• Alweer deel 5 jongens!(H) En ik ben weer te lui om iets neer te zetten, maar dat wisten jullie al. Ga maar weer verder.(A):P


    Reading a good book is like taking a journey.

    (sorry, ik had het druk... Wat heb ik gemist? (A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'dat kan ook' zeg ik en loop rustig samen met Lou naar het draaiding. Gelukkig vegint er net en nieuwer onden en kunnen we gelijk instappen. Ik grijns even naar Louis, 'eten mocht er alleeen aan die kant uit he' lach ik en wijs naar de andere kant. Ik wacht geduldig tot de atractie begint.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 23:25 ]

    [Maak niet uit en niet heel veel alleen Louis en Harry die ergens pizza gingen eten en nu op de kermis rondlopen. Oehh en ze hebben de tweets ontdekt]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ah, oké. Ik lees even rustig terug voor ik weer reageer.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk even naar de kant die hij opwijst en knik. 'Zal het onthouden en proberen. Trouwens laten we maar zorgen dat dat niet gebeurd' zeg ik grijnzend en kijk Harry weer aan. 'Maar het is trouwens wel een voordeel dat de rijen hier niet zolang zijn'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grinnik zachtjes. 'Als we zo doorgaan staan we hier nog uren.' zeg ik, waarna ik eventjes aan mijn vestje frunnik.
    'Ik wilde bijna zeggen dat ik wilde gaan dansen, maar nee. Ik moet het zingen trouwens nog wel oefenen, anders heb ik een groot probleem als Louis dat telefoontje krijgt en ik moet bijvoorveeld gaan zingen. Dan weet ik niks en dan is het nog vals ook.' ratel ik, waarna ik eventjes pauzeer om op adem te komen.
    'Ik kan ook voetballen?' zeg ik, maar het klinkt meer als een nerveuze vraag.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Kan ook gezellig zijn en dan hebben we toch ook iets te doen' zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Jammer en hoezo toch nee? Mhm, anders doen we eerst iets met dat zingen. Gewoon dat je weet wat je misschien kan zingen en dat je wat voorbereid?' vraag ik en lach eventjes om ze pauzeert om op adem te komen. 'Dan kunnen we erna altijd nog voetballen als je daar zin in hebt'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik langzaam. 'Oké, maar ik weet echt niet waar ik zou moeten beginnen...' mompel ik, waarna ik een hand door mijn haren haal. Ik haal daarna eventjes mijn schouders op.
    'Ik heb niks met voetbal, maar ik dacht even dat jongens dat meestal leuk vinden.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Laten we bij het begin beginnen, want dat lijk me wel zo makkelijk' zeg ik glimlachend en kijk haar aan. 'Noem eens een paar liedjes op dit je vaak luistert of gewoon automatisch meezingt als je ze hoort.' I knik. 'Soms wel en soms niet. Ligt eraan en het hangt bij ons echt van onze humeur af'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ga, want anders word mijn laptop in beslag genomen. Misschien kom ik zo nog terug als ik mijn telefoon in handen krijg]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Euhm...Dat is eigenlijk best veel...' mompel ik, waarna ik eventjes frons. Ik besluit om gewoon wat liedjes op te noemen.
    'Glad you came, The one that got away, Superbass en Starships.' zeg ik uiteindelijk, waarna ik eventjes een verbaasd gezicht trek. Ik had eigenlijk niet gedacht dat dat de eerste liedjes waren die in me opkwamen.

    (Oké, zo niet: Slaap lekker!(H))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'ja nogal, ik hou niet zo van wachten' zeg ik lachend en kijk hem aan. We beginnen te draaien en ik grijns. Voor de grap begin terwijl nog zacht draaien even kort heel hard te schreeuwen. Daarna schiet ik in de lach en kijk even lachend naar Louis.

    Zayn Jawaad Malik

    'Maak niet uit dus de meer keuze hebben we dan om het juiste liedje te vinden' zeg ik glimlachend en knik als ze de liedjes opnoemt. 'Goede nummer en zou graag willen dat je een stukje zingen van Starships. Maar ik neem aan dat je zeker niet hier gaat zingen of wel?' vraag ik en lach even om haar verbaasd gezicht.

    Louis William Tomlinson

    'Ligt eraan waar voor jemoet wachten, maar ben het inderdaad met je eens' zeg ik. Ik schiet in de lach als we beginnen te draaien en Harry even kort heel hard begint te schreeuwen. Ik kijk hem aan en schud lachend mijn hoofd. 'Dit gaat me echt nog eens mijn gehoor kosten' zeg ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik grinnik als Louis dat zegt en schud dan mijn hoofd. 'Ik zal al wat minder schreeuwen hoor' zeg ik lachend en word dan door het draaien tegen Louis aangedrukt. Ik grinnik even en probeer weer wat terug te schuiven.

    Louis William Tomlinson

    'Het maak niet uit, want het zal echt niet nu gelijk gebeuren. Als ik concerten volhoud kan ik er ook wel tegen als jij schreeuwt' zeg ik lachend en kijk hem met een pruillip aan als hij weer wat terug schuift. 'Jammer was net zo gezellig'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer