• Alweer deel 5 jongens!(H) En ik ben weer te lui om iets neer te zetten, maar dat wisten jullie al. Ga maar weer verder.(A):P


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'Sommige mensen hebben echt niet door dat wij ook maar gewoon mensen zijn hé'zucht ik en kijk hem aan. 'Dit is echt onzin'mompel ik en haal mijn mobiel terug. Ik twijfel even of ik een tweet zal sturen maar doe het toch niet. 'Echt serieus, bij beroemdheden is het wel ineens heel speciaal als ze met iemand hand in hand lopen hé'zucht ik en stop mijn mobiel terug in mijn zak. Hier kon ik dus echt niet tegen hé, ze moesten is een keer normaal gaan doen en alles een beetje checken of zo. Ze trekken gelijk conclusies bij het zien van een foto. Eigenlijk was het ook niet echt een hele slimme actie van Zayn maar ja, hij kon het ook niet weten. Deze vakantie moesten we niet beroemd zijn, en nu worden we gewoon nog steeds in de gaten gehouden. Hebben die mensen dan echt niets beters te doen dan die stomme roddels verzinnen? Ik bijt even op mijn lip en kijk Louis aan. 'Ik snap die mensen echt niet hoor'zeg ik en stop gefrustreerd mijn handen in mijn haar.

    Louis William Tomlinson

    'Sommige mensen moeten gewoon een keer alles onderzoeken voor ze wat neerzetten en een een keer logisch nadenken. Zoals je al zegt zijn wij inderdaad ook gewoon mensen. Ja we zijn bekend, omdat we iets doen wat leuk is en andere dat ook vinden, maar we blijven gewoon dezelfde mensen als hiervoor' zeg ik en kijk even naar Harry. 'Dat is het inderdaad, maar ze vergeten ook het niets iets speciaals hoeft te zijn en mensen gewoon vrienden kunnen zijn' zucht ik. Dit is gewoon echt iets waar ik nu geen zin in had. Het zou gewoon een gezellig vakantie worden en een keer gewoon dat we niet beroemd zouden zijn. Dit was voor de andere twee natuurlijk ook niet leuk en voor Stephanie weer nieuw. 'Ik ook niet Hazz, ik dus ook niet' zeg ik en kijk even rond. 'Zullen we het gewoon even vergeten en het nog even gezellig houden. Dit mag dus niet onze dag verpesten'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Sorry, moet tennissen vanv weer reactie. Hoop dat ik ga winnen :P]

    [ Heel veel succes en hoop het ook voor je (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (yaay gewonnen:D ben eerste uit pultje nu door naar finalee)

    [Yayyy goed gedaan en heel veel succes dan (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'dat vindt ik een goed idee' zeg ik met een glimlavh en kijk hem aan. 'wat dacht je van, ik trakteer op ijsjes!'zeg ik met een brede glimlach en sta op. Ik had wel zin in ijs, en we moesten het ook gezellig houden, zoals als Lou al zei, dit mag onze dag niet verpesten! Het was net zo gezellig en leuk. Ik kijk Louis aan en wacht tot die komt.

    Louis William Tomlinson

    'Weet ik toch en daarbij dit is onze dag en onze vakantie en niets of niemand kan dat verpesten' zeg ik en knik dan vrolijk. 'Klinkt als een super idee' zeg ik grijnzend. Ik drink snel mijn glas leeg en loop naar Harry toe. 'Laten we gaan dan maar gaan Hazza'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    ik grijns en kijk hem aan. Ik loop rustig richting de ijskraam die ik zie tot mijn blik op een poster valt. 'kermis!'roep ik vrolijk en wijs naar de poster. 'daar gaan wij zo heen' beslis ik en trek Louis daarna mee naar de ijskraam. 'wat wil je?'vraag ik en glimlach even naar Louis.

    Louis William Tomlinson

    Er verschijnt een grijns op mijn gezicht zodra hij het heeft over kermis en naar de poster wijst. Zodra hij zegt dat we er zo naartoe gaan wordt die alleen maar groter. 'Dat vind ik echt een heel erg goed idee.' Ik kijk even naar de ijssmaken weer naar Harry. 'Superbunny is toe aan wortels maar gezien ze dat niet hebben kies ik voor chocola. Dat komt er dichtbij in de buurt' antwoord ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    ik begin te lachen en bestel daarna twee chocolade ijsjes. Ik geef der een aan Lou en glimlach. 'op naar de kermis!'roep ik en begin te lopen. Ondertussen lik ik van mijn lekkere ijsje. 'hmm echt lekker' zeg ik met een grijns en kijk even om me heen. 'volgensmij iss die kermis hier vlakbij' zeg ik, gelukkig zat er op die poster en soort routebeschijving.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk Harry aan en haal mijn schouders op. 'Je kan lachen, maar meende het wel echt' zeg ik lachend en neem dan het ijsje aan. 'Je haal de woorden uit mijn mond, maar wel goed dat je die poster zag hangen' zeg ik grijnzend en lik dan ook van mijn ijsje. 'Mhm, het is hier gewoon allemaal geweldig.' Ik kijk eventjes rond en dan weer naar Harry. 'Denk het inderdaad ook wel en volgens die posters hebben we gelijk. Dus laten we gaan, want zo moeilijk zal het niet te vinden zijn'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    ' ja let's go' eg ik en trek Louis aan zijn arm mee.'heey daar is die!'roep ik na een tijdje lopen en als ik lampjes zie. Ik loop de kermis op en kijk om me heen,hij is best groot. 'waar wil je in boobear?' vraag ik met een grijns en kijk hem aan.

    Louis William Tomlinson

    'Hazza beetje rustig alsjeblieft' zeg ik lachend en probeer hem nog een beetje bij te houden. 'Ruik je de suikerspinnen of popcorn al ofzo?' Ik krijg een grijns op mijn gezicht als ik ook de lampjes zie en niet veel later we de kermis op lopen. 'Het reuzerad Hazza' antwoord ik grijnzend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Oké dan gaan we daar heen'zeg ik met een glimlach en kijk even naar het reuzerad. Ik ga in de rij staan en kijk Louis even grijnzend aan. De rij is heel klein en al snel staan we vooraan. Ik grijns en volg het rad een stukje met mijn ogen, eigenlijk was het wel heel groot.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 21:45 ]