• Alweer deel 5 jongens!(H) En ik ben weer te lui om iets neer te zetten, maar dat wisten jullie al. Ga maar weer verder.(A):P


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Oké, sleep well.(K) Ha! Ik heb morgen de eerste twee uur vrij! En dan tot kwart na 4. -_-)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (En toen waren er nog twee... En nu hangen we vast.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [jaloers, ik begin met 2 uur gym. Owja, kom denk ik morgen laat aangezien ik na school een tenniswedstrijd heb dus kan daarna pas reageren xD]

    [Ja inderdaad xD]

    (Ik heb eigenlijk ook de eerste twee uur gym, maar ik mag niet meedoen.(A) Arme ik, maar niet heus...:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (En succes met tennissen! En waag het te verliezen of ik sla een tennisbal met mijn backhand door het beeldscherm.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ You lucky one xD, Dankje en ik ga me best doen om te winnen :P]

    (Mooi zo.(A) En anders... Is mijn laptop dood. Dus win of ik heb een probleem.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Haha, tja hopen voor je dat ik win dan xD]

    Louis William Tomlinson

    'Dat komt dan goed uit aangezien het anders nog wel eens voor problemen kan zorgen' zeg ik lachend en loop rustig met met hem mee in de richting van de stad. 'Tuurlijk ben ik dat. Dat hoef je toch niet meer te vragen' antwoord ik lachend en kijk hem aan. Ja winkelen was leuk en vooral samen met Harry heb je het heel erg gezellig. Iets zegt me dan ook dat we met veel nieuwe pullen naar het hotel terugkeren. 'Dit is echt geweldig en het is pas het begin van alles' zeg ik glimlachend en kijk even verbaasd als we er alweer zijn. Ik kijk even rond en kijk uiteindelijk weer naar Harry. 'Denk jij wat ik denk?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Succes en hoop voor jullie allebei dat je wint]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik knik even enthousiast 'deze vakantie wordt gewoon echt geweldig' zeg ik vrolijk en kijk even om me heen. We waren er inmiddela al en ik zag nu al veel leuke winkels. Ik kijk Louis aan en grinnik. 'wij denken bijna altijf hetzelfde Lou dus ik denk het wel ja' zeg ik lachend en kijk hem aan.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk hem aan en grijns. 'Dit is gewoon een keer wat anders, maar wel heel erg gezellig. Tenminste tot nu toe en waarschijnlijk ook wel tot het einde' zeg ik net zo vrolijk. Ik kijk even naar de verschillende winkels en dan weer naar harry. 'Mooi zo, want dan ben je het ermee eens dat we kunnen gaan' zeg ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'ik weet zeker dat het geweldig wordt tot het einde' zeg ik enthousiast en kijk hem daarna aan. Ik kijk Louis aan, 'ja kunnen gaan... Winkelen!'roep ik daarna lachend en trek hem mee een wink in. Ik grijns en pak wat kleren uit het rek. Daarna pak ik wat geks en kijk Louis lachend aan, 'ja die past wel bij je' zeg ik en duw het lachend in zijn handen.

    Louis William Tomlinson

    'Dat word het zeker weten. Kijk om je heen en kijk naar iedereen wie er is' zeg ik lachend. 'Het kan niet dat het niet geweldig en dat is het ookal.' Ik schiet in de lach door zijn reactie en loop mee de winkel in. even kijk Ik rond en pak wat kleding waarna ik kijk wat Harry in mijn handen duwt. 'Echt geweldig Hazz en zou je denken?' vraag ik. Snel pak ik iets uit de rekken en geef het aan hem. 'Ik moet dus jij ook'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer