• Alweer deel 5 jongens!(H) En ik ben weer te lui om iets neer te zetten, maar dat wisten jullie al. Ga maar weer verder.(A):P


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik grijns en kijk even rond zodra Harry naar de kassa loopt. Ik zou hier genoeg over kunnen zeggen, maar zou echt in herhaling vallen. Ik haal mijn telefoon even tevoorschijn en bekijk de foto's van net. Een glimlach speelt rond mijn lippen. Als Harry weer terug is, stop ik mijn telefoon weg en glimlach. 'Ruik goed Hazz' zeg ik en pak dan ook een punt om vervolgens een hap te nemen. 'En het smaakt net zo goed en misschien nog wel beter ook'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Je hebt helemaal gelijk'zeg ik grijnzend en neem nog een hap. 'Ik hou van pizza'zeg ik lachend als ik mijn mond leeg heb. Ik neem nog een hap en geniet van het heerlijke stuk pizza. 'Ow trouwens, ik ben helemaal drinken vergeten'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Wat wil je drinken boobear?'vraag ik lachend en sta ondertussen op. Ik pak alvast wat geld en kijk Louis aan. Lekker slim dat ik dat drinken vergeten was...

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik langzaam. 'Ik ehm... Ik weet niks.' zeg ik grinnikend, waarna ik weer even nadenk. 'We gaan al sowieso niet zwemmen.' zeg ik, waarna ik een wenkbrauw optrek.
    'Weet jij echt niks? Het maakt mij niet veel uit, al moet ik iets doen waar ik heel erg bang voor ben, het interesseert me nu echt niks.' zeg ik schouderophalend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Ik ga ervandoor gezien ik me totaal niet lekker voel en mijn hoofdpijn ook steeds erger word. Tot morgen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Oké, beterschap en slaap lekker!(H))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Beterschap en slaaplekker x

    Louis William Tomlinson

    'Dat komt goed uit dan' zeg ik grijnzend en knik. 'Daar ben ik het helemaal mee eens.' Ik neem nog een hap en kijk haar Harry. 'Dan kan iedereen el een keer overkomen en je zat met je gedachten volgens mij ook meer bij het eten' zeg ik lachend. 'Cola ofzo, maar is het niet handig om eerst je pizza te eten voor die weer koud is?' vraag ik en kijk hem even aan.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik kijk haar even bedenkelijk aan. 'Dat is jammer dat je niets weet' zeg ik terwijl ik nog steeds nadenk. 'Sorry en die optie valt inderdaad af. Het was een en nooit meer.' zeg ik. 'Mhm, misschien weet ik wel iets en dat klinkt eigenlijk niet echt als een heel goed plan. Dan krijg je daar straks weer spijt van.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'nee, het duurt niet zolang' zeg ik enoop auw naar de kassa waar iemand voor mij staat. Als die klaar is bestel ik twee cola en betaal het gelijk. Ik loop met de volle glazen terug en zet ze op de tafel. Ik ga zitten rn eet veder van mijn pizza. 'hij is nog warm' zeg ik met een imlach en neem daarna een slokje van mijn cola.

    Louis William Tomlinson

    Ik open mijn mond om wat te zeggen, maar sluit hem als ik me bedenk dat het geen nut heeft en Harry alweer in de richting van de kassa loopt. 'Dankjewel' zeg ik glimlachend en neem nog een hap van de pizza. 'Jij heb echt altijd geluk met dit soort dingen' zeg ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik moet weer naar school. Ben er rond drie uur weer]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    ik grinnik en eet veder. 'handig toch' zeg ik lachend en kijk hem even aan. 'Maar we gaan vanavond ook uit toch?' vraag ik met een brede glimlach. Ondertussen heb ik me pizza al weervbijna op en begin mijn laatste stuk te eten ondertussen drink ik wat en kijk Louis even aan.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk hem grijnzend aan en knik. 'Tuurlijk is dat handig' zeg ik lachend. 'Ja, dat was wel de bedoeling. Maar er was alleen nog niet bekend waar naartoe' antwoord ik en neem een slok van mijn drinken waarna ik weer verder eet. 'Val ik in herhaling als ik zeg dat we dit vaker moeten doen?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (reageer zo)

    Harry Edward Styles
    'Ach dat zien we vanavond wel, dan gaan we gewoon ergens naar binnen joh'zeg ik en grijns even. 'Ja dan val je in herhaling, maar je hebt wel gelijk'zeg ik met een glimlach en neem het laatste hapje van mijn pizza. Ik neem wat slokken van mijn drinken en kijk Louis aan. 'Maar dan moeten we denk ik zo ook even de rest vragen om mee te gaan of niet?'vraag ik en pak mijn mobiel uit mijn zak. Gauw kijk ik even op twitter, 'Uhh Lou'mompel ik en kijk verbaast naar de tweets. Ik bekijk ook de foto's die er bij zijn en zucht. Ik hou mijn telefoon voor Louis en kijk hem aan.

    Louis William Tomlinson

    'Denk dat dat inderdaad het beste is' zeg ik glimlachend. 'Mhm, moet dan maar opzoek naar iets nieuws zodat ik niet in herhaling val. Maar ben wel blij dat je me gelijk geeft' zeg ik lachend en neem een slok van mijn drinken. 'Maak mij eigenlijk niet uit. Ik weet niet waar de rest uithangt.' Snel eet ik het laatste stuk van mijn pizza op. 'Uh Hazz wat is er aan de hand?' vraag ik lachend, maar die verdwijnt als snel als ik zijn gezicht zie. Ik lees verschillende tweets als hij zijn telefoon voor zijn neus houd. 'Hebben mensen dan echt geen leven en kunnen ze echt niet een keer gewoon kijken of iets klopt voor ze het online zetten?' vraag ik en een zucht velaat mijn mond.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer