• Alweer deel 5 jongens!(H) En ik ben weer te lui om iets neer te zetten, maar dat wisten jullie al. Ga maar weer verder.(A):P


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk naar Harry en haal opnieuw mijn schouders op. 'Dit is een stuk handiger dan de andere manier en vond hem eigenlijk ook wel leuk bedacht van je' zeg ik lachend. 'Opnieuw geen woorden aantoe te toevoegen behalve dat ik het heel erg lief van je vind' zeg ik en kijk hem aan. Ik schud vervolgens mijn hoofd en haal mijn portemonee tevoorschijn. 'Ik betaal en geen discussie mogelijk' zeg ik en betaal snel alles. 'Zo en nu kan je eral helemaal niets meer aandoen' zeg ik lachend en spring van de toonbank af.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Niet leuk.' zeg ik met een pruillipje, voordat ik opspring en eventjes begin te springen. Ik had teveel energie en dat moest ik echt kwijt.
    'Wat gaan we doen?' vraag ik, terwijl ik blijf springen en dan tegen de verveling maar mijn iPhone pak. Ik log in op Twitter en zie weer eens iets over mij staan. Ik lees het even en mijn ogen worden groot.
    'Euh... I-Ik denk niet dat dit de bedoeling was.' stamel ik, waarna ik verder lees en mijn mond openvalt.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Het is nu eenmaal niet anders en sommige dingen zijn gewoon niet leuk' zeg ik en begin te lachend als ze eventjes op en neer begint te springen. 'Mhm, iets waarbij je energie kwijt kan' antwoord ik en denk eventjes na. Ik kijk haar weer aan en zie dat haar ogen langzaam groot worden. Niet veel later begint ze te stamelen en valt haar mond open. 'Wat is er aan de hand en wat is niet de bedoeling?' vraag ik bezorgd.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik grom en kijk Louis aan. Ik duw gauw een briefje van vijftig in zijn hand, 'Die hou je!'zeg ik en kijk hem aan. Daarna lach ik even en loop de winkel uit met mijn nieuwe kleding. 'Nou op naar de pizzeria dan maar hé'zeg ik vrolijk en kijk om me heen. 'Weet jij toevallig waar er één zit?'vraag ik lachend en kijk nog een keer of ik echt geen pizzeria zie. Weer rommelt mijn buik en ik kijk even naar Louis terwijl ik kort grinnik.

    Louis William Tomlinson

    Ik schiet in de lach en schud mijn hoofd als ik een brief van vijftig in mijn handen krijg. 'Nee Hazz' zeg ik en geef hem het geld terug. 'Jij hebt al vaak genoeg betaalt en daarbij het je de laatste keer ook al betaalt' zeg ik en loop met hem mee terwijl ik even rondkijk. 'Inderdaad' stem ik toe en schud opnieuw mijn hoofd. 'Nee eigenlijk niet, maar daar komen we vanzelf wel achter.' Ik kijk hem aan als zijn buik weer rommelt. 'Nu maar zorgen dat we er snel een vinden'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik geef Zayn met trillende vingers mijn mobiel en ik kijk hem aan. 'Blijkbaar mag ik je hand niet even vasthouden, want ik heb het blijkbaar uitgemaakt met Louis om iets met jou te krijgen.' zeg ik kwaad, waarna ik even op mijn lip bijt.
    'En weer anderen zeggen dat ik Louis heb gebruikt.' zeg ik zacht, waarna ik merk dat ik van woede sneller begin te ademen. 'Het is niet eerlijk! Ik kan ook niks meer of ik wordt al uitgemaakt voor een of ander goedkoop geval dat met elke beroemdheid gaat flikflooien!' roep ik uit.
    Ik zie dat mensen naar me staren, maar dat kan me niks interesseren momenteel.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik kijk Louis aan en zucht. 'Waarom neem je het nou niet gewoon aan'mompel ik en stop het briefje weer in mij zak. Ik loop door en spring vrolijk op en neer. 'Daar!'roep ik vrolijk en wijs naar een pizzeria. 'Kom op Lou!'roep ik en loop der gauw naar toe. Ik had echt honger dus ik wou er snel naartoe. Ik had wel zin in een lekkere pizza. Ik kijk naar Louis en stop dan met lopen. 'Loop is een beetje door'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Hazza heeft honger!'

    Zayn Jawaad Malik

    Ik pak haar mobiel aan en lees snel de verschillende tweets. 'Dit laat dus echt alles. Dit is dus echt het...mensen gaan gewoon echt te ver' zeg ik en wer langzaam maar zeker ook kwaad. Ik ga staan en duw haar rustig weer op een bankje. 'Haal even rustig adem en dan lossen we dit allemaal op. Vraag me alleen even niet hoe' zeg ik en haal mijn eigen telefoon tevoorschijn om vervolgens wat tweets te verzenden. 'Je bent niet zo en daar komen mensen vanzelf achter. Ze zullen je leren kennen en zien dat jij en Louis geweldig samen zijn. Ook zien ze dat wij niet meer zijn dan vrienden.' Ik zie verschillende mensen staren en haal even diep adem. 'Hebben jullie niets beters te doen?' vraag ik lichtelijke chagrijnig.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Omdat jij ook niets van mij aan neemt en de reden die ik je hiervoor ookal heb gegeven' zeg ik lachend en loop rustig door. 'Eindelijk' roep ik en kijk eventjes naar de pizzaria waar hij naartoe wijst. 'Ik kom al en je gaat niet de eetgewoontes van Nialler overnemen toch?' vraag ik en kijk hem aan. Ik knik en trek een sprint zodat ik weer naast hem loop. 'Ben er alweer en dan is het tijd om te eten voor Hazza' zeg ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Nee dat ga ik niet doen, maar ik heb nu gewoon heel erg honger'zeg ik een beetje lachend en trek Louis dan mee de pizzeria in. 'Wat wil jij hebben?"vraag ik en werp ondertussen een blik op het menu, welke zou ik is nemen. Ik bijt twijfelend op mijn lip en besluit dan dat ik dan gewoon voor de soort verassing ga. ' Ik ga een keer voor de verassing'zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik had echt geen idee welke pizza dus dit was een goeie oplossing anders duurde het weer even tot ik gekozen had.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk even naar Zayn en zucht eventjes. 'Ik wil dit niet...' mompel ik, waarna ik mijn benen optrek en mijn hoofd op mijn knieën leg. Ik adem rustiger door en voel dat mijn wangen branden van schaamte, maar ook van woede.
    'Ik wil niet jullie levens overhoop halen... Het enige wat ik wil is naar huis, in bed gaan liggen en er nooit meer uitkomen.' zeg ik, waarna ik opsta en naar Zayn toeloop. 'Mag ik mijn mobiel terug?' vraag ik, waarna ik op mijn lip bijt en eventjes slik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Oke dan heb ik er eigenlijk niets meer op te zeggen' zeg ik lachend voor hij me mee de pizzeria intrekt. 'Verrras me maar aangezien we hier anders over een uur nog zitten. Al denk ik niet dat je dat volhoud' antwoord ik en werp toch kort een blik op het menu. 'Nee, ik blijf bij mijn besluit.' Ik kijk hem aan en schiet in de lach. 'Het blijft gewoon ongeloofelijk'

    Zayn Jawaad Malik

    Ik geef haar een knuffel en blijf haar erna aankijken. 'Dat snap ik..maar ik zou echt niet weten wat we hier zo snel aankunnen doen' zeg ik zacht. 'Je haalt onze levens echt niet overhoop. Dat doen de andere wel. Jij maakt het alleen maar beter en daar moet aan blijven denken' zeg ik met een kleine glimlach en schud mijn hoofd. 'Dat is geen optie en dat weet je ook. Zo denkt iedereen dat het waar is en dat is het niet. We gaan bewijzen dat het niet zo is' zeg ik en geef haar mobiel terug. 'Kom we gaan plezier maken en even alles vergeten. Straks gaan we alles wel weer oplossen. Binnen een paar uur is alles vergeten en weet iedereen dat je niet zo bent als ze denken en je het ook niet heb uitgemaakt met Louis of hem heb gebruikt'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik haal mijn schouders even op en staar voor me uit. Ik denk eventjes diep na en knipper dan langzaam met mijn ogen.
    'Oké... Wat wil je doen?' vraag ik, met een flauwe glimlach die rond mijn lippen speelt. Ik stop mijn mobiel weg en knuffel hem vluchtig terug.
    'Bedankt.' fluister ik eventjes.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik grinnik en knik. Ik loop naar de kassa en bestel gewoon twee verassings pizza's. Ik wacht even op de pizza en krijg het dan voor me neus gezet. 'Dankje'zeg ik en geef het geld. Ik grijns naar Louis en ga dan aan een tafel zitten. 'Mmmm...'mompel ik als ik de pizza geur opsnuif en glimlach. Ik pak een punt en neem een grote hap. 'Deze pizza is echt lekker!'

    Zayn Jawaad Malik

    Ik kijk haar aan en bijt even op mijn lip. Eigenlijk waren wij of tenminste ik de reden dat die alweer online staat en dat er weer verkeerde dingen worden gedacht. Mensen moeten echt een keer gewoon eerst nadenken voor ze vanalles roepen en plaatsen. Wij zijn en blijven ook gewoon mensen met gevoelens. 'Iets waar je een beetje vrolijk van word en alles vergeet.Dus jij mag het zeggen gezien ik dat niet weet' Ik knik even. 'Het is graag gedaan'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer