• Ik ga het niet weer kopiëren, de mensen die meedoen weten het wel.:P Ja, ik ben lui. Pech.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Yeahh gezellig en een uur of half 11? Is goed en nogmaals slaap lekker. Een zombie zitten we inderdaad niet op te wachten. Slaap lekker Leeyum x stuur ik terug en glimlach. Over zombies gesproken. Morgen zullen er toch wel een paar zo uit zien. Ik haal de oortjes uit mijn broekzak en zet mijn muziek aan. Slapen zo toch niet lukken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Gauw lees ik het smsje en stuur daarna nog terug dat het goed is. Ik leg mijn mobiel weg en sluit mijn ogen weer. Ik voel dat eigenlijk heel moe ben en val al snel inslaap.

    [next day?xd]

    (Jep.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [wie begint?xd]

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 23:02 ]

    (Ik doe het wel, anders staan we hier dadelijk nog uren.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [haha indd]

    Stephanie Rosanna Swift.

    Zoals ik al had voorspeld had ik die nacht niet meer geslapen. De thee had ik opgedronken en daarna had ik wat voor me uitgestaard en ging ik op in mijn gedachten. Doodmoe liep ik langzaam naar boven en ik kon nog net op tijd voor mijn kamer stoppen om te beseffen dat Louis daar sliep. Ik klopt zachtjes op de deur. 'Louis? Ben je al wakker?' vroeg ik zachtjes.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk op van mijn telefoon en knik. Dan pas besef ik me dat ze dat niet kan zien. 'Ja, kom maar binnen' antwoord ik deels afwezig. Zoals gister al gezegd werd voelde ik me net als een zombie. Misschien had ik mijn mond tegen Liam moeten houden als ik het zelf ook niet waar kon maken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik wordt wakker en zucht even. Ik wrijf door mijn ogen en stap dan mijn bed uit. Ik kijk even op mijn mobiel en loop dan met wat schone kleren richting de douche. Ik zet de douche aan en kleed me ondertussen uit. Als ik klaar ben neem ik een vlugge douche en kleed me weer aan. Ik doe mijn haar rustig een beetje in model en loop dan weer naar mijn bed waar ik mijn mobiel pak. Ik kijk even rustig naar de tijd en stop hem dan terug in mijn zak.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik open de deur en loop de kamer binnen. Ik bekijk Louis eventjes en merk dat hij net zoals ik erg moe is. 'Kon je niet slapen?' vraag ik, terwijl ik naar mijn kast loop en wat kleren uit de kast trek om aan te doen. Ik kijk in de grote spiegel op de kast en ik merk dat je heel duidelijk ziet dat ik gewoon niet heb geslapen. Ik zucht eventjes en ga naast Louis op het bed zitten. 'Nu lijken we helemaal op elkaar, twee zombies.' zeg ik, waarna ik lichtjes grijns.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik wrijf even in mijn ogen en ga dan rechtop zitten. 'Nee, slapen dat zat er inderdaad niet in' zeg ik en kijk haar aan. Zij zag er ook echt uit als een zombie. 'Hoe komt het dan dat jij ook niet hebt geslapen?' vraag ik en zet mijn muziek uit. Een glimlach verschijnt op rond mijn lippen door haar laatste zin. 'Dat is inderrdaad wel weer waar, maar of we daar zo blij mee moeten zijn'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik slik eventjes. 'Gewoon... Nachtmerrie.' mompel ik, waarna ik Louis eventjes vragend aankijk. 'Hoezo kon jij dan niet slapen?'
    Ik pluk aan het dekbed en schud zachtjes mijn hoofd. 'Het is niet de bedoeling dat jij niet kan slapen als je op vakantie bent.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk haar aan en trek haar dan in een knuffel. 'Het is over wat je gister vertelde, is het niet?' vraag ik zachtjes. 'Ik weet eigenlijk niet waarom ik niet kon slapen. Zat met mijn gedachten heel ergens anders volgens mij.' Ik kijk haar aan. 'Normaal kan ik er wel tegen als we een nacht niet slapen dus snap niet waarom nu eigenlijk niet'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik zucht even en kruip dicht tegen Louis aan. 'Alsof er nu iets anders is als normaal.' zeg ik, terwijl ik zijn vraag probeer te vermijden. Ik kon er gewoon niet over praten, het deed te veel pijn.
    'Dus... Wat ga je vandaag met de jongens doen?' vraag ik om Louis af te leiden. Ik speel wat met zijn shirt en maak met mijn vingers er figuurtjes in, maar die kun je dus niet zien.


    Reading a good book is like taking a journey.