• Alweer deel 5 jongens!(H) En ik ben weer te lui om iets neer te zetten, maar dat wisten jullie al. Ga maar weer verder.(A):P


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'Ja en ik denk dat je ook eerder van de fans doof wordt dan van mij'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Nou dan schuif ik wel weer terug'zeg ik lachend en net als ik wil terug schuiven wordt ik al tegen Louis aangedrukt door het draaien en ik grinnik even. 'Nu weer blij Lou?'vraag ik lachend en woel door zijn haar.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk hem aan en knik. 'Ja, dat denk ik inderdaad ook wel of weet het bijna zeker' zeg ik en een grijns verschijnt op mijn gezicht door zijn volgende woorden. 'Goed plan en daar zeg ik dus geen nee tegen' zeg ik lachend en begin nog harder te lachendals hij al tegen me aan word gedrukt door het draaien. 'Lou is weer helemaal happy' zeg ik lachend en kijk hem even aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Nou dat is mooi want dan is Hazz ook happy'zeg ik met een grijns en kijk hem aan. Ik kijk daarna voor me en grinnik als ik iemand even hard hoor gillen. Ik kijk Louis weer aan en glimlach even. Deze dag was echt leuk, dit moesten we echt vaker doen! Ik hou nu al van deze vakantie en we zijn der net een dag. Gister was wat minder leuk maar dat kwam omdat ik niet echt bij de andere was.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik zet grote ogen op en schud snel mijn hoofd.
    'Hier lopen mensen!' protesteer ik, waarna ik om me heen kijk.
    Al waren het maar vier mensen en een klein kindje, ik deed dat dus mooi niet.
    'Hoe raadt je toch dat ik dat niet ging doen? En waarom lach je?' vraag ik, waarna ik toch eventjes grinnik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Dat zijn de woorden waarbij ik automatisch alweer blij van word' zeg ik en begin te lachen als ik ook iemand even hard hoor gillen. Mijn blik richt ik op Harry en grijns. 'Je zit met je gedachte bij vandaag en de rest van de vakantie hé?' vraag ik . 'Gewoon dat dit gezellig is en weer een beetje zoals vroeger gezien bijna niemand ons herkent. Eigenlijk alleen met het verschil dat we hier nu met z'n alle zijn'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    Ik kijk haar aan en knik al. 'Dat weet ik en dat was ookal een reden dat ik dat riep' zeg ik lachend. 'Ik raadde het omdat ik het ook nooit zomaar in het openbaar zou doen dus snap dat andere het ook niet doen. Trouwens net in de starbucks wilde je het ook al niet.' Ik haal mijn schouders op. 'Denk door je verbaasde gezicht van net'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Hoe weet je dat toch?"vraag ik lachend en kijk hem aan. 'Ja, ik vindt dit ook wel fijn hoor, gewoon even echt rust. Al die fans zijn leuk maar soms een beetje om gek van te worden'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Maar deze vakantie wordt gewoon geweldig, daar komen de fans niet tussen'zeg ik lachend en sla mijn arm even om Louis heen om hem kort wat dichter tegen me aan te duwen.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik frons even. 'Oké, dan zal ik dat gezicht niet meer trekken.' zeg ik grijnzend, waarna ik eventjes zucht.
    'Zingen voor anderen is gewoon eng. Zelfs voor Louis had ik het gevoel dat ik elk moment kon omvallen van schaamte. Het zou me niks verbazen als ik bij jou nog echt omval ook.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Mhm. omdat ik je langer ken dan vandaag en je dus ook goed ken. Maar ook omdat ik aan hetzelfde dacht' antwoord ik lachend en knik. 'Dat snap ik en het is gewoon even geleden. Die fans zijn wel wat, maar je heb je rust ook gewoon nodig' zeg ik en kijk hem aan. 'Dat word het zeker en de fans komen daar inderdaad niet tussen. Niemand komt daar tussen. Dit is onze vakantie' zeg ik en glimlach even wwaarna ik mijn hoofd even tegen zijn schouder leg. 'Je bent de beste Hazz'

    [ Ik ga naar de stad en reageer vanmiddag weer. Heel af en toe reageer ik via mobiel maar zal niet vaak zijn]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Ja precies'zeg ik met een glimlach. 'Deze vakantie wordt helemaal top, en daar kan gewoon niemand wat aan doen'zeg ik en lach even. Ik grijns even en kijk naar hem. 'Jij bent veel beter Lou'zeg ik en woel zachtjes door zijn haar heen. Ik kijk even om me heen en zie ook het suikerspin kraampje, daar gingen we dus zo heen.

    Zayn Jawaad Malik

    'Jammer want het zag er wel heel erg leuk uit' zeg ik lachend en knik dan. 'Het is ook eng en het gevoel ken ik inderdaad maar al te goed. Maar het wend na een tijd en dan gaat het eigenlijk gewoon vanzelf. Dat zal bij ook jou zo zijn' zeg ik glimlachend. 'Het is het gevoel, maar het is niet zo. Je zingt echt geweldig en daar moet je niet aan twijfelen'

    Louis William Tomlinson

    'Volgens mij denkt iedereen er wel zo over' zeg ik glimlachend en knik. 'Dat is zo en het kan alleen maar beter en beter worden' zeg ik en kijk hem aan. 'Dankjewel Hazz' zeg ik zacht en druk een kus op zijn wang. Ik volg zijn blik en kom uit bij een suikerspin kraampje. 'Suikerspinnnnn en volgende iets staat al vast voor zo'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (yaay, gewonnen met tennis, nu dior naar finale:3l

    [Yay goed gedaan en heel veel succes]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Thanks, maar die speel ik morgen pas gelukkig xd]
    Harry Edward Styles
    Ik grijns even en knik. 'Dat denk ik ook ja'zeg ik met een glimlach. Ik kijk hem even aan als die me zacht bedankt en een kus op mijn wang geeft. Ik glimlach lief en streel even zachtjes door zijn haar. 'Geen dank het is gewoon de waarheid Lou'zeg ik met een lichte grijns. 'Ja, dat is suikerspinnen eten of niet'zeg ik lachend en merk dat we al iets minder gaan draaien, bijna afgelopen dus.

    Louis William Tomlinson

    'Ach alles heeft voordelen, maar ook nadelen. Het is eigenlijk iets wat je van tevoren weet' zeg ik lachend. 'Maar dat sommige gewoon zo ver gaan, blijf je verbaasd van opkijken. Hoe vaak het eigenlijk ook gebeurd.' Ik glimlach als hij even zacht door mijn haar streelt. 'Kan zeggen van niet, maar dat zorgt voor een discussie en daar hebben we volgens mij beide geen zin in' zeg ik en kijk hem even aan. 'Ja, dat is het inderdaad en hoe raad je dat toch iedere keer. Is het zo opvallend?' vraah ik lachend en trek een pruillip als we iets minder gaan draaien. 'Niet leuk, want het was net zo leuk'

    [ Komt wel goed (: ]

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 16:27 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer