• Ik ga het niet weer kopiëren, de mensen die meedoen weten het wel.:P Ja, ik ben lui. Pech.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Het feit dat ze mijn vraag probeert te vermijden is gelijk al het antwoord. Eigenlijk snap ik het ook wel, want het is niet zomaar iets. 'Er zijn inderdaad dingen anders doen normaal, maar niet dat dat erg is' zeg ik. 'Ik heb zometeen met Liam bij de Starbucks afgesproken en verder is er eigenlijk nog iets bekend. Ook niet over de andere.' beantwoord ik haar vraag en wrijf even in mijn ogen. Hoofdpijn dat was het gene waar ik last van had. Van het kastje haal ik mijn bril en zet die op. Gister had die de hele dag in mijn broekzak gezeten en was hem eigenlijk vergeten. 'Maar heb je zin om mee te gaan?'

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 0:02 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik ben blij dat Louis niet doorvraagt en glimlach eventjes. 'Ja hoor, ik ga wel mee.' zeg ik, waarna ik Louis verbaasd bekijk.
    'Ik wist niet dat jij een bril had?' zeg ik, waarna ik mijn wenkbrauwen optrek en hem eventjes bekijk. 'Hij staat je in ieder geval wel.'
    Ik sta op en pak mijn kleren op. 'Wacht hier.' mompel ik.
    Ik loop naar de badkamer, kleed me snel om en ren naar beneden om snel wat ontbijt klaar te maken. Nou ja... Twee boterhammen en een eitje kon ik nog net bereiden, en een kop koffie ernaast. Ik wist niet precies welk beleg Louis wilde hebben, dus ik legde maar van alles wat op het dienblad neer. Ik liep rustig naar boven, opende de deur langzaam en gaf Louis het dienblad voorzichtig aan.
    'Sorry, ik ben niet echt een keukenprinses... Maar het ei is me wel gelukt, dit keer.' zeg ik grinnikend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Yeahh de twee druktemakers gaan weer gezellig opstap. Nou ja vandaag zijn het de twee zombies' zeg ik lachend en haar aankijk. 'Ja, ik heb een bril, maar draag hem niet altijd. Maar ben blij dat je vind dat die me staat'
    Voor ik nog iets kan zeggen is ze alweer verdwenen. Lachend schud ik mijn hoofd en wacht geduldig tot ze terug komt. iets wat een wonder is gezien ik geen geduld heb. Niet veel later komt ze terug me een dienblad in haar haanden en geef hem voorzichtig aan mij. 'Voor mij ben je wel een prinses en blijkbaar nog handig met eten ook' zeg ik lachend en geef haar een kus. 'Kom zitten en eet mee. Dan gaan we straks weer in de richting van Liam'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik schud rustig mijn hoofd. 'Ik kom wel naast je zitten, maar ik eet niet mee. Ik heb geen honger.' zeg ik, waarna ik tegenover Louis ga zitten in kleermakerszit.
    'Ik ben trouwens niet heel handig met eten. Ik kom niet verder dan een gebakken ei, boterhammen of cornflakes.' mompel ik beschaamd. Ik kijk eventjes hoe Louis eet en grinnik zachtjes.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Kom op Carrotgirl. Je moet wat erten, al is het maar een halve boterham' zeg ik glimlachend en neem nog een hap. 'Je kan meer dan mij. Ik kom niet verder met wat te eten bestellen en dat eten. Daarom ben ik blij dat Hazza kan koken anders hadden we elke dag dat afhaal eten' zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Maar dit is echt lekker dus twijfel ook niet aan je andere kookkunsten. Trouwens je zit me nu niet uit te lachen, toch?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ga ervandoor. Ben er morgenochtend weer]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Louis, ik hoef echt niks. Ik ontbijt normaal nooit.' zeg ik, waarna ik verbaasd naar hem kijk. 'Arme Harry... Ik wil niet eens weten wat hij nog meer doet thuis. En nee... Ik lachte je niet uit.' zeg ik grijnzend, maar ik bloos lichtjes. Liegen was niet iets voor mij, en ik kon het ook niet. 'Trouwens, iedereen kan brood op een bord leggen en beleg erbij. Koffie is zo gemaakt en een ei hoef je maar te bakken. Klaar.' zeg ik grinnikend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Oké, sleep well.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ben er weer :) iets gemist? En waar kan ik inspringen met Niall?]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    (Jeey!(H) Je kan naar het hotel gaan en Steph bellen? Ik ben er toch.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Okay :) Maar ik moet nu gaan eten ;p]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    [Het is nu volgende dag, dus ik denk dat Niall al wel in het hotel is, tenzij hij op het strand geslapen heeft:P]

    (Tja... Je weet het maar nooit met Niall!:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Hello en daar sluit ik me bij aan^^]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Okee dan zal ik niets meer vragen aangezien het onmogelijk is om deze discussie te winnen' zeg ik grijnzend en haal mijn schouders op. 'Mhm, dat valt opzich best wel mee, maar koken tsja daar moet je toch echt bij hem hem voor zijn. En ja lacht me me dus wel uit.' Lachend schud ik mijn hoofd. 'Blijkbaar niet iedereen, maar de koffie moet nog wel lukken'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer