• Ik ga het niet weer kopiëren, de mensen die meedoen weten het wel.:P Ja, ik ben lui. Pech.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Dat probleem met school afmaken hebben meerdere mensen en wat voor baan zou je willen dan?' vraag ik.
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee aangezien ik gelijk heb en daarmee is ook gelijk de discussie gesloten' zeg ik lachend en kijk dan op mijn telefoon hoe laat het is. 'Misschien is het handig om eerst even langs het hotel te gaan aan, maar gezien ik daar geen zin in heb... Mhm, laat me heel even verzinnen wat ik ga doen.' Ik trek een bedenkelijk gezicht. 'Ik ga wel langs het hotel gezien ik geen zin heb om nog een dag hierin te lopen. Ga je anders mee en dat we erna gelijk naar de Starbucks gaan?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knikte. 'Ja hoor, ik ga wel even mee.' zei ik, voordat ik opsprong, mijn kleding glad streek en glimlachte. 'Ik weet niet wat ik zou willen... Iets waar ik goed in ben, maar ik ben nergens goed in.' mompel ik zacht.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall

    'Snap ik,' zeg ik zuchtend. 'Maar hierdoor gaan ze nog meer schelden. Ach watever, gewoon niet op ingaan.' Ik glimlach. 'Ja, ofcourse ga ik mee. Heb je zin in pizza?' ik grijns en pak mijn mobiel.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Louis William Tomlinson

    Ik sta ook op en lach. 'Ik snap echt niet waar je die energie vandaan haalt en ben blij dat je meegaat' zeg ik en kijk haar aan. 'Ik weet/geloof niet dat je nergens goed in bent....Hmm zing is iets' zeg ik glimlachend. 'Dan verzin ik snel even wat leuks'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grijns. 'Ik ook niet, maar ik val nog niet om. En koffie houdt me wel wakker.' zeg ik grinnikend. Mijn ogen worden groter en ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik kan niet zingen!' protesteer ik, waarna ik vuurrood wordt en wegkijk. 'Mooi niet.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ik snap he gewoon echt niet, maar het is beter dan dat je chagrijnig bent of omval. Koffie is inderdaad een optie om wakker te blijven, maar ben benieuwd of dat nu ook werkt' zeg ik en kijk haar met puppy ogen aan. Iets wat gewoon een gewoonte is geworden als ik iets wil. 'Ja, dat kan je wel en er is verder niemand. Alleen ik ben er dus alsjeblieeeeeeeeeeeeft'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik zucht eventjes. 'Goed, omdat jij het bent en ik niet tegen puppy-oogjes kan.' zeg ik zacht. 'En lach me alsjeblieft niet uit... De ramen zullen nu wel kapot springen, de kat verdrinkt zichzelf en jij valt om en word doof, maar ja...' zeg ik grinnikend.
    Ik denk eventjes na en begin dan zachtjes te zingen. Ik sluit mijn ogen om Louis niet aan te hoeven kijken.
    Sing, sing... sing.

    (Oké, zo heb ik haar stem dan voor me. In mijn ogen.:P Verbeeld je maar in dat het zonder muziek is.(A))

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 12:44 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Yeah de puppy ogen werken opnieuw weer een keer' zeg ik grijnzend en schud mijn hoofd. 'Ik lach je niet uit en het zal allemaal wel meevallen. De ramen blijven heel, de kat verdrinkt zichzelf niet en ik blijf staan en word niet doof aangezien ik wel wat gewend ben.' Zondra ze begint te zingen hou ik mijn mond en luister naar haar. Mijn ogen worden groot en mijn mond valt open van verbazing. Dit was gewoon niet te beschrijven.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik open mijn ogen voor een seconde en stop snel als ik Louis zijn gezicht zie. 'Ik zei het toch.' zeg ik, waarna ik even op mijn lip bijt. Ik durf niks te zeggen en kijk naar de grond, terwijl ik ongemakkelijk wat heen en weer schuifel. Uiteindelijk kijk ik Louis weer aan. 'Wat is er? Ik heb je toch niet verlamd of zo?!' vraag ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk haar even aan en schud mijn hoofd. 'Opnieuw heeft SupperBunny weer een keer gelijk. Je bent echt geweldig en binnenkort weet iedereen dat.' zeg ik lachend en begin dan vrolijk op en neer te springen. 'Ik heb nieuw talent ontdekt, ik heb nieuw talent ontdekt'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Louis ongelovig aan. 'Dacht het dus even niet. Ik ga niet zingen, voor niemand.' zeg ik standvast. Ik volg Louis die op en neer springt wat een raar effect geeft als ik met mijn hoofd op en neer ga, alsof ik aan het knikken ben. 'Dat heb je niet! Als je gaat jureren bij xFactor kom je verder met talent zoeken.' zeg ik, terwijl ik toch moet grijnzen als ik Louis zijn hypere bui zie. 'Wacht eens... Wat bedoel je met: 'binnenkort weet iedereen dat?' vraag ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Kom op. Je bent echt geweldig en dit is gewoon iets wat je echt moet doen. Je kan hier geen nee tegen zeggen' zeg ik vrolijk en blijf op en neer springen. 'Nee, ik heb nu al nieuw talent gevonden. Daarvoor hoef ik niet naar the X-Factor toe en dat wil ik trouwens ook niet. Een keer is genoeg.'
    Ik stop even met springen en kijk haar aan. 'Je denkt toch niet dat ik zo'n stem verborgen hou? Nogmaals je bent echt geweldig. En trouwens vergeet niet dat ik in One Direction zit.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik bijt op mijn lip. 'Wat is je plan?' vraag ik uiteindelijk, waarna ik Louis eventjes aankijk.
    'Wat heeft One Direction hier mee te maken? En ik had geen nee gezegd, ik zei niet.' zeg ik grinnikend. Ik pak mijn haarborstel van het bureau en begin rondjes door de kamer te lopen terwijl ik mijn haar borstel. 'Moeten we trouwens niet eens naar het hotel? Liam zat toch te wachten om naar Starbucks te gaan.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Mijn plan is om jou beroemd te maken en weet zeker dat dat gaat lukken' zeg ik zo serieus mogelijk, want het is gewoon de waarheid. 'One Direction heeft hier alles mee te maken, maar dat zie je allemaal vanzelf wel weer. Dat weet ik, maar jou kennende had je nu waarschijnlijk nee gezegd en dat kan niet meer.' Ik kijk op mijn telefoon en knik. 'Denk dat dat inderdaad wel handig is. Liam zat inderdaad te wachten.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik staar Louis eventjes aan. 'Kan ik ook nog nee in het Spaans zeggen?' vraag ik dan maar. Ik mik de borstel terug op het bureau en pak dan Louis zijn hand. 'Oké, dan gaan we.' zeg ik, terwijl ik hem meetrek en op het laatste moment mijn zonnebril nog meegraai en hem opzet. 'Voor het geval dat.' zeg ik grinnikend, terwijl ik naar mijn fiets loop. 'We gaan fietsen! Kan ik tenminste nog lachen.'


    Reading a good book is like taking a journey.