• Alweer deel 5 jongens!(H) En ik ben weer te lui om iets neer te zetten, maar dat wisten jullie al. Ga maar weer verder.(A):P


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Yayy gezellig' zeg ik grijnzend en ga naast hem in de rij staan. 'Volgende waar we in gaan is jou keuze' zeg ik en kijk hem even aan. Aangezien de rij klein is staan we snel vooraan, maar moeten toch nog even wachten. Ik begin op en neer te springen gezien ik mijn energie kwijt moet. 'Hazzzzzzzza' zeg ik lachend. Oke dit zag er vast raar uit, maar dat kan me niets schelen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Is goed, dan kies ik wel'zeg ik met een brede grijns en kijk hem lachend aan. 'Een beetje rustig doen hé Lou'zeg ik lachend en leg mijn hand op zijn schouder om hem een beetje naar beneden te duwen. Ik grinnik en dan mogen we er in. Ik stap er gauw in en ga zitten.

    Louis William Tomlinson

    Een grijns verschijnt op mijn gezicht en knik als antwoord op zijn antwoord. 'Ik kan niet rustig doen Hazz, want moet gewoon even mijn enrgie kwijt' zeg ik lachend, maar stop toch met springen als hij een hand op mijn schouder legt. Als we aan de beurt zijn stap ik ook in en ga naast Harry zitten. 'Dat eten had blijkbaar meerdere voordelen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik grinnik even en kijk hem aan. 'Voordeel?'vraag ik lachend maar knik dan toch. Het rad gaat weer draaien en ik grijns even. Ondertussen kijk ik ook de kermis over. 'Daar wil ik zo in!"roep ik gelijk als ik een ronddraai ding zie. Ik grijns even en kijk Louis aan. 'Maar dan moet je dat eten van je wel binnenlaten'lach ik en kijk hem even aan.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk hem aan en knik. 'Mijn energie is verdubbeld , maar hoe zit het met dat van jou?.' Ik kijk even rond en volg zijn blik als hij roept dat hij daar zo in wilt. Ik knik opnieuw en kijk hem weer aan. 'Maar als je je eten binnen moet laten maakt het een stuk minder leuk' zeg ik teleurgesteld, maar knik dan uiteindelijk toch. 'Misschien heb je toch wel gelijk en is dat plan toch wel het best' zeg ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Ik heb ook wel wat meer energie'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Nou, als je dat dan echt wil, mag het, maar dan de andere kant op'lach ik en kijk hem aan. Het karretje stopt even bovenin en ik kijk nog een keer om me heen. 'Waar wil je nog meer in?'

    Louis William Tomlinson

    'Dat komt goed uit, want was nog lang niet van plan om naar het hotel te gaan. Tenzij jij er natuurlijk weer naartoe wilt' zeg ik grijnzend en kijk heel even rond en dan weer naar Harry. 'Nee toch liever niet, maar als ik het doe dan wel de andere kant op' zeg ik lachend en kijk dan weer even rond. 'Weet ik niet, maar wil wel een suikerspin voor we weg gaan'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Dat is mooi, want we gaan ook nog lang niet naar het hotel'grijns ik en kijk hem aan. 'Oké, dan halen we ook een suikerspin'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Gaan we dan daarna gelijk door de stad in?'vraag ik met een grijns. 'Daar kan je je energie zeker kwijt'

    Louis William Tomlinson

    'Je heb echt altijd de woorden die ik wil horen en zorgen voor deze' zeg ik en wijs naar de grijns die rond mijn lippen speelt. 'Suikerspinnnnn' roep ik vrolijk en spring nog net niet op en neer. 'Ik vind het goed en dan doen we dat gewoon' antwoord ik. 'Misschien is het inderdaad wel handig als dat wat word vermindert'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik grijns en kijk naar zijn grijns waar die naar wijst. 'Nou daar ben ik blij mee, want die grijns is heel mooi'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Ja suikerspin ja!'zeg ik lachend en schud even lachend mijn hoofd. 'Ja, dat is misschien wel wat handiger hé'zeg ik lachend en kijk daarna weer even om me heen.

    Louis William Tomlinson

    Mijn grijns word groter door zijn woorden en de grijns op zijn gezicht. 'Ben blij dat jij blij bent en val opnieuw in herhaling als ik zeg dat je lief bent' zeg ik grijnzend en knik. 'Suikerspinnnnn' herhaal ik mijn woorden van net nogmaals en kijk hem lachend aan. 'Oh en waarom is dat misschien wel wat handiger?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Je valt in herhaling, maar het is toch leuk om te horen dus dat maakt niet uit'zeg ik lachend en kijk even naar hem. 'Je valt wel vaak in herhaling hoor'lach ik als hij suikerspin herhaalt. 'Nou, je stuitert bijna uit dit karretje'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Nee ik vindt een drukke Lou wel leuk hoor'

    Louis William Tomlinson

    'Je valt in herhaling als je zeg dat ik in herhaling valt dus we vallen allebei in herhaling en dan ga ik dat toch vaker zeggen' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Ik heb gewoon trek in een sukerspin' zeg ik schouderophalend en kijk hem aan. 'Weet ik en daar kan ik ook niets aandoen' zeg ik lachend en grijns even. 'Als dat niet zo was hadden we toch een probleem en weet ik toch'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'We vallen samen gewoon in herhaling'zeg ik lachend. 'Ja ik hoop ook wel zin in een suikerspin'zeg ik met een grijns. Daarna stopt het rad alweer en ik stap het karretje uit. 'Eerst maar een suikerspin voor boobear?'vraag ik lachend en grijns even.

    Louis William Tomlinson

    'Klopt, maar wat verwacht je eigenlijk van ons. Ergens had ik wel zo'n idee, maar het blijft leuk om die dingen te horen' zeg ik lachend. 'Dat komt goed uit dan' zeg ik vrolijk en als het rad stopt, stap ik ook het karretje uit. 'Maakt me eigenlijk niet uit. We kunnen ook eerst in dat ronddraai ding gaan waar je zo graag in wil en dan gaan we erna suikerspin halen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer