• Alweer deel 5 jongens!(H) En ik ben weer te lui om iets neer te zetten, maar dat wisten jullie al. Ga maar weer verder.(A):P


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk hem bedenkelijk aan gezien ik dit niet had verwacht. Na even nadenken, haal ik mijn schouders op. 'Geen idee eigenlijk. Kan je echt niets verzinnen?' vraag ik met een pruillip.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Als ik merk dat Zayn niet achter me aanrent draai ik me verbaasd om. Was hij nou aan het huilen?! Nee, toch... Ik loop weer terug naar Zayn en bekijk hem even, maar ik kon er niks uit opmaken. Ik zag namelijk zijn gezicht niet.
    'Zayn?' fluister ik zachtjes, waarna ik recht voor zijn neus neerkniel en hem nog eens bekijk.
    'Als je het echt zo erg vind dat ik water in je haar heb gegooid spijt me dat heel erg.' zeg ik, waarna ik zachtjes op mijn lip bijt.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik bijt even op me lip en haal mijn schouders op. 'Ik weet niet wat jij op dit moment goed genoeg vindt om het goed te maken'zeg ik en zet voorzichtig een paar stappen dichter naar hem toe. 'Je weet toch wel iets?'

    Zayn Jawaad Malik

    Ik kijk tussen mijn vingers door en zie dat ze voor mijn neus neerknielt. Met een grijns kijk ik haar aan en schud mijn hoofd. 'Nee hoor, dit noemen mensen een goede begin van een wraakachtie en daarbij had ik geen zin om je achterna te rennen' zeg ik en duw haar achterover in het zand. 'Dus vertel maar eens de toverwoorden, want eerder kom je hier niet weg'

    Louis William Tomlinson

    'Mhm, ik heb eigenlijk ook geen idee. Daarom was ik benieuwd wat je in gedachten had' zeg ik lachend en denk even na. 'Waarom zo voorzichtig Hazz' zeg ik als hij voorzichtig een paar stappen naar me toe zet. Ik zet nog een stap naar hem toe en sla mijn armen rond zijn nek. 'Ik bijt niet alleen maar dit' zeg ik en druk nog een kus op zijn wang. 'Geen zin om wat te bedenken'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    ik grijns even en sla mijn armen om hem heen. 'Ik was gewoon bang dat je wat zou doen'zeg ik lachend en geef hem daarna een kus op zijn wang terug. Ik grijns even naar hem, 'Dus het is goed?'vraag ik lachend en kijk hem een beetje hoopvol aan.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik spartel wat en probeer me los te trekken, maar zoals verwacht is Zayn een heel stuk sterker dan mij.
    'Zayn! Los!' roep ik, waarna ik eventjes grinnik.
    'Als jij mij nou eens de toverwoorden vertelt zal ik ze herhalen.' zeg ik, waarna ik met mijn ogen knipper. 'Wat noem jij wraak? Mij hier laten liggen? Dan kan ik net zo goed gaan slapen totdat jij moe wordt en me uiteindelijk los laat.' zeg ik, waarna ik mijn ogen plagerig sluit.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk hem met een grijns aan en schud mijn hoofd. 'Ik ga helemaal niets meer doen' zeg ik lachend en knik als antwoord op zijn vraag. 'Tuurlijk is alles goed. Heb wel beter dingen te doen dan wraakacties verzinnen of in discussie gaan' zeg ik glimlachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Goed zo'zeg ik en druk een kus net naast zijn mond. Ik lach even en kijk hem aan. Als ik uitgelachen ben grinnik ik nog een keer en kijk hem dan aan met een glimlach. Het was gewoon echt leuk zulke dingen bij Lou te doen.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik grijns als ze spartelt en zich probeert los te trekken. Iets wat zoals gedacht niet gaat. 'Nee ik laat je niet los en ben trouwens ook geen hond' zeg ik grijnzend en schud mijn hoofd. 'je verzint ze zelf maar, want ik ga niets zeggen' zeg ik lachend. 'Als ik mijn acties ga vertellen weet jij het ook en dat is niet te bedoeling. En nee ik laat je hier niet alleen liggen.'
    Ik denk na. 'Of je trakeert vanavond op wat te eten en dan vergeet ik de wraakacties'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik open mijn ogen en kijk Zayn plagend aan. 'Goed, ik trakteer. En dat betekent: Ik kook.' zeg ik, waarna ik eventjes grijns.
    'Wil je me nu alsjeblieft los laten lieve, lieve Zayn?' vraag ik liefjes, waarna ik hem een treurige blik geef. 'Wacht, alleen voor jou, toch?' vraag ik nog even voor de zekerheid.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Is dat alles wat je heb te zeggen?' vraag ik met een pruillip. Al snel veranderd die in een grijns zodra hij een kus net naast mijn mond druk. Ik kijk hem aan en lach even. 'Je vind het leuk om mensen..of tenminste mij te pesten hé?' vraag ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    Ik kijk haar met een grijns aan. 'Mooi dat is dan geregeld en hoop dat je kookkunsten dan ook goed zijn. Al twijfel ik daat niet aan.' Ik knik en laat haar dan los. 'Tuurlijk en zie je dat je de toverwoorden ook weet zonder mijn hulp' zeg ik lachend en knik. 'Ja, alleen voor mij. Tenzij je de rest natuurlijk ook wilt uitnodigen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Eigenlijk wel ja, maar ik vindt het ook leuk het dan helemaal goed te maken'zeg ik grijnzend en plaats mijn lippen rustig op de zijne. Ik grijns even en haal ze er daarna af. 'Maar jij vindt het ook wel leuk als ik je een beetje pest'zeg ik lachend en laat mijn vinger daarna onzichtbare figuren op zijn rug maken. Ik kijk Louis aan en grijns even. Ik geef hem een flirterige knipoog en lach daarna even.

    [gtst, misschien reactie via mobiel]

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Eh...' aarzel ik even. 'Als je brood eet?'
    Ik schiet in de lach en spring overeind. 'Ik kan dus totaal niet koken. Meestal gooi ik een kant en klare maaltijd in de magnetron, maar goed... Ik probeer wel wat.' leg ik uit, waarna ik Zayn eventjes pesterig aankijk.
    'Oh nee! Ik durf de rest niet uit te nodigen. Ik heb geen zin in vijf voedselvergiftigingen, nu heb ik er maar één op mijn geweten.'


    Reading a good book is like taking a journey.