward Styles is en ik je langer ken dan vandaag. Dat is de reden dat ik je op dit moment niet vertrouw' zeg ik lachend en haal mijn schouders op. 'Ik weet niet wat je van plan bent, maar je hebt wel wat in gedachten'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Ik heb misschien nog wel iemand die een rol wilt spelen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik zal denken of ik mensen weet, die een rol willen]

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 18:51 ]

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik zachtjes. 'You're right.' zeg ik, waarna ik even glimlach en weer zwijg. Ik was nog steeds benieuwd naar die mysterieuze persoon die Louis nou ging bellen, maar ik dwong mezelf om heel even aan iets anders te denken. Zachtjes neurie ik een liedje en ik ontspan me even.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik grijns even en kom dichterbij. Ik sla mijn armen om hem heen en kijk hem grijnzend aan. Ik druk mijn lippen op zijn wang, 'Misschien heb je wel is gelijk'lach ik en duw hem kopje onder. Daarna trek ik hem lachend weer boven en laat hem los

    Zayn Jawaad Malik

    Ik haal een hand door mijn haar om het zand eruit te krijgen. 'Tuurlijk heb ik gelijk' zeg ik glimlachend en kijk eventjes rond. Met een grijns laat ik me achterover in het zand vallen en luister naar het liedje. Dit was gewoon weg geweldig allemaal en de vakantie was net begonnen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk hem aan en weet niet of ik nu angstig moet zijn of moet lachen. Zonder het eigenlijk door te hebben verschijnt er een glimlach op mijn gezicht, maar die verdwijnt al snel als hij zegt dat ik gelijk heb en me dan onderwater duwt. Als ik boven kom, kijk ik hem aan en haal een hand door mijn haar. 'Hoe lief ik je ook vind, je komt hier niet mee weg. Je krijgt drie seconde om het op een rennen te zetten'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Stilletjes sta ik op en ik maak een kommetje van mijn handen waar ik water in laat lopen. Ik sluip naar Zayn toe en laat het heel langzaam en voorzichtig in zijn haar druppelen, waarna ik ook een paar druppels in zijn gezicht laat vallen. Lachend kijk ik hem aan.
    'Oeps, dat ging per ongeluk.' zeg ik heel onschuldig, waarna ik zijn haar en gezicht bekijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik kijk hem onschuldig aan, 'Maar ik was toch hartstikke lief voor je?'vraag ik lachend en kijk hem aan. 'Kan ik het niet goed maken?' vraag ik terwijl ik hem zielig aantrek en een pruillipje trek.

    Zayn Jawaad Malik

    Verschrikt open ik mijn ogen zodra ik water op mijn gezicht. Ik kijk recht in het gezicht van Stephanie. 'Mijn kapsel' piep ik. 'Dat was verboden terrein. Dat betekent dus wraak en niets anders' zeg ik en kom overeind om vervolgens op te staan. 'Ik geef je vijf seconde of je moet een manier weten om het goed te maken'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk bedenkelijk aan. 'Dan moet met iets heel goeds komen en anders krijg je drie seconde' zeg ik lachend en knik. 'Je bent ook hartstikke lief voor me Hazz'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik lach nog harder als Zayn begint te piepen. Die vijf seconden vliegen zo om als ik zo blijf lachen, dus ik kijk Zayn aan en probeer weer serieus te doen, maar als ik Zayn zijn gezicht al zie lach ik alweer opnieuw en ik krijg er langzamerhand buikpijn van.
    'Wacht...' zeg ik lachend, waarna ik de lachtranen wegveeg.
    'Nee, ik weet niks.' mompel ik, waarna ik mijn tong uitsteek en wegren.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'Verzin maar iets, ik doe het wel'zeg ik grijnzend en kijk hem aan. Oké, misschien was het niet slim dat tegen Louis te zeggen. Ik kijk Louis afwachtend aan, waar zou die mee komen?

    Zayn Jawaad Malik

    Ik ga met een verdrietig gezicht weer in het zand zitten. 'Je lach me nog uit' zeg ik en verstop mijn gezicht in mijn handen. Even kijk ik op als ze weer begint te praten. Als ze haar tranen weggeveegt en niet veel later wegrent verstop ik mijn gezicht weer in mijn handen. Ik had gewoon even geen zin om achter haar aan te rennen en die wraakactie krijg ik nog wel een keer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer