• Alweer deel 5 jongens!(H) En ik ben weer te lui om iets neer te zetten, maar dat wisten jullie al. Ga maar weer verder.(A):P


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik open mijn mond om wat te zeggen, maar sluit hem al snel weer. 'Moet ik hier eigenlijk nog op reageren?' vraag ik lachend en voel al zijn lippen op de mijne. Ik grijns eventjes en knik even. 'Tuurlijk anders is het niet hetzelfde meer en trouwens dat hoort er gewoon bij. Dat maakt het ook gezellig' zeg ik en kijk hem aan. 'Je weet dat ik daar niet tegenkan en dat kietelt.' Snel druk ik een kus op zijn wang. 'Je bent gek Styles'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Brood?' vraag ik lachend. 'Ach waarom eigenlijk ook niet. Het is ies te eten' zeg ik en ga dan ook weer staan. 'Klinkt heel erg bekend gezien ik dat ook altijd doe. Daarom hoopte ik dat jij wel zou kunnen koken. Maar ben blij dat je het gaat proberen' zeg ik lachend. 'Oh dus ik mag wel een voedselvergiftiging oplopen en de rest niet. Nu word die helemaal mooi'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    ik kijk hem aan en grinnik. 'ja dat maakt de Larry stylinson en het is gewoon gezellig natuurlijk' zeg ik en grijns daarna knik ik met een bredeimlach. 'ik ben gek, gek op jou' zeg ik en lach even. 'maar jij had nog wat ideeën die je bij mij wou doen toch?' vraag ik hem lachend en kijk hem aan. Ik ga door met de figuurtjes maken ookal zei die dat die daar niet tegenkon, dat was juist het leuke.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Zayn eventjes onschuldig aan. 'Ik zei niet dat jij het moest zijn, maar ik heb maar liever een probleem als vijf.' zeg ik serieus, waarna ik mijn hoofd schud.
    'Nee, ik zal wel iets makkelijks proberen... Moet wel lukken. De jongens kunnen wel mee-eten hoor.' zeg ik, waarna ik Zayn vragend aankijk.
    'Wil je ze dan even een sms sturen? Dan weet ik tenminste hoeveel ik moet maken.' zeg ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk hem aan en knik. 'Dat maakt inderdaad de Larry Stylinson, maar dat maken andere dingen ook. Ben het ook helemaal met je eens' zeg ik met een grijns. 'Ik ben ook gek op jou, maar daar was je al achter' zeg ik en schud mijn hoofd. 'Ja, had wel wat ideeën. Maar dat komt allemaal later weer' zeg ik en kijk hem met een pruillip aan. 'Is dat echt nodig?' vraag ik doelende op die figuurtjes die hij maakt. Opzich weet ik dat hij het expres doet en dat het feit dat ik er niet tegen kan het nog leuker maakt, maar alsnog.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad malik

    'Okee dat klinkt inderdaad een stuk beter en je heb inderdaad gelijk. Maar jij gaat dan wel voor mij zorgen gezien ik de andere niet tot last wil zijn' zeg ik lachend. 'Dan gaan je iets makkelijks proberen en het is beter dan brood waarschijnlijk.' Ik kijk haar aan en haal mijn schouders op. 'Zeg maar wat je liever hebt en ik weet eigenlijk ook niet of de rest plannen heeft'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Dan laat maar. Met z'n tweeën is ook gezellig.' zeg ik, waarna ik Zayn zijn hand weer vastpak.
    'Ah... Als jij ziek bent zorg ik wel voor je hoor. Dat vond ik vroeger ook leuk om voor kleine kindjes te zorgen. Maar jij bent dan iets groter.' zeg ik plagend, waarna ik Zayn vragend aankijk.
    'Wil je nog iets doen voordat we gaan? Of eten we vroeg en gaan we daarna nog even de stad in?' vraag ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'Ja heel veel dingen maken Larry Stylinson' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. 'Toch is het leuk om te horen'zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. 'Ow, kan niet wachten hoor'lach ik en wiebel daarna met mijn wenkbrauwen. Ik kijk hem aan en stop dan met de figuurtjes. 'Vooruit dan'zeg ik en kijk Louis aan. Ik woel even door zijn haar en laat hem daarna los. Ik duik onderwater tot ik onder zijn benen ben en ga dan omhoog zodat die op mijn nek komt.

    Zayn Jawaad Malik

    'Dan stuur ik geen sms en eten we gezellig met z'n twee' zeg ik lachend en knik. 'Toch hoop ik dat ik niet ziek word gezien het vakantie is en graag wat plezier wil maken. Trouwens ik ben maar iets groter dan de andere kindjes' zeg ik lachend. 'Uh laten we maar vroeg eten en dan de stad nog even in gaan. Dan zien we daar ook nog wat van' antwoord ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Het is gewoon alles bij elkaar en alles wat de andere ook niet hebben. Dat maakt het weer zo speciaal' zeg ik lachend en schud mijn hoofd. 'Wacht maar, dan krijg je het nog veel vakewr te horen. Lieve, lieve Hazz ik ben echt gek op je' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. 'Je zult toch nog heel eventjes geduld moeten hebben en gewoon afwachten' zeg ik. Voor ik kan vragen wat het plan verder was, duikt hij onderwater en als hij onder mijn benen ben komt hij weer omhoog als gevolg dat ik op zijn nek komt. Ik schiet in de lach en schud mijn hoofd. 'Hier heb ik echt geen woorden meer voor en heb ik dat wel zou ik in herhaling vallen'

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 20:47 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Oké. En je wordt ook niet ziek, want ik maak geen vlees of vis. Dan kan ik in ieder geval weinig verkeerds doen.' zeg ik, terwijl ik met Zayn naar mijn huis loop.
    'Je eet hopelijk toch wel sla?' vraag ik, waarna ik lichtjes bloos. Makkelijker kon ik het niet verzinnen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Eerst zien en dan pas geloven. ben ook een keer ziek geworden nadat ik brood had gegeten. Maar zonder vlees of vis is de kans al een stuk kleiner' zeg ik terwijl ik met haar mee loop en even rondkijk.
    'Ja, ik eet wel sla' antwoord ik lachend. 'Trouwens het klinkt eigenlijk wel goed ook'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik grinnik en kijk even omhoog. Ik loop veder het water in en laat me dan achterover vallen samen met Louis. Als die weer boven is kijk ik hem aan, 'Wat gaan we veder doen?'vraag ik lachend en zwem ondertussen naar het zand waar ik zo ga zitten dat het water nog een beetje bij me komt. Vanaf hier kijk ik naar Louis en bedenk ondertussen zelf iets, we zouden ook nog gaan winkelen.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk hem aan en zijn krullen zijn ondertussen al weer verdwenen. Iets wat we jammer was gezien dat gewoon typisch Harry is. Doordat ik in gedachten was had ik niet door dat hij zich achterover in het water liet vallen. Hoestend kom ik boven en kijk hem aan. 'Ben er alweer met mijn gedachten bij' zeg ik lachend en haal mijn schouders op. 'Eerst pizza of winkelen?' vraag ik en zwem nog een rondje. Al snel daarna zwem ik ook naar het zan en ga naast Harry zitten. 'Zeg het maar'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Ik let heus wel op dat je verse groenten binnenkrijgt, hoor.' zeg ik grinnikend, waarna ik mijn huis nader en de deur openmaak. 'Hier woon ik dus, Louis was hier gisteren. De kat is kwijt.' zeg ik, terwijl ik een blik werp op de bank en doorloop naar de keuken.
    'Wil je iets te drinken?!' roep ik, waarna ik een krop sla uit de koelkast haal, tomaat, komkommer en wat slasaus. Dat gewoon snijden, slasaus erover heen en wat brood roosteren. Klaar.


    Reading a good book is like taking a journey.